сряда, 26 март 2014 г.

1297. ДАРЯВАЙ СВЕТЛИНАТА СИ НА СВЕТА, ЗА ДА РАСТЕШ ДУХОВНО! /27.03.2014/



"Божественият закон гласи: благото, което получаваш, споделяй с другите."

  Петър Дънов

ИМАМ НЯКОЛКО ДАРБИ, КОЕТО СИ Е БЛАГО, ДАДЕНО МИ СВИШЕ.
НО НИКОГА НЕ СЪМ ПЕЧЕЛИЛА ПАРИ ОТ ТЯХ ...НАЙ-ЦЕННА Е ДАРБАТА МИ ДА ПРОИЗВЕЖДАМ ЗДРАВОСЛОВНА ЕНЕРГИЯ...И БЛАГОДАРЕНИЕ НА НЕЯ РАЗДАВАМ БЕЗВЪЗМЕЗДНО ПЛОДОВЕТЕ НА СВОЯ ТРУД, ОТКАКТО СЕ ПОМНЯ. ДОРИ КНИГИТЕ, КОИТО СЪМ ИЗДАЛА, СЪМ ГИ ПОДАРЯВАЛА НА ПОДХОДЯЩИТЕ ДУХОВНИ ХОРА...
Подарила съм и много авторски икони, както и картини. Стиховете и прозата си пускам непрекъснато в блога си "Истината е любов", както и във Фейсбук, защото знам, че те са източник на здравословно излъчване, на светлина.
Имам достатъчно силна огнена мощ, за да защитавам истината и смело да се боря с опасните за здравето на хората лъжи, които идват от злото в душите на някои наши сънародници, все още много на брой.
Правила съм много чудеса и съм дарявала здраве на неизлечимо болни...Сега не спирам да го правя - по всеки повод помагам и то от разстояние, без да се налага да контактувам физически с когото и да било.
Затова съм най-щастливият човек на Земята, който непрекъснато расте като позитивна същност, която щедро раздава дарове, без да търси облаги! Колкото повече давам, толкова по-мощно става слънцето в мен.

27 март,2014г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар