неделя, 19 август 2012 г.

1032. ПРЕОБРАЖЕНИЕ.../19 авг./




Преобразù ме, Господи, да мога
да стана като твоя взор лъчиста.
Да се откъсна от съдбата строга.
да литна със крила от звездни мисли.

Преобразù ме в сила необятна
и в синева, която милва нежно.
Как искам да се слея със Зората,
преливаща от розови копнежи!

Преобразù ме...Птица - Жар да бъда
и вечността от мене да извира.
Повярвала на твоя глас отвъден,
дарù ме с глас, по-благ от златно мùро!

Преобразù ме във любов насъщна,
способна  чудеса безброй да ражда!
Как искам този свят намръщен
да спре да гине от духовна жажда!

Преобразù ме, за да бъда всичко:
ДОКОСВАНЕ на влюбена вселена,
НЕБЕ, създало радостите птичи
И СЛЪНЦЕ, за добри дела родено!...

19.08.2012, 11ч.,
Преображение Господне!
И любовта МУ ме преобрази!
Усещам го! Знам го! Вижда се!

Няма коментари:

Публикуване на коментар