четвъртък, 27 юли 2023 г.

1840. ЛЮБИМИ, ДНЕС СИ ПОВЕЧЕ ОТ ЗВЕЗДЕН! /27 юли - Черноморец/

Къде си, слънце? Вече съм готова
и чакам със триумфа си да блеснеш!
Морето ще ти прати благослови,
ще имаш своя лична поетеса...
След миг усетих, че съм озарена,
Видях те как от облака излезе
и златният ти храм се сля със мене...
Любими, днес си повече от звезден!
Благодаря, че вече Антихристът
от щастие да ме лиши, не може!
Вселената ме пази с мисли висши!...
Каво се случва днес?  Кажи ми, Боже?
Животът ми от вчера променен е!
Душата ми запя с вълшебни струни.
Най-сетне този свят ще спре да стене - 
с хипноза му влияят песни лунни..
Пристигат дни без сълзи и без рани,
но с мисли, извисени до небето.
Щом блесне любовта богоизбрана,
душите в ореолент транс ще светят!

27 юли.2023, 9,52ч.

Няма коментари:

Публикуване на коментар