понеделник, 20 август 2012 г.

1035. С НЕЗЕМНА СТРАСТ ТЕ ЗАОБИЧАХ! /28 ноември/



На теб, необятен и вечен!
----
Ти, който ме превърна в песен,
пробудил звездния ми глас...
Ти, който волност ми донесе
от ветровете на Парнàс...
Ти, който с хипнотични ласки
ме караш да се покоря
на СИЛАТА, с която властваш
над планини и над моря...
Ти, който небеса ми даде,
зареждайки ме със любов
и, чужд на земните наслади,
ме браниш от света суров...
Затуй, че с гръм отрече всичко,
което сее смърт и грях,
с неземна страст те заобичах
и себе си във теб познах!
Ти, който си заслужил трона
на влюбените висини,
затуй, че злото с поглед гониш,
в мой вечен МАГ се превърни!

28.11.2006, 10ч.48мин.
---
Парнàс - гръцка планина, връх, където живее крилатият кон
на поетичното вдъхновение - Пегàс...

Няма коментари:

Публикуване на коментар