сряда, 13 август 2014 г.

1368. ДВЕ МОИ СНИМКИ НА 13-ТИ АВГУСТ /1989 и 2014/



Ето ме на две снимки, маркиращи дистанцията на времето. Тяхната обща дата е тази, когато се е родил синът ми /1983г./ - 13 АВГУСТ.
Първата е направена на 13-ти август 1989-та /на 37 години съм, накъдрих си косата във фризьорски салон и се снимах/, когато вече знаех, че през есента ще замина за Берлин /там останах 2г., за да работя с опасните негативни енергии на Германия, лекувайки неизлечими болести - безвъзмездно - бяха ми осигурили дом и безплатна храна/.
Втората снимка е от самоснимачка през вчерашния 13-ти август, 2014, на 62 години съм, с естествено къдрава коса, но изрусена, защото вече работя с излъчването на всички руси и изрусени хора по света. Тук най-сетне напълно съм обработила кармичния студ, влязъл в мен през ония две години, преживяни в страната на Хитлер.
Да напомня, че в края на този период на изпитания, но и на голям триумф на духа ми, бях отвлечена, и бях заключена в една стая, за да ме накарат да остана във въпросната държава завинаги, като ми предлагаха богато заплащане за чудотворствата ми. Но аз отказвах упорито и се наложи да премина на 17-дневен пълен глад /първото ми голямо гладуване/ - така ги принудих да ме качат на самолета за София. Бях им заявила, че искам да съм си в родината и да работя за нея безвъзмездно.

13.08.2014.

Няма коментари:

Публикуване на коментар