понеделник, 24 февруари 2014 г.

1278.МАЙЧИНА ЛЮБОВ - посвещавам на моите деца!... /24.02.2014/



ВЪЗХИТЕНА СЪМ ОТ ТОВА ПОСЛАНИЕ НА ВАЛЯ БРАДШОУ!
СПОДЕЛЯМ ГО С ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ!
Но преди това да кажа няколко думи...


Съвсем лека разлика виждам с моите собствени мисли относно незримата връзка от светлина между мен и моите две деца, връзка, особено силна със сина ми.
Винаги, още от неговото раждане та до днес, съм имала вътрешната убеденост, че за да е истински щастлив, трябва да направя така, че да бъде волна птица, която да обичам с божествената любов. Насочвах го към свободния полет на духа му, който би го отвел до голямата и блеснала от сияния истинска любов. В същото време съм проявявала своите добродетели ежедневно и знам, че той ги е попивал и ги е превръщал в своя безценна с проявите си природа. Пишех и продължавам да пиша огнени стихове за майчината си любов към него и към сестра му. Тази поезия-изповед се вгражда с мъдрите си  послания в аурите  им и се превръщат в тяхна огнена същност.  Знам, че светлината в сърцето на моето момиче я извайва ден след ден като една мъдра и озарена от любов към доброто млада жена. А пробудената генетична сила на сина ми го превръща в истински рицар, който защитава слабите и беззащитните чрез любовта му и чрез неговата чудотворна духовна същност.
Взривеното от чудотворна  майчина обич мое подсъзнателно желание да ги изграждам като позитивни личности, е условието те да усетят силата на многогодишната ми всеотдайност, без да им натрапвам  изискванията си с назидателно издигнат показалец. Знам силата на свободата, затова винаги съм им давала възможност за свободен избор в живота. Говорим за една безкрайно силна, заредена с небесни вибрации  майчина всеотдайност. Проявявам я винаги,  независимо от това къде се намирам по света. Тя зарежда децата ми с лъчи във всеки един момент и ги извайва като озарени от добродетели и от пробудил се вътрешен пламък волеви млади хора. Убедена съм, че те са достойни за онази  любов, която би ги направила истински щастливи.
И тъй като  Валя Брадшоу  говори за сина си, ще говоря и аз за моето невероятно момче. Не знам защо, но телепатичната връзка между мен и  него винаги е била толкова силна, че не му давам съвети по друг начин, освен телепатично. А в замяна, той още като малко ангелско създание беше толкова мъдър вече, че ми даваше съвети в настъпили мрачни моменти от съвместния ни живот. Без колебание винаги следвах поредното му мъдро напътствие - така лесно разплитах  нишка по нишка стегнатия кармичен гордиев възел.
Гордея се с моя син Борислав, който вече си има своята любима сродна душа в любовта! За мен те двамата са едно неразривно цяло, едно слънце, което обичам и винаги ще закрилям чрез лъчите на онова майчино чувство, което е извор на чудеса - същото, което е прегърнало с любов и семейството на дъщеря ми! Тук цитирам две свои стихотворения от многото, което съм посветила на децата си:


НЕСТИНАРСКИ ТАНЦ

На малката ми дъщеричка Диди - с любов!

