понеделник, 24 януари 2022 г.

1745. НЕ АЗ, А ЛЮБОВТА ТИ ОТГОВАРЯ...



Ти пак ме питаш "Как си?" - Как? - Добре.
Морето просто ми е до колене...
А си мечтая времето да спре
и любовта в затвора да не стене!
Телепатично искам да си поговорим...
Да бъдем искрени като пред Бога.
Знам...Вихри ни въртят без грам умора.
Но с теб дойдохме, за да ги надмогнем!
По-силни сме от бури полудели!
Горим със поглед наглости рогати!
Със искреност лъчиста и със смелост
повели сме към висша цел играта!

25.01.2022, 1,58ч., вторник=88= спасение
Един специален мъж в началото на тази година
все ме питаше по месенджъра: КАК СИ?...
Бях му казала, че съм в пореден период на абсолютен глад
 и той се притесняваше за мен...
Та му обясних, че в такова гладуване съм професионалист
и че го правя от години.
А днес ще допълня:
Благодарение на тези гладувания, които са безопасни за мен,
защото имам много мощна светлина, натрупана и пробудена в гените ми,
днес мога с успех да отключвам чудотворния божествен огън в себе си
и затова никога от нищо не боледувам, а и помагам на другите хора
също да растат духом. Като успоредно с това, получавам супер прозрения
и в мен навлиза космическото познание - истината за Земята
и за бъдещето на човечеството, описано в божествената програма на Спасителя!. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар