неделя, 30 април 2023 г.

1826. ВСЕЛЕНАТА ОМРАЗИТЕ ОТРИЧА!

 
Излизам от дома си, дом-обител.
А вънка грее слънце вдъхновено!
Защо са всички с рамена превити?
Не знаят ли, че имат звездни гени?
Поех от тях на кармите товара
и със размах им пращах от лъчите,
които висините могат да отварят,
за да възкресят звезди убити.
Задачата ми днес ще се проточи.
Очакват ме покрити с мрак надежди.
Очакват ме кошмари в сън безсрочен
и разум сляп, започнал да проглежда.
Небето в мен създава свръх-промяна,
която всички, всички заслужават!
Стремя се ЧУДОТО за миг да стане,
за да замлъкнат злите вълкодави!
За да изчезнат всички мъки хорски!
Да блеснат храмовете във душите!
И глас вселенски с гръм да проговори,
за да зачеркне злобите сърдити!
ПРОМЯНАТА НЕБЕСНА ще работи,
но щом от бяс животът се изчисти!
Не вярвайте на алчни диви КОТКИ,
жонглирани с размах от Антихриста!
Вселената ОМРАЗИТЕ ОТРИЧА!
Желяе тя СМИРЕНОСТ в любовта ни!
Зачерквайки лъжците свръх-безлични,
предпазва ни от техните капани!
Днес имах ден мащабно плодотворен!
Умората тежи, НО СЪМ ЩАСТЛИВА!
Щом ИСТИНАТА в транс ви заговори,
е знак, че ЛЮБОВТА към апогей отива!

29 април, 2023, 11ч., събота 


Няма коментари:

Публикуване на коментар