четвъртък, 5 юли 2018 г.

1527. ОТРАНО ЦАРСТВЕНО ИЗГРЯЛА СЪМ.../6.7.2018/


Ела, море, ела в нозете ми...
С най-жаркия си свят ела!
Вълните сякаш са усетили,
че искам в теб да се вселя.
Днес цялата ще съм рубинена -
съкровища напират в мен,
дошли от общото ни минало,
за нас създало този ден.
Отрано царствено изгряла съм...
Докоснах хиляди съдби,
живели с нежност непогалени,
които времето уби.
Ела, море, сърдечно пламнало -
ще ги възкресим с любов!
Те бяха със души измамени,
но в теб съзряха божи зов.
Помни, че още наранени са...
Небесен кръстник им стани.
А аз, променяйки генезиса,
ще ви се радвам отстрани.
Днес любовта ни е рубинена!
Днес всичко живо ще блести!
Невярата ще е застинала.
Всесилни сме и аз, и ти!
--
6 юли 2018, 6,59ч.,
написано на плажа във Варна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар