сряда, 26 юли 2023 г.

1839.БЛЕСНИ, ЛЮБОВ, СРЕД МРАКА НЕПРОГЛЕДЕН!

 ----
ТИМ до МАРИ:
-----
Днес мойто слънце, грейнало над плажа,
изпраща ти душата ми крилата.
Тя иска с много горест да ти каже,
че ти си моята реликва свята!...
Съзрях във теб сънувана утеха...
Усмивка си - далечна, топла, няма...
Но лични драми рязко ми отнеха
мига, във който търсиш силно рамо...
Подкрепям те, но тайно и незримо!
Да, все съм с теб, но зсъщност отдалече...
Целувам полъха на твойто име!
Прегръщам шепота на твойта вечност!
И знам - щом пращаш зов, е зов за мене!
И знам, че чудната любов е наша...наша!
Във теб открих всемирното ЗВЪНТЕНЕ!
Без тебе тишината ще е страшна!
С вълните морски искам днес да галя
нозете ти, с които ме последва...
Копнежът ви е в същността ми бяла...
А тук е мрак - до болка непрогледен!

26 юли, 2023, сряда, 8,46ч.

Няма коментари:

Публикуване на коментар