петък, 4 март 2022 г.

1754. В НАЧАЛОТО БЕ СЛОВОТО, ЛЮБОВ!.../4.03.2022/





"Прегърни ме...И не казвай нищо".
Жарки са лъчите ми, Небесен...
Те изграждат силата ни висша...
Могат от копнеж да правят песни.
Усмихни се... И стани искрене!
Аз съм там - във чуждите любови.
Свързани кармично с теб и с мене,
те са ключ за небесата нови...
Чуждите копнежи са и наши...
БОЖЕ, КАК БЕЗ ДУМИ ДА МУ КАЖА,
ЧЕ Е ЛЮБОВТА ВСЕЛЕНСКА ЧАША,
ПЪЛНА С МЪДРОСТИ, ДО БОЛКА ВАЖНИ!
СЛОВОТО е с царствена корона.
Силата му  чудо вгражда в храма.
СЛОВОТО злините с огън гони...
Крие то магия свръх-голяма!
Да си спомним Златното момиче -
заговори ли, цъфтят цветята,
със които можеш да обкичиш
на живота добротата свята.
А "момичето", дошло от МРАКА,
сее със слова  пълзящи твари1...
СЛОВОТО Е  РАЙ СВЕЩЕН ЗА НЯКОЙ,
А ПЪК ЗА ДРУГ САМИЯ АД ОТВАРЯ!
В НАЧАЛОТО БЕ СЛОВОТО, ЛЮБОВ!
"Обичам те" - ми шепнеха очите...
Така разбрах, че вече си готов
в света на чудесата с мен да скиташ.
"Прегърни ме...И не казвай нищо"...
Чуваш ли сърцето ми, Небесен?
ДУМИТЕ МУ имат сила висша -
от душата правят ПОЕТЕСА!

4.03.2022, 23,23ч., петък.

"МОМИЧЕТО", ДОШЛО ОТ МРАКА...
е всъщност с душа- грозна вещица, но
с външност на красиво съвдание...
Това са те - красивите, добре гримирани 
клопки за влюбените сърца, които виждат само
повърхността на живота. Защото нямат духовни очи за
невидимото-  за истинската красота, БОЖЕСТВЕНА И ВЕЧНА!...
Когато си духовно извисен, твоята ВЪТРЕШНА КРАСОТА
няма да те води към погрозняване и старост, а към
придобиване на бляскава външна красота
и младост, спуснати свише от божествената любов!
Дойде времето на разобличаване на големите световни лъжи,
идващи от злото!
КРАЙ НА ФАЛША!

КРАЙ НА ФАЛША!


Няма коментари:

Публикуване на коментар