сряда, 12 февруари 2014 г.

1252. ЛЕКА НОЩ, МОИ ЗВЕЗДНИ АНГЕЛИ.../12.02.2014/



Мари Хигелс:
Лека нощ и романтични сънища, мили мои...
Докато спите, се превръщайте в силни, но и в нежно обичащи красотата на живота сияния...

Верка Банова:
Приятна вечер и хубави сънища, Мари!

Мари Хигелс:
Благодаря, Вери...Само дето ще работя цяла нощ и няма как да сънувам. Когато съм в пълен глад, най-лесно и бързо разграждам негативните  енергийни, които улавям по магнитен път от пространството, за да ги превърна след това с огнените си пръсти в потоци от здравословна енергия. След което те тръгват да пътуват към всички вас...Вие спете, а аз мислено ще ви изпращам ангелския полъх на своите позитивни мисли...

Людмила Георгиева:
Лека нощ!

Донка Йоргова:
ЛЕКА НОЩ И НА ТЕБ МАРИ!

Иванка Петкова:
Лека вечер!

Славейка Гочева:
БОГ ДА ТЕ БЛАГОСЛОВИ!!!

Верка Банова:
Благословена да си,Мари! Всички се нуждаем от твоята помощ в този момент!


Мари Хигелс:
С обич към всички...Благословите са преди всичко за вас. Страданието на нацията просто ми влива сили и ме мотивира да работя нон-стоп за общото ни благоденствие...

Рада Дъбнишка:
Спокойна и ползотворна вечер от мен,Мари!


Мари Хигелс:
Благодаря, Раде - пухена прегръдка, изпратена от душата на луната!

Пенка Димитрова:
Leka vecher!

Мари Хигелс:
Лека да е, Пенче! Спи сладко и спокойно...

Красимира Владимирова:
Лека нощ,мила!

Мари Хигелс:
Приятно пътуване в страната на Морфей- бога на сънищата, Краси...Вземи си най-красивия и ни го донеси като ефирно видение на сутринта...

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар