неделя, 30 юли 2023 г.

1842. ДНЕС СЪМ ХЕРУВИМСКА ПЕСЕН!



На теб, единствена моя любов!
-----
Нямам време за копнежи...
Ласките ли? - Забрави!
Любовта ми е безбрежна
и съм птица...СЕ ЛА ВИ!
Утре ще съм зов камбанен
насред дремещи мечти...
Ще съм от Зора огряна.
Ще съм с Утрото на ТИ.
Тръгвам радости да нося!
Ще се сливам ден след ден
с нечии надежди боси,
лудо влюбени във мен.
Ще съм изгрев, блеснал рано
във очите на дете...
Виждам там душа огряна,
как се слива с мен, расте!...
Днес денят ще е чудесен!
Юлски страсти пламват в мен!
Днес съм херувимска песен!
Днес съм ангел озарен!

28 юли, 2023, 6,44ч., петък.
СЕ ЛА ВИ  / фр./ - C'est la vie.= ТОВА Е ЖИВОТЪТ
Всяка сутрин преди изгревът да озари плажа, една майка,седнала на стол,
държеше завитото си момченце и заедно с бащата чакаха първите лъчи...
В това утро цялото ми същество почувства, че детето имаше нужда
от близост с мен и спонтанно го погалих, казвайки мили думи... 
А то мълчаливо ми показа как се занимава с някаква игра по един телефон...
По-късно очичките му блеснаха от първите лъчи на божествения изгрев...
Трогателна картина беше!

Няма коментари:

Публикуване на коментар