понеделник, 18 август 2014 г.

1371. ПЪРВИЯТ ЛЕЧЕБЕН СЕАНС НА ЕДНА ПРИЯТЕЛКА- АНИ /18.08.2014/





Реших да сложа като челна илюстрация на малкия ми разказ за днешния ден  тази моя картина - изрисувала съм я върху дървена чиния с цветен туш, която на 1.02.2006г. подарих на сина ми Бобчо. Но той каза, че иска да остане при мен в стаята ми. Редовно му се подчинявам, защото моето мъдро момче винаги знае какво прави и защо го прави. Впрочем,  Ани, за която днес ще говоря, също нарича своя син Бобчо - двамата са почти връстници и работят, борят се с трудностите в живота. С тази  жена явно имаме обща реинкарнация, която описвам в една моя още неиздадена книга.




Содена питка от днес - 18.08.2014.
 -----
      
 Днес, само преди два часа направих един от най-важните сеанси в живота си - на моята кармично дошла в живота ми приятелка Ани. /щом е карма, значи ще сме близки за кратко/.Случи се неочаквано за мен, както бе непредвидена и срещата ни. Като отидох при нея, се оказа, че има главоболие. И, насочвана от интуицията си, започнах да работя с енерго-центровете на главата й. Поех голямо количество от онази негативна енергия, която Ани поема от голям брой хора. После се прибрах у дома. Но в такива моменти, тъй като в плътта ми е постъпил огромен енергиен "звяр", веднага се налага да си приготвя нещо вкусно за ядене - направих си любимата ми содена питка от брашно "лимец" и дадох на новопостъпилия в мен енергиен звяр да яде. Към софрата си прибавих и супер салата от еко-чушки и еко-домати със зехтин, плюс розова хималайска сол. Към това удоволствие сложих бучка великолепно прясно домашно сирене /него го е измайсторила Руми, от която се снабдявам вече 2 години с домашно мляко/. Впрочем и на нея, както и на мъжа й съм правила разтоварващи сеанси, за да не оказват влияние с негативното си излъчване върху млякото, което всяка седмица си купувам.
След като хапнах и по този начин "подмамих" още количества от негативния поток, идващ от тялото на Ани, започнах усилено да разграждам новопостъпилата в плътта ми ледена енергия. Тук е мястото да вметна, че процесът на сеанса започна още с обаждането ми по телефона към 10ч., премина през разговора ни като отидох при нея, през разглеждането на мои важни снимки с огнено излъчване и завърши с обработването на енергийните центрове на главата й чрез ШИАЦУ /тибетска техника/. Накрая й просветна - главоболието беше силно намаляло. Но пълният резултат ще дойде след няколко часа усилена работа от моя страна - ще разграждам негативния поток и ще го превръщам в здравословна енергия, която ще пътува от мен към тялото й на няколко етапа тия дни. Впрочем, знам, че в момента въобще няма болки...Ха! Ани ми звънна току-що и каза, че чак сега главоболието се е стопило - усещала тъпа далечна болка като изтръпване...Виждате ли каква телепатия има помежду ни. Обажда ми се в момент, когато описвам цялата днешна история. Щастлива съм, че двете с нея помагаме на много народ да се отърве от своето опасно излъчване.
А сега ще публикувам към своя разказ снимка на днешната содена питка от моето скромно меню.
13,10ч.
18.08.2014, понед.

-----
Margarita T.:
Мила Мари,много е апетитна!Аз често правя у дома такава питка,моето семейство я обича със сирене и шарена сол!Добър апетит!

Мари Хигелс:
Благодаря, Марги. Много беше вкусна питката. Дори си оставих малко за довечера. А сега се хващам здраво за работа. Че и на Генерала днес подавам нова доза от фотони - той е там в турския район, дето властват много опасни енергии и го натоварват, а това го кара понякога да допуска грешки в изказванията си. Трябва да го разбираме и да не сме много остри в критиките си. Когато е свръх натоварен с негативни енергии, които постъпват в него от хората при всяка предизборна обиколка, следва период, в който духовните хора на България го разтоварваме от разстояние /чрез цифрите на имената му и на рождената му дата/. Но докато да го освободим от "звяра" постъпил в него, този чужд звяр от ледена енергия го кара понякога да изговаря неща, за които после нашият човек съжалява, че ги е казал на всеослушание. Но след броени дни енергийните процеси в него се нормализират и мъдростта му блесва в същинската си същност. И той става все по-извисен духовно, все по-силен срещу враговете на родината ни., носители на злото.

Няма коментари:

Публикуване на коментар