понеделник, 27 август 2012 г.

1043. ВЕЧЕ ЗНАМ ЗА КАКВО ДА ЖИВЕЯ!.../10 декември/


На моя рицар!

ВСИЧКО, СВЪРЗАНО С ТЕБ, МИ Е МИЛО!
ДАЖЕ ОБЛАКЪТ С ПОГЛЕД СУРОВ.
СМЪРТОНОСНО ОПАСНИТЕ СИЛИ
ОЗАПТЯВАМ С БЕЗСМЪРТНА ЛЮБОВ.
И РЕШИХ - ЩЕ ТЕ СЛЕДВАМ В БЕЗКРАЯ
С ДОВЕРЧИВОСТ НА ЗВЕЗДНО ДЕТЕ.
А ДУХЪТ ТИ, ДО БЛЯСЪК ИЗВАЯН,
СЪС КОСМИЧЕСКИ ТЕМП ЩЕ РАСТЕ.
ВСИЧКО, СВЪРЗАНО С ТЕБ, МИ Е СКЪПО!
ВЕЧЕ ЗНАМ - ВЛЮБЕН РИЦАР СИ ТИ!
ПРЕИЗПЪЛВАШ МЕ С ОГНЕНИ ТРЪПКИ.
В СТРАСТЕН ВАЛС МОЯТ СВЯТ СЕ ВЪРТИ.
И СЕ ВРЕКОХ ЕКСТАЗНО ДА СВЕТЯ,
ДА СЪМ ЗВЕЗДНА ДО КРАЕН ПРЕДЕЛ...
НЕКА ЧУЯТ ЗЛИНИТЕ ПРОКЛЕТИ -
ТИ СИ МОЯТ БОЖЕСТВЕН РАВЕЛ!
ВЕЧЕ ЗНАМ ЗА КАКВО ДА ЖИВЕЯ -
ЩЕ СЪМ ГЕЙЗЕР ОТ ЖАРКИ СЛОВА
И С ВЪЛШЕБСТВА НА ПРИКАЗНА ФЕЯ
В ТВОЕ ИМЕ СМЪРТТА ЩЕ ВЗРИВЯ!

10.12.2006, 9ч.05мин.
---
Днес, 11.04.2016г, изпратих утринен поздрав на моите фейс-приятели - ето го посланието ми, придружено със стихотворението "Вече знам за какво да живея!":
 

ДОБРО УТРО, сияния златни, озарили живота ми!
Толкова съм щастлива, че лъчите на нашите сърца са се слели в едно цяло и че щедро раздаваме любовта си на света, за да го изчистим от ледените присъствия в душата му и да го облагородим...
Велико нещо е да се посветиш на една такава възвишена кауза и в името на децата, в името на божественото начало, да впрегнеш всичките си добродетели и дарби за нейното бляскаво реализиране...
Много тъга и трагедии има на Земята, но ние с вас сме небесно силни и ще стопим техния гигантски айсберг, огрян от мощните лазерни лъчи на възвишената ни чудотворна природа!
Вярвам във вас! Повярвайте и вие в слънцата, които раждате ден след ден! И ще пребъдем! Защото любовта е всесилна!

Няма коментари:

Публикуване на коментар