понеделник, 27 октомври 2014 г.

1389. ЕНЕРГИЙНО БЛОКИРАНЕ НА МЪЖКИТЕ ИЗНЕВЕРИ И ХАРЕМИТЕ ИМ ОТ ЛЮБОВНИЦИ /21.10.2014/





Сега ще ви обясня защо е важна датата, която е начало на възмездието за всички женкари. Нали знаете, че мъжете, които изневеряват на половинките си и превръщат семейството си в ад, имат турски мераци - да си заформят хареми от любовници, за които харчат пари и време, а жена си гледат с мрачни очила, защото са принудени да се крият от нея и да й дават винаги лъжливи обяснения за забежките си... С тази тяхна ТУРСКО-АРАБСКА  енергия на сладострастните мераци работя от дълги години и точно на днешната дата светлината на духовните хора най-сетне я победи - сложихме й намордник и я "вързахме" с дебело въже от светлина Донжуановците вече ще се провалят тутакси, ако решат да хойкат, както досега. Пък и голямо възмездие чака най-наглите от тях.
Тук, на снимките, съм облечена с един костюм, който е супер луксозен и е внос от Турция - купила съм го още през 2004г., но едва днес го облякох, защото най-сетне съм по-силна от ЗВЯРА НА МЪЖКИТЕ ИЗНЕВЕРИ, пръкнал се в турско-арабските среди с техните хареми - той вече не може да ми нанася удари чрез негативното излъчване на въпросната дреха, "родила" се в Турция. Вече съм огнен смерч за изневерите на мъжете дори само за ония сладострастници, които срещам по улиците с техните лакоми погледи.
Костюмчето беше с един широк панталон, но вчера го префасонирах и го направих на елегантна пола /мога да шия - тая дарба съм наследила от баща ми, който беше шивач със "златни" ръце - царство му небесно/, а всяко нещо, минало през чудотворната енергия на ръцете ми, вече излъчва в моя полза.
С една дума, вече съм овладяла тези пагубни енергии на мъжките животински мераци за харемно съществуване. Вече мога да си позволя да нося въпросната дреха, произведена в страна, където господстват животинските мъжки страсти / в тази държава и милиони да ми дават, никога не бих отишла нито на екскурзия, нито на почивка!/.
Днес, след като се чухме с дългогодишната ми приятелка Ваня /била е с мъжа си няколко години в арабска държава!/, тръгнах към тях да пием кафе, облечена с костюмчето. Поговорихме си /чрез огненото си слово правя  сеанс на събеседника ми и по този начин го разтоварвам от лошите енергии/ и след като си разменихме  позитивни емоции с дъщеря й, която звънна от Италия, Ваня ми направи няколко снимки в градинката зад блока пред прозореца й. Сега ще ви дам цифровите стойности на енергиите на днешната дата - изчисленията ги направих след като се прибрах у дома преди малко и след като интуитивно вече знаех истината за днешната енергийна победа на духовните жени по отношение на така разпространените мъжки изневери.
 

КРАЙ НА МЪЖКИТЕ ИЗНЕВЕРИ= 208
208= СВЕТИЯ ДУХ + ЗВЕЗДЕН МИГ
208= СВЕТИ ДУХ + ВЕЧЕН ЖИВОТ/106/
208= ЗЛАТЕН ДРАКОН+ВЪЗМЕЗДИЕ


ДВАЙСЕТ И ПЪРВИ ОКТОМВРИ= 245
245= КРАЙ НА МЪЖКИТЕ ИЗНЕВЕРИ /208/, АМИН /37/
245= НЕБЕСНА СВЕТЛИНА + БЪЛГАРИЯ
245= МАРИЯ ИВАНОВА /аз/ + ВЛЮБЕН ДРАКОН/аз/
245= ЧАШАТА НА БЕЗСМЪРТИЕТО /Светия Граал, източник на чудотворна светлина, безсмъртие и мъдрост/

-----
Розата ми я подари Ваня /Вангелия/ от нейната градинка пред блока.

21.10.2014.
Рожден ден на Й., чийто мъж дълги години й е изневерявал и заради това са се разделили.

Няма коментари:

Публикуване на коментар