В ЕКСТАЗНИ ТРЪПКИ...БЯЛА КАТО ЗИМАТА...
ЛЪЧИСТА КАТО ВЛЮБЕНА РОСА,
ТАНЦУВАМ СРЕД МЪЛЧАНИЯ БЕЗИМЕННА -
ЖАРАВАТА НА ПЪКЪЛА ГАСЯ.
А ЗАВИСТТА, УСМИХНАТА ПРЕСТОРЕНО,
С ОЧИ ИЗГАРЯ БЯЛАТА ЖЕНА.
В СРЕДНОЩЕН ТРАНС ПРЕВРЪЩА МЕ УМОРАТА.
ПОТРЪПВА В УЖАС МРАКЪТ ПРОКЪЛНАТ.
СЛЕД МЕНЕ, ДЪЩЕ - ТИЧАЙ ПО ЖАРАВАТА!
ЗАРЕЖДАЙ С ОГЪН БОСИЧКИ ПЕТИ.
НОЩТА С БЕЗУМЕН ПИСЪК ПОЗДРАВЯВА ТЕ
И ИСКА ДЪЛГО В КРЪГ ДА СЕ ВЪРТИШ.
В ЕКСТАЗНИ ТРЪПКИ...БЯЛА КАТО ЗИМАТА...
ПРОСЪСКВАТ ВЪГЛЕНИ В СВЕТА ЗАМРЯЛ.
НЕ СПИРАЙ, ДЪЩЕ - МАЛКА И БЕЗИМЕННА. -
ПОДГОТВЯЙ СЕ ЗА СВОЯ ЗВЕЗДЕН БАЛ!
----------

ТОЙ Е РИЦАР НА НОВИЯ ДЕН

На сина ми, който се движи уверено

по спиралата на духовното извисяване!
------------------------
Моят мъничък син
свише бе потопен
в безпощадно студен океан.
Любовта го спаси!
А лазурите в мен
му посочиха пътя огрян.

В свят озъбен и сив,
който тъне в боклук,
да си спомним за мъдрия Ной -
как доброто спаси,
на пороя напук
и засели мъртвилото той...

Имам приказен син!
Чужд на хорската кал,
той доказа със пулс учестен,
че е с дух-исполин.
Път достоен избрал,
той е рицар на новия ден!

25.06.1993, 17ч.
---
Рождените му цифри говорят много:
1983г. = 102 = СВЕТИ ДУХ = БЪЛГАРИЯ =ВАСИЛ ЛЕВСКИ
13.08.1983 = 123 = ЗЛАТЕН ДРАКОН/Бог/ = БОЖИЯТ СИН

-----

ДОБРОТО В ТЕБ НЕЗЕМНО ДА БЛЕСТИ!
На дъщеря ми - с любов!
-------
ДА БЪДЕ ТОЗИ ДЕН ЗА ТЕБЕ ВСИЧКО:
И СВЕТЛИНА, РОДЕНА С БЛАГОСЛОВ,
И ИСКРЕНОСТ, КОЯТО ТЕ ОБИЧА,
И ВИСИНА, РАЗДАВАЩА ЛЮБОВ!
ДА БЪДАТ ДНИТЕ ТИ ТАКА ОГРЯНИ,
ЧЕ ЗИМАТА ДА ИМ СЕ ПОКЛОНИ.
С МИЛУВКА ДА ЛЕКУВАШ СКРИТИ РАНИ,
ОТ ТЕБ ДА БЯГАТ ЗЕМНИТЕ ЗЛИНИ!
ДА БЪДЕ ИСТИНАТА ТВОЕ ЛОГО.
ДОБРОТО В ТЕБ НЕЗЕМНО ДА БЛЕСТИ.
ПРОЧИСТЕНА ОТ ВЕЧНИТЕ ТРЕВОГИ,
ВЪЗРАЖДАЙ СВОЙТЕ ЛИТНАЛИ МЕЧТИ!
И АЗ ЩЕ СЪМ ДО БЕЗПРЕДЕЛ ЩАСТЛИВА,
КАТО ТЕ ГЛЕДАМ С ОБИЧ ОТСТРАНИ!
КЪМ ВИСШИТЕ УСПЕХИ СЕ ОТИВА
С ДОБРИ ДЕЛА И С ОКРИЛЕНИ ДНИ!

11.01.2012, 5ч.30мин.
Честит рожден ден, слънчице!

