вторник, 22 ноември 2011 г.

932. УСЕЩАМ СЕ НЕБЕСНО ОКРИЛЕНА .../13.10.2006/



-----
Отдавна знаех, че те има, мили!
Отдавна ти се врекох да съм твоя!
В страданията трескав поглед впила,
вървях към теб, загърбила безброя.
Сега съм тук - на твоя мир в нозете.
Усещам се небесно окрилèна.
Треви и камъни вълшебно светят.
В хипноза дремят хищните хиени.
Отдавна знаех, че си свръх-различен,
че вярваш в любовта ми златолика.
Затуй с копнеж божествен те обичам.
Затуй от мене благослови бликат...
Заради теб вървях през ада боса,
преследвана от ужаси рогати...
Но ти ме приюти и омагьоса
с море от искреност и благодати.
Затуй за теб градих дворец с опали
- там  светлината моя е принцеса.
Когато тя с лъчите си те гали,
във транс ще шепнеш:
- Господи! Къде съм?!...

13.10.2006, 2ч.45мин./след полунощ/.
-------


Няма коментари:

Публикуване на коментар