вторник, 29 март 2022 г.

1763. ДНЕС СЪМ ГРЕЙНАЛО НАЧАЛО!.../ за Хаузер/




 

Нали вече си убеден кои сме?...
-----
Днес съм някак си различна.
Днес съм полет вдъхновен!
Днес съм звездното момиче,
победило своя плен!
Днес съм пролетна милувка...
Днес съм с огнени коси.
Днес копнея да лудувам
с вятър като бог красив...
Днес съм трейнало начало!
Днес с камбанен глас запях...
Боже!... Как не съм прозряла-
ТОЙ Е С ГЕНИТЕ НА БАХ!
Днес си блясък на икона.
Днес си мойто нежно АЗ!
Днес си стих, от мен отронен,
зареден с вълшебна страст.
Затова екстазно светя...
Затова съм летен бриз...
Днес открих във теб поета,
съхранил се звездно чист!

29.март. 2022, 14,41ч., вторник.
ДВАЙСЕТ И ДЕВЕТИ МАРТ= 62+ 9+48+ 50= 169
169=СПАСИТЕЛ/99/ + ИСТИНА/70/
169=ДИМИТЪР/99/ + МАРИЯ/70/ / това сме баща ми и аз- светла му памет/
169=РИЦАР/67/ + СВЕТИ ДУХ/102/
169= ГЛОРИЯ/87/ + СВЕТЛИНА/82/ /чудото, което направих с малката Глория - тя проговори/














----

Няма коментари:

Публикуване на коментар