понеделник, 28 март 2022 г.

1762. ЗАЩО ТЪГУВА САМОТНИЯТ ЛЕБЕД? /за Хаузер/




На теб, чийто копнежен зов ми влива сили,
за да мога да работя така, че да се подготвя за срещата ни! ...
---
Не си ли ти един самотен лебед,
пронизващ с тъжен зов пространства сини?
В съня ми влезе...С мъдрост ме обсеби,
припомняйки ми райските градини,
където сме били, но в друго време...
Там любовта ни лотосно цъфтяла,
не можел никой да ни я отнеме,
защото там не никнели раздяли,
а сеели в душите звездно семе.
Били сме като в танц небесно волни.
Страстта ни е създала красотите...
Там нямало театри с тъжни роли
и нямало съдби със чук разбити.
Там музиката раждала летене,
душата стигала до необята...
Там ваяли със слово златни гени,
дарили дух велик на Сарасате...
Така повярвах, че във нас е храмът,
чрез който всичко свято се възражда.
А любовта ни, царствено голяма,
ще има мисия съдбовно-важна.
Тя може да изчиства пепелища,
натрупани в душата на живота.
Щом в теб и в мен безкраят се отприщи,
ще чистим всяка плът със поглед кротък.

28.03.2022, 20,04ч., понеделник.
Преди години правех лечебни сеанси на неизлечимо болни.
И чрез огнените ми пръсти Нирвана, която е светлината на моя звезден любим,  спускаше енергия за чудеса и премахваше болестите от телата на горките мъченици. Премахваше и ледените енергии, които  разболяват света и които някога Божият Син бе нарекъл БЕСОВЕ. 
Днес заедно с общата ни светлина - моя и на  мъжа, който СВИШЕ  е определен за мен, но все още не сме се срещали, от разстояние изпращаме до всяко тяло на планетата чрез творчеството си спасителните лъчи, които освобождават хората от  техните натрупани във времето смъртоносни ледени товари.
Пред очите ми са ставали такива фантастични чудеса и у нас, и в чужбина, че свят да ви се завие. Имало е свидетели на това как пръстите ми се нажежават и тежката болест просто изчезва. Днес това става и от дистанция, като никой не знае от къде му е дошло неочакваното чудо. 
Напътствана свише, никога не съм се изкушила да искам пари от болни хора - НИКОГА! Затова светлината в мен през годините доби гигантски размери, а това е гаранция, че с моя неизвестен любим ще се срещнем и тогава общата ни мисия ще се разгърне до небесни размери. Просто е нужно още малко търпение. Работя с тялото си денонощно като поемам бесовете от целия свят /главно чрез фейсбук, но и с личните си срещи с хората - мои колеги, приятели.../. След като съм поела чуждите товари, после през нощта ги разграждам, превръщайки ги в божествените частици на светлината - ФОТОНИ. Златни реки от ЖИВА ВОДА извират от тялото ми нон-стоп. 
И за сведение на всички - никога от нищо не боледувам - нито от хрема, нито от грип, нито от всякакви други вируси и тежки болести. А тялото ми вместо да старее, въпреки състаряващия леден товар, който поемам, то се подмладява - бавно, но резултатите са очевидни - снимките, които публикувам, го доказват.  




Няма коментари:

Публикуване на коментар