неделя, 15 декември 2013 г.

1193. САМО НАЙ-СМЕЛИТЕ И ДОБЛЕСТНИ БЪЛГАРИ НЕ ЕМИГРИРАТ!



Никакво бягство! Никакво отстъпление! Най-силните ще останат тук, в България! На тях дори през ум не им минава да дезертират от битката с червената чума, която създаде мафията на политиците и на мутрите. Ние сме на фронта, мили сънародници! На огневата линия сме! И тук остават само тези, които не са в състояние, не им позволява съвестта да обърнат гръб на БИТКАТА ЗА РОД И РОДИНА, за да търсят по-тих и спокоен пристан.
Нима Левски не е бил подложен на какви ли не терзания и преследвания, но да сте чули ДА Е ДЕЗЕРТИРАЛ?...Какъв пример даваме на децата си, които все някой ден ще ни попитат: "Мамо, тате, вие защо напуснахте родината си и ме принудихте да стана чужд гражданин? Защо не намерихте сили в себе си и начин да се противопоставите на ЛОШИТЕ? Аз толкова обичам приказките за ЮНАКА, който побеждава ЛАМЯТА, както и СПАЙДЕРМЕН, който се бори за слабите и беззащитните, бори се за правдата...Нали винаги ми казвате да съм силен, да съм храбър и да не прекланям глава пред лошите в живота?"
Впрочем, аз също живях в чужбина, приятели - 2 години бях в Германия. Правих ЧУДЕСА с неизлечимо болни като човек с доказани от науката феноменални способности. Никога не вземах пари от тези, които лекувам. Имах осигурени квартира, храна и преводачка. Почти не се хранех, за да израства позитивното ми излъчване. Там ме отвлякоха и искаха да ме принудят да остана завинаги в Германия, като ми обещаваха големи пари и всякакви екстри. Отказах категорично. Заявих им, че искам да се върна в родината си и да давам своята чудотворна енергия за развитието на духовността в България. Държаха ме заключена в една стая и аз обявих гладна стачка - на 17-я ден пълен глад ме качиха на самолета за София. От тогава до ден днешен не ми е минало и през ум да отида да живея зад граница.
Боря се с враговете на Герб и на родината ми ден и нощ. Не мисля да отстъпвам и знам, че ПОБЕДАТА иде - ние ще победим ТРИГЛАВАТА ЛАМЯ, която управлява България в момента.
ВПРОЧЕМ, БЪЛГАРИТЕ СЪС СИЛЕН ДУХ, КЪДЕТО И ДА СЕ НАМИРАТ ПО СВЕТЯ, РАБОТЯТ ЗА ОСВОБОЖДЕНИЕТО НА ЧОВЕЧЕСТВОТО ОТ ЗВЯРА С ИМЕ 666, ПОСОЧЕН В БИБЛИЯТА КАТО АНТИХРИСТ- ЗВЯРА НА ЗЛОТО.
ОСНОВНАТА БИТКА СЕ ВОДИ В САМАТА БЪЛГАРИЯ, ЗАЩОТО ТУК ОСТАВАТ НАЙ-СИЛНИТЕ, С НАЙ-ОГНЕНИТЕ ГЕНИ, КОИТО МОГАТ ДА УСТОЯТ НА ЛЕДЕНИТЕ И СМЪРТОНОСНИ НАПОРИ НА ЗЛОТО.

15.12.2013.
---
Написано по повод "Защо напускам България" /2002г./ от Яна Добрева.
http://e-burgas.com/archives/60262 /копирайте линка в гугъл и ще го прочетете/.

Няма коментари:

Публикуване на коментар