четвъртък, 26 юни 2014 г.

1330. ЕКО-РЕКОЛТИТЕ НА СЕЛО И НАШЕТО ЗДРАВЕ






Да е жива и здрава майка ми, както и моят пастрок, че като същински извор на благодати ми изпращат отвреме навреме плодове и зеленчуци от село...Получих току-що един колет от 15кг. по повод 1-ви юли, рожденият ми ден. Какво ли няма в него и всичкото е тазгодишна БИО-продукция:
-шишенце с вода от герана /по моя заръка/,
-към 2кг. ядки от големия орех в дъното на двора,
- яйца от истински щастливи кокошки,
-краставици,
-лук, чесън,
-пресни картофи,
-тиквички,
-много магданоз и копър,
-круши, петровки ябълки, узрели джанки...
-брашно от житото в нивите им, взето от мелницата /без добавки на отровни елементи- хахаха/,
-селско сирене, конфитюр от каисии и ягоди...
А като капак на всичко - прекрасен подарък за рождения ми ден от МАРИЯ КУШЛЕВА, певицата. Тя и мъжът й през трите топли сезона са комшии на майка ми, имат общ комшулук от дълги години, а през зимата си живеят в София. Та Мери и майка ми редовно си пият кафенцето заедно с цяла сюрия техни приятелки - събират се и си правят черпня на теферич под асмата...Блазе им, представям си ги в откритата шатра как радостно си чуруликат и как се черпят с коя каквото е донесла към кафето на майка ми...На масата винаги има вазичка със свежи цветя...
Впрочем на всички съм им правила сеанси и редовно им изпращам здравословна енергия от разстояние, а те все ми пращат поздрави или се чуваме по телефоните. Там, в тяхното село - Бяла Черква /направиха го град/ много чудеса съм правила с болни хора. Даже едно бебе циганче излекувах, но за това съм разказвала вече...
Много обичам когато Мери се вдъхнови и започне да разказва интересните си преживявания по време на турнетата на СЕСТРИ КУШЛЕВИ с Емил Димитров. Все й казвам да седне и пред един диктофон да ги разкаже, ама така, както тя умее - с огромно чувство за хумор. Тя все отлага. Но скоро пак ще я подсетя...
Та така, приятели - иде 1-ви юли и искат да ме угоят, моите скъпи близки. Всъщност, те са много интуитивни и си дават сметка /подсъзнателно/, че именно чрез тези храни и чрез елегантната блуза, която Мария Кушлева ми е изпратила, ще получават от увеличената ми в последно време енергия на лечител - взривно се отключи наскоро, малко преди потопа на 19 юни. Денонощно към тях, към селото на Бачо Киро, пътуват потоци от фотони, за да се чувстват добре и да държим в подчинение болестите на техните дългогодишни организми...
Да не мислите, че е случайно дето известният билкар Димков /светла му памет/ не е приемал пари от болните, а само продукти, изработени в градината от техния труд? Те са вложили в тези плодове и зеленчуци своята енергия, с която лечителят се свързва и се стига до излекуването дори и от разстояние.
Някъде към началото на есента ще им гостувам и на всички ще им направя супер-сеанси! Много си ги обичам! И благодаря на небето, че ги има!

------


СУРОВОЯДСВОТО - НАЙ-ПОЛЕЗНО ЗА ОРГАНИЗМА, СТИГА ДА ИМАТЕ БИО-ПРОДУКТИ.

ГЪСТ ТАРАТОР ОТ ТИКВИЧКА И КРАСТАВИЦА
Важно е да имаш блендер, в който слагаш за смилане следните продукти:
1. Половин средно голяма тиквичка, нарязана на кубчета.
2. Една малка краставица, отгледана от майка ти - също нарязана.
3. Главичка пресен чесън
4. Няколко стръка магданоз и копър, нарязани на едро.
5. Малко чиста вода - от герана или от планинска чешма - 1/2 чаша
6. Розова хималайска сол - 1/3 лъжичка /после ще добавиш , ако искаш/
7. Малко зехтин /аз сложих олио/.

Смила се до хомогенна каша. Налива се в 2 купички и се слага да постои в хладилник /покрити с фолио/.
Това вкусно нещо, което днес импровизирах, е елексир за организма.
Да ви е сладко!






26.06.2014, четвъртък.
ЧЕТВЪРТЪК= 153= СВЕТА БОГОРОДИЦА
-----
СМУТИ...
Напитка от плодове, която днес си направих с блендера.
Смилат се до гъста хомогенна каша следните продукти:
1.Петровки круши - 7-8бр. - изчистени от дръжките и срязани на две.
2. Едри жълти джанки - изчистени от костилките
3. !/2 добре узрял банан/на петънца/
4.Малко чиста прланинска вода, или от кладенец.
5.Малко карамелен сироп/аз си го правя в големи количества и е в хладилника/
6. Чист пчелен мед - !/2 лъжичка

Става вълшебно смути - прилича на гъст нектар.
Да ви е сладко!





Няма коментари:

Публикуване на коментар