сряда, 23 ноември 2011 г.

933. ПРОСЕКА В ХАОСА /13.10.2006/

-----СНИМКАТА Е НАПРАВЕНА В ДОМА НА МОЯ ЛЮБИМ,
НА РОЖДЕНИЯ МИ ДЕН - 1 юли, 2010г.-----
-------------------------------------------------------------------
На Б.

С години бях безпомощна и слаба.
Бях пленница на земните финанси...
Ужасно е, до грам да те ограбват,
да виждаш, че жестоко изигран си!...
Но ти дойде! Излъчваше утеха,
доказвайки ми кой си и кои сме...
Прогони всички, дето с хъс ме клеха
и огнено в живота ми се вписа...
Доверието в мен те прави силен -
страшилище за набези коварни.
А аз превръщам своя стих в закрилник
на твоя сън от съскащи кошмари.
Предпазваш ме от горски самодиви
по бащински - със грижи всеотдайни.
А аз, по детски плаха, доверчива,
превръщам светлината ти в безкрайност.
И двамата отдавна сме наясно,
че сме понесли мисия нелека.
Нали разбра - щом себе си надраснем,
ще сътворим сред хаоса просека!

13.10.2006, 5ч.15мин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар