неделя, 31 януари 2021 г.

1659. ТЪГАТА НИ ИЗВИСЯВА.../Мари Хигелс/



Чу ли зов на дете,
осланено и с детство ограбено?
Как сред студ да расте?
Ласките за израстване трябват му...
Бях дете в тъжен свят...
Озовах се в безвремие бляскаво,
дето ангел сърцат
ме дари със света на прекрасното...
Щом си духом голям,
ти от бебе го чувстваш в сърцето си.
От живота го знам -
този, дето нерадости спретна ми.
Сякаш мрак озлобен
във семейството мое намести се.
Стъпка юлския ден...
Отговарях му с огнени песнички...
И напук, все растях,
устремена към висшите радости.
Насред чуждия грях,
все небесни лъчи ме изграждаха.
Всяко звездно дете
има сила, вградена му в гените..
То духовно расте,
за да стане любов-озарение!

31.01.2021, 10,38ч., неделя.

Родителите ми се разведоха, когато бях съвсем малка... После живях при хитра и подмолна мащеха, която ме тормозеше...После избягах при майка ми и нейния мъж... Но в крайна сметка станах Човек! Любовта ми липсваше, но после небето започна щедро да ми я дава и да ме извайва като свръх-позитивна личност с множество нравствени добродетели...

Няма коментари:

Публикуване на коментар