петък, 7 януари 2022 г.

1737. СЛЕДВАХ ЗВЕЗДНАТА ТИ СИЛА! /на Любина Методиева, която бе моя баба по майчина линия!/











7.01.2022, петък, 16,50ч.-
най- новото ми стихотворение!
Моята баба ЛЮБИНА и днес, толкова много години след кончината си през 1989г., духом е
винаги в подкрепа на мащабната ми мисия! Благодаря ти, Небе!

Току- що сърцето ми написа една изповед за нея, обляна със сълзи...
---
СЛЕДВАХ ЗВЕЗДНАТА ТИ СИЛА!

На моята специална баба Любина
с поклон!
---
Във всеки мой живот си все до мен
във вид на ангел, с образ на роднина,
за да ме закриляш нощ и ден
от всяко зло, родило ад застинал.
Мрак ме пронизваше с кошмарен смях...
И тежка орис в мене се засели.
Бях мъничка, но някак си успях
чрез теб да стигна висшите предели...
Усещах как незримо светиш ти
и как поемаш ударите скрити,
за да живея в приказка почти,
надниквайки на любовта в очите.
Ти бе Любина - рицар и жена,
с душа, създала мойта всеотдайност!
Как искам да се поклоня
пред всички твои мисии незнайни,
с които всеки път чрез много жар
си ме напътствала в света лъжовен.
Преборвайки се с мрака зъл и стар,
пое насоченото в мен олово.
Ти ме дари с божествени крила,
които раждат детства златокрили.
Успях във любовта да се вселя,
защото следвах звездната ти сила!

7.01.2022, 16,50ч.
ЛЮБИНА=67=РИЦАР

Няма коментари:

Публикуване на коментар