сряда, 4 юли 2018 г.

1523. БЕЗ МЕН СИ НИКОЙ! /4 юли, 2018/



Ти имаш морска шир и божи гени...
А аз владея мислено прибоя...
През много ужас  минах  без да стена

и ето ме - дойдох, за да съм твоя...
При дълбините твои ще се спусна,

двореца ти нептунов ще открия.
Да търся древни тайни имам усет.
Разграждам всяка пъклена магия!

Повярвай в мен, море, за да ти кажа,
че раждам най-великото горене.
Да аз съм огън с векове прераждан,

отключил твойте тайни озарени...
За миналото нека не говорим. 
За нас сега е важно да сме нови.
Ти си препълнен с мъдрости до горе,
а аз туптя от страстни благослови.
Нептун владее бурите стогласи,

но мойто слънце е с любов велика,
която сред водите ти не гасне, 
внушавайки ти, че без мен си никой.
Светът очаква да сме звездно цяло
и светлина в живота му да будим...
Море и огън...С теб са ни избрали
да победим столиките заблуди.

И иде утрин - утрин съдбоносна-
велик рестарт на земното въртене! 
Спасение на добротата носим
и красоти, които са нетленни...

4 юли, 2018, 12,30ч.

Нали знаете, че Божественият Дух е благодатен огън, 
който не може да бъде гасен с вода. Той е в хармония
с моретата и океаните, с душевните необятности, 
с творческото горене и пр.

Няма коментари:

Публикуване на коментар