вторник, 22 ноември 2011 г.

930. ПОВЯРВАШ ЛИ МИ, ДНИТЕ ЩЕ СА НАШИ!.../песен// 30 ноемв./



----
РОДИХ СЕ, ЗА ДА БЪДА ГЛАС НЕЗЕМЕН,
та всичко ценно в тебе да възпея!
От мрака зъл дойдох да те отнема,
напътствана от приказната фея.
РОДИХ СЕ, ЗА ДА БЪДА ТВОЯ ПРОЛЕТ,
преливаща от влюбено цъфтене!
На Афродита ден и нощ се молех
и тя отключи ЛОТОСА във мене!
ИСКРЯЩА НЕЖНОСТ ДАДЕ МИ ЗОРАТА,

посяла свойте бисери в тревите...
Затуй блестя от щастие, когато
ОТКРИВАМ В ТЕБ БОГАТСТВА НЕОТКРИТИ!
------
ПРОБУЖДАШ СЛЪНЦЕТО ВЪВ МЕН!...

ЛЮБОВ СИ ТИ, ЗА НОВ ЖИВОТ ИЗГРЯЛА.
ОТ ВИСШИ СИЛИ ВДЪХНОВЕН,

В СЪРЦАТА БУДИШ ЗВЕЗДНОТО НАЧАЛО.
---
Повярваш ли ми, дните ще са наши!

Изригнало шампанско ни очаква.
Любов ще пием от неземни чаши,
когато рухне царството на мрака!
Повярваш ли на мъдрата Нирвана,

на пръв мъдрец короната ще имаш!
А любовта ни няма да престане
да грее със лъчи неотразими!
-----
ВСЕЛЕНСКО ЧУДО БУДИШ В МЕН!...
ЛЮБОВ СИ ТИ, СЪДБАТА МИ ОГРЯЛА.

ОТ ЗВЕЗДНИ СИЛИ СИ РОДЕН
С ДУША НА ОРЕОЛНА КАТЕДРАЛА!

30.11. 2006,11,31ч.
/редактирано на 18.02.2017, 7,18ч./
Написано но композирана от мен мелодия към друг мой текст
- "Не питайте къде са двете чайки".

АФРОДИТА - богиня на любовта...
НИРВАНА - седмото енергийно измерение,
източник на космическото познание и на чудесата
в живота на хората...










Няма коментари:

Публикуване на коментар