сряда, 19 април 2023 г.

1824. ДОКОСНАТИ ОТ ФЕЯ


На всички, които имат очи за невидимото
и не робуват на материалното - с любов!
--------
Манна небесна да съм вече мога!
Препълнена съм с чудеса догоре!
Умея да съм ласкава и строга.
Дошла съм, за да ви помогна, хора!
На този ден ще съм вълшебна Фея,
докосваща неземната ви същност.
С магическа виталност ще огрея
копнежите ви, силни и насъщни.
Напътствана от любовта голяма,
достигнах до духовните рубежи.
И, както казва звездната програма,
ДНЕС ВЪЗКРЕСЯВАМ ПОРИВИ ПЕЗБРЕЖНИ!
Дойде моментът да сте извисени,
защото висши тайни сте прозряли.
Страстта тупти в духовните ви вени
и ви превръща в огнени спирали.
Затуй с МАННА НЕБЕСНА ще ви храня.
Затуй съм ваша - до кристалче ваша!
За всеки, който дебне ви с капани,
ще съм цунами, смерч и лава страшна!

1.07.2007, 17,40ч. - моят рожден ден!


Няма коментари:

Публикуване на коментар