----
РОДИХ ТЕ, ЗА ДА БЪДЕШ СВЕТЛИНА! /Мари Хигелс/

ОТКЛЮЧИХ В ТЕБ СИЯНИЯТА, СИНЕ

И ЧУДОТО НА ТВОЯ ИЗГРЕВ НОВ.
ДАРИХ ТЕ СЪС БОЖЕСТВЕНА РОДИНА.
ЗАКЪРМИХ ТЕ СЪС ЗВЕЗДНАТА ЛЮБОВ.
ПОЕХ ОТРОВАТА НА МРАКА,СИНЕ.
ПОЕХ ЮМРУКА МУ, ПРИЦЕЛЕН В ТЕБ.
ЗА ДА СИ ЖИВ, БЯХ ОГНЕН СМЕРЧ В ЧУЖБИНА.
САМАТА СМЪРТ ЗАПРАТИХ В МЪРТВА СТЕП.
ТРАСИРАХ ПЪТЯ ТИ СЕГАШЕН, СИНЕ.
КРЪСТОСВАХ ОГЪН С ЛЮТИ БЕСОВЕ.
СТОПЯВАМ СТРАШНИ ЛЕДОВЕ С ГОДИНИ
И ГИ РАЗЦЕПВАМ СЪС ЗАМАХ НА ДВЕ.
НАЛОЖИ СЕ ДА СЪМ ДАЛЕЧЕ, СИНЕ...
ЧЕЛЦЕТО ТИ ЦЕЛУВАХ С ТЪЖЕН СТИХ.
УЖАСНО БЕШЕ В ЧУЖДИТЕ ПУСТИНИ...
НО ДРАКОНА НА ЗЛОТО ПОБЕДИХ!
НЕ ЗНАЕШ, ЧЕ ЗАРАДИ ТЕБЕ,СИНЕ
БЯХ ЯРОСТ СВЯТА, ВЛЯЗЛА В СМЪРТЕН БОЙ.
ЗАРАДИ ТЕБ ПРЕЗ ЗМИЙСКИ АД ПРЕМИНАХ...
ОТ КРЪСТА ТЕ ОПАЗИХ, СИНЕ МОЙ!



------
ВАЛЯ Б.:
Споделено от личен опит : За мъжките майки и техните синове с любов
24 февруари 2014 г. в 01:18

Да си майка на мъж, на истински мъж, не момченце, не детенце, а на мъж...Каква по-голяма гордост от това за нас, мъжките майки...Само ние си знаем как сме го износили, как сме го родили, как сме го отгледали този мъж...Как сме се влюбили в него с най-святата и чиста любов още преди да се е появил на този свят, как сме му треперили и как сме желали щастието му...Как си е бил само наш и как сме си мечтали да си остане вечно наш..Възможно ли е това? Много сме ние, мъжките майки, които леем сълзи над тази дилема...И как ни се иска да забравим, че с онези, нашите сладки ръчички, ще прегръща други жени, че онези засмени очички ще се усмихват на друга и все повече и повече расте страхът вътре в нас, че ще изгубим най-ценното в живота си...

Пиша това, защото мъжът, когото съм отгледала, скоро ще става баща на втори син. И неговата съпруга, моята обичана от мен снаха, някъде в бъдещето, не толкова далечното бъдеще, защото бъдещето идва само след миг, ще трябва да се раздели с двама любими синове...И съм сигурна, че сърцето и се свива отсега...И ми се иска да и кажа, да кажа на всички мъжки майки, че знам тайната, голямата тайна, която завинаги ще ги остави в сърцата на любимите им пораснали синове и искам да споделя тази тайна с тях...И няма нищо по-просто от това, мили мъжки майки, направете го! Предайте своите синове в ръцете на любимата им жена, доверете и се, обичайте я, уважавайте я, радвайте и се, нека бъде повече от ваша дъщеря...Това е най-големият дар, с който можете да дарите собствения си син! Това е най-сигурният начин да запазите обичта му към себе си завинаги...Аз вече го направих...Пожелавам ви успех!"
Валя Брадшоу
-----
24.02.2014.

Няма коментари:

Публикуване на коментар