неделя, 31 август 2014 г.

1372. УЕЙН ДАЙЪР ПРИ ОПРА ДНЕС - 31 АВГУСТ /2014/



До приятелите ми във фейсбук:

Гледайте ОПРА С УЕЙН ДАЙЪР по телевизия TLC. Двамата се срещат на о-в Мауи - снимах острова от екрана...
Уейн имал левкемия и дистанционна операция, която спасила живота му.
За мен той е най-мъдрият човек на планетата в днешно време.
В разговора с Опра Уейн цитира една чудесна мисъл на Марк Твен и аз си я записах:
"ПРОШКАТА Е АРОМАТЪТ, КОЙТО ТЕМЕНУЖКАТА ДАВА НА ПЕТАТА, КОЯТО Я Е СТЪПКАЛА"...
Имам стихотворение със същата тази метафора - ето откъс от него:

ОБИЧАЙ МЕ!
И няма никога повече да ти позволя
да се съмняваш в чувствата на тревата,
когато я стъпкваш в своята слепота.
-----
Сега ги слушам тия двамата чаровни мъдреци.
И така...Българката Райна Пискова, която живее в Абиджания, Калифорния, била оперирана от нещо си при известния лечител в Бразилия Жуао Дидеос, който оперира и лекува, изпадайки в транс, като чрез него на болния въздействат духове на известни лечители в историята. Райна се запознала с Уейн и имали ценно приятелство. И изведнъж той се разболял от левкемия. Българката му казала за своя избавител от болестта й. Накарала Уейн да се облече в бели дрехи и да се снима в най-различни пози - в профил, в анфас, седнал, прав и пр. После тя изпратила на лечителя тези снимки. Не след дълго получили указание от Бразилия.../сега ще гледам и после пак ще продължа/...
Трябвало на еди-коя си дата да легне, облечен в бели дрехи, но преди това да изпълни следните важни указания на лечителя: да не прави секс, да не яде свинско и да не яде пикантни храни, да изпие светена вода и билки, изпратени му от Бразилия, която е на 19 300км. от о-в Мауи, където той живее с децата си.
Уейн изпълнил всичко и легнал с белите дрехи, като заспал. На другия ден би трябвало да е опериран, но той нищо не знаел. След известно време българката му се обадила, че на еди-коя си дата ще му се махат конците - също дистанционно, точно като операцията преди това. И от този ден нататък в него вече нямало никакви страхове от нищо. А цялото му същество се преизпълнило с огромна любов към всички. И започнал да раздава пари - по 100, по 50 долара на бедните и на приятели...Искал да доставя радост, прегръщал близките си, прегръщал приятелте си и казвал "обичам те", много си красива и пр. По този повод той получава прозрения за мъдрости. И казва:
" ТАМ, КЪДЕТО ИМА СТРАХ, НЕ МОЖЕ ДА ИМА ЛЮБОВ".
Съветва хората да си казват:
АЗ СЪМ ЛЮБОВ
АЗ СЪМ ЩАСТИЕ ЗА ОКОЛНИТЕ И ЗА СЕБЕ СИ.
АЗ СЪМ ЗДРАВЕ
АЗ СЪМ МЪДРОСТ и пр.
Защото в Библията пише: "
" Трябва да се зове несъществуващото като съществуващо".
-----

Ето онова стихотворение в проза за стъпкването и за прошката, изразена чрез любовта ни:

ЗА ДА ПРЕКРАЧИМ ПРАГА НА МЪДРОСТТА.../Мари Хигелс/

-------

На моя рицар!

Да можеш да обичаш така, както умее да обича светлината,
значи да си се научил да виждаш незримото.
Да можеш да прощаваш грешките на ближния,
това е знак, че идва златната река в любовта ти.
Да можеш да се гордееш с мъката
и с разочарованията си,това е вече мъдрост.
Разбрах, че днес съм по-добра от вчера,
защото повече не се страхувам
от самотното бъдеще
и от тъгата, която ти би ми донесъл.
Приемам раздялата,ако тя ще научи другите,
да осъзнаят градивната същност на очакването.
Приемам сълзите,
защото те са част от времето, в което си се родил ти.
За да прекрачим прага на мъдростта,
е нужно да забравим кои сме сега,
много пъти да си припомняме кои сме били
и винаги да вярваме кои ще бъдем.
Никоя любов не бива да започва с лъжа.
Защото любовта е цъфтене.
А кое цвете обича тъмнината?
Ако се обречеш на едно нежно покълване,
сигурно ще научиш много за тайните на себераздаването.
ОБИЧАЙ МЕ!
И няма никога повече да ти позволя
да се съмняваш в чувствата на тревата,
когато я стъпкваш в своята слепота.
ОБИЧАЙ МЕ!
За да разбереш, защо бях така упорита,
докато те търсех в света на дивите цветя и треви.
ОБИЧАЙ МЕ!
За да узнаеш, как една среднощна мичиганска трагедия
може да се превърне в прошка.

Аз не съм жена. Птица съм -
бяла и свободна.
И не обичам сенките от миналото.
Но вместо да се страхувам от тях,
ги обвивам в сияния.
Защото всеки страх е колебание,
а колебанието е нож за любовта.

Най-сетне видях невидимото в теб
и се превърнах в лотос!

19.12.1990, Берлин.
---
КОГАТО СТИГНЕМ ДО ВЪРХОВНОТО СИ ДУХОВНО ИЗВИСЯВАНЕ, ТОГАВА ИДВА НАШАТА ИСТИНСКА ЛЮБОВ.
Мари Хигелс

Няма коментари:

Публикуване на коментар