понеделник, 31 юли 2023 г.

1845. ОЧАКВАМ МОЯ ИЗГРЕВ, ВЛЮБЕН В МЕН!


С душата на зора съм! Розовея...
Обичам чайките на моя свят.
С духа на Дон Кихот и Дулцинея
от мен към вас излита миг крилат...
 Очаквам моя ИЗГРЕВ озарена.
Той вече идва влюбено към мен!
Затуй съм като огън вдъхновена.
Затуй съм стих, на НЕГО посветен!
И Жулиета в мен е свръх-огряна.
Любов е тя, а аз съм в луд екстаз!
Лекувам с поглед всички земни рани.
Неземни чудодейства нося аз!
Когато моят изгрев ме обсеби,
превръщам се в неистова любов!
И да - небесната ми страст му е потребна.
Да, тя е огънят и за стиха ми нов.
Във аура вълшебна съм вградена,
а изгревът е в самота обвит.
Мой Бог е той, изгрял на златна сцена!
А любовта ни срещу всеки мрак е щит!

30 юли, 2023, 6,22, събота.
- посрещам на плажа поредната чудоносна стъпка на 
морския изгрев в живота ми тук,
в Черноморец, в дома на Дина ПАВЛОВА.


Няма коментари:

Публикуване на коментар