неделя, 22 октомври 2023 г.

1869. БУМЕРАНГ НА ВЪЗМЕЗДИЕТО С ХИЛЯДОКРАТНО УВЕЛИЧЕНА СИЛА



НАЛИ ЗНАЕТЕ, ЧЕ ВСИЧКО, КОЕТО ПИША, МИ СЕ ДИКТУВА СВИШЕ?
ТОВА, КОЕТО ВИ ДАВАМ СЕГА, СЪЩО Е НЕБЕСНО ПОСЛАНИЕ... ЧЕТЕТЕ:
20 октомври, 2023г.
Ето ме на тези две снимки с цялото ми мощно божествено излъчване през днешния ден...Нека да знаят, тези, които много искат да ме атакуват с ледените си лъчи,че и утре, и всеки ден след това ще бъда могъща огнена стена пред тях! Затова ледените им атаки ще се отразяват в аурата ми като в ОГЛЕДАЛО и по физическите закони за светлината ще се връщат с хилядократно увеличена бумерангова ЛЕДЕНА сила към онези, които ме атакуват...Изпращаш към мен ледени лъчи, увеличава се ледената им мощ след отразяването им в моята аура и те се забиват ОБРАТНО в теб ( вместо в мен!). Изпращаш огнени лъчи, увеличава се огнената им мощ след отразяването и те се връщат към тялото ти на добър човек , за радост на твоя премръзнал организъм и боледуващите ти органи спират да боледуват!...
Изводът е, че собственото ледено излъчване на нападателите ВЕЧЕ се връща в силно увеличен леден вид не само към техните тела, но и към всички от техния жизнен кръг (защото те генетично са едно цяло). Честито!
А добрите хора, които ценят благородния силно духовен човек и с мислите си, и словесно, и с добрите си постъпки към него, получават бумерангов БЛАГОДАТЕН ОГЪН, който ги лекува и им отваря златните врати на живота!
Всеки отговаря за последствията след собствените му зловредни атаки!
Бог е измислил ответния бумерангов удар срещу смъртоносни нападения към тела, за да пази хора като мен, които заемат водещо място в Неговата Спасителна програма за живота на човечеството!
ЕТО ЦИФРИТЕ НА ОНАЗИ КОСМИЧЕСКА СИЛА, КОЯТО ДНЕС ВЛЕЗЕ В МЕН ЗАВИНАГИ! ТЯ Е СВЪРЗАНА С ЧИСЛАТА НА ДАТАТА.
А датата днес е
20 ОКТОМВРИ, 2023...
Сметнете като сумирате всички букви според мястото им в нашата азбука (а=1...б=2...О=15...я=30)
---
Аз съм ги сумирала и се получи първа цифра 102:
ОКТОМВРИ=102
102=СВЕТИ ДУХ
----
Сега сумираме датата с годината
20+2023=20+20+23=63
63= ОТЕЦ
---
Извод:
СВЕТИ ДУХ(102)+ ОТЕЦ(63)
Днес тези две могъщи космически сили най- сетне свързаха завинаги своя НАЙ- МОЩЕН ОГЪН
с моята огнена АУРА! ❤️ ❤️❤️
102+63=165
165= =СПАСЕНИЕ(88)+БУМЕРАНГ(77)
165= СПАСЕНИЕ(88)+ ЗЕМЯТА(77)
---
Сега разбрахте ли колко жалки бяхте днес, когато ме атакувахте?
Така е, когато собствената ви завистлива омраза ви води за носа!
----
БЪЛГАРСКИ ПОГОВОРКИ:
1. Кой, каквото прави, за себе си го прави!
2. Да би мирно седял, не би чудо видял!
3. Волът рие, на гърба му пада!
--
АДРЕСИРАНО ДО ТЕЗИ, КОИТО ДНЕС МАСОВО 
СЕ ОПИТАХА ДА МЕ АТАКУВАТ...
ТЕ СИ ЗНАЯТ КОИ СА!

------


Няма коментари:

Публикуване на коментар