понеделник, 18 януари 2021 г.

1655. БОГОЯВЛЕНИЕ ПРЕЗ 2018г. - ЧУДОТВОРНО ВИДЕНИЕ С КРЪГОВЕ ОТ ПРАНА





Мили приятели, здравейте на Богоявление стар стил! ❤

Тази нощ ми се случи нещо удивително и сега ще го споделя с вас...Казвам сега, защото сутринта нямах време.
Започвам по-отдалече. Тия дни чистя едни складове, които бяха заредени със свръх-мощна отрицателна енергия и то от години - с всяка своя клетка го усещах. Вчера беше капакът на цялата тази операция. И когато си тръгнах, по едно време някъде по маршрута ми към вкъщи започна леко да ми се вие свят и да залитам едва забележимо. Прибрах се и само след броени минути си легнах - заспала съм почти мигновено при пуснати телевизор и компютър. Точно в полунощ рязко се стреснах и се събудих - на малкия екран часовничето сочеше, че е точно среднощ. Започнах веднага да работя с енергийните центрове на главата си - ръцете ми сами кацаха тук и там като по програма. Виеше ми се свят, като това рязко се усили и приличаше като че съм след тежко пиянство. И друг път ми се е случвало и знам, че това е винаги, когато преминавам на по-високо духовно ниво. Така че не се страхувах от световъртежа. По едно време ръцете ми , сключени и неподвижни, се бяха настанили под брадичката, като с пръстите докосвах две точки. И тогава се случи ЧУДОТО!
ПЪРВО БЯХ СЪС ЗАТВОРЕНИ ОЧИ /след това с отворени/, КОГАТО ВИДЯХ КАК ОТ ЦЯЛОТО МИ ЛИЦЕ ИЗВИРАХА РАДИАЛНИ КРЪГОВЕ, ПЪТУВАЩИ НАПРЕД И АЗ БЯХ ЦЕНТЪРЪТ НА ТЕЗИ КРЪГОВЕ, КОИТО РАСТЯХА ВЪВ ВСИЧКИ ПОСОКИ - БЯХА БЕЛИ ПУХКАВИ КАТО МНОГО ФИНИ КРАСИВИ ОБЛАЦИ. ПЪТУВАХА КАТО ВЪЛНИ ВЪВ ВОДА СЛЕД ХВЪРЛЯНЕ НА КАМЪК В СПОКОЙНО ЕЗЕРО. ОТДАЛЕЧАВАХА СЕ ОТ МЕН, А ОТКЪМ ГЛАВАТА МИ ИЗВИРАХА РИТМИЧНО НОВИ И НОВИ ПУХКАВИ БЕЛИ КРЪГОВЕ, КОИТО СЛЕД ТОВА ЗАЕДНО С  ОТДАЛЕЧАВАНЕТО СИ СЕ СЛИВАХА И ИЗЧЕЗВАХА ДАЛЕЧЕ-ДАЛЕЧЕ...
В СЪЩОТО ВРЕМЕ МЕ ОБЛЯ МНОГО НЕЖНА ТОПЛИНА И ЗАПОЧНАХ ДА ИЗПИТВАМ В ПРОДЪЛЖЕНИЕ МОЖЕ БИ НА 30 МИНУТИ НЕВЕРОЯТНО СВРЪХ-СИЛНО БЛАЖЕНСТВО, КОЕТО НЕ МОЖЕ С НИЩО ДРУГО ДА СЕ СРАВНИ.
Тогава забелязах, че пространството между движещите се радиални кръгове от бели облаци е кафеникаво-зеленикаво, обляно със светлина. Моят интуитивен глас ми говореше, че това е ПРАНАТА, която извира от мен във вид на кръгове и че вече съм в състояние най-сетне да я виждам в дни като днешния - ДНЕС Е БОГОЯВЛЕНИЕ ПО СТАР СТИЛ, Т.Е. ЙОРДАНОВДЕН, КОГАТО НЯКОГА СЕ Е ХВЪРЛЯЛ КРЪСТА В ЛЕДЕНИТЕ ВОДИ НА РЕКИ И МОРЕТА ТОЧНО НА 19-ти януари. 
Разбрах и още нещо - дошло е времето, когато моето специално духовно излъчване не само, че достига до всички точки на планетата, но то ще си има своя чудотворна мисия при точно определени хора - ще ги лекува и ще им дава важни информации, напътствано свише... От мен се иска само едно - както през последните 30 години, така и занапред трябва да продължавам нощем да разграждам негативните енергии на света, идващи в тялото ми като в склад и да ги превръщам в потоци от фотони и прана.
Знаете ли, че цял ден съм в това състояние на блаженство и много силно чувство за щастие?
БЛАГОДАРЯ ТИ, ГОСПОДИ, ЧЕ МЕ ВОДИШ ПО ТОЗИ ТОЛКОВА ИНТЕРЕСЕН И ЖИЗНЕНОВАЖЕН ЗА ВСИЧКИ ХОРА НЕБЕСНООСВЕТЕН ПЪТ И ЧЕ МИ ДАРЯВАШ ТАКИВА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО СИЛНИ МИГОВЕ НА ЧУДОТВОРНИ  ВИДЕНИЯ И МЪДРИ ПРОЗРЕНИЯ.
Впрочем, това, което наблюдавах тази нощ го съзерцавах и когато съм със затворени очи, и когато ги отварях. Толкова ясно виждах отдалечаването на кръговете, че сякаш бях в друго измерение, съвсем реално съществуващо...
НАМЕРИХ В ГУГЪЛ ЕДНА СНИМКА ЗА РАДИАЛНИ КРЪГОВЕ ВЪВ ВОДА - НЕЩО КАТО ИЛЮСТРАЦИЯ НА РАЗКАЗАНОТО МОЕ ПРЕЖИВЯВАНЕ ТАЗИ НОЩ.

19.01.2018




Няма коментари:

Публикуване на коментар