събота, 3 септември 2011 г.

853. ДНЕВНИК - авг., 2011.,разговор с приятелка от Феийсбук









    • 27 август
      МАРИ -
      • Дааа... много интересно и увлекателно разказваш.Имаш дарба.Пишѝ книга за живота си.И е толкова хубаво, толкова картинно е всичко в твоя разказ...Нямам думи!
    Х Х Х
    • К.Р.
      ...Но бях щастлива,много щастлива!От нищо не съм се оплаквала.
    • Мари,извинявай,сигурно повтарям някои неща,а други забравям,но просто трябваше да го напиша.
    МАРИ -
    • Чудесно е, че го написа. То е изповед, а всяка изповед е като изригнала от тялото и от душата СВЕТЛИНА.
    К.Р.
    Мъчно ми е за градинката с цветята.Дори ме е страх да отида.Всичко е откраднато от къщата.Не ме боли за материалните неща.Нали хората казват,че няма катафалка с ремарке.Ле-ле какви ги ръся.
    • Е,сега вече заплаках.........Мари,понякога се чувствам толкова самотна...Благодаря ти,че те има!!!!!!Обичам те,мила!
    МАРИ:
    • Слънчице, толкова общо има между нас. И аз съм жадувала цял живот да бъда обичана от най-близките ми хора, но...
      Никога майка ми не ме е погалила, не ме е целунала. Чувах клетви и думи пълни с омраза- много често...
    • Само че някак си това ме направи още по-òбична, още по-любвеобвилна. Отвори ми очите за истинската обич между хората, които имат сродни души, защото носят Бог в сърцето си.


    МАРИ -
    • Чудя се дали да публикувам цялата грозна истина за онова тегло,
      което съм приживяла, благодарение на майка ми.
    • Ти какво ще кажеш?

    К.Р.

    Недей,миличка,ти си светъл и благороден човек...

    МАРИ -
    • Но пък истината е нещо, което ударно отключва духовното у хората. Дори тя да е толкова мрачна истина.

    К.Р.
    Да,права си.Но си мисля,че по този начин ще отвориш канал, по който ще дойде отрицателна енергия към теб.

    МАРИ -
    • Неее, това никога не ме е плашило - ЗАЩОТО АЗ РАЗГРАЖДАМ С ПРЪСТИТЕ СИ ТАЗИ ОТРИЦАТЕЛНА ЕНЕРГИЯ. Знаеш ли какви високи температури се развиват в плътта ми, когато работя?
      Дори единият ми пръст от силното постоянно загряване се е деформирал, сплескан е по много особен начин, а неговият нокът е намалял видимо...

    К.Р.
    Това е чудо!

    МАРИ -
    • Целта е да произвеждам огромни количества фотони, а това става само ако съм поела огровни дози студоносни нерони, които разграждам и превръщам в частиците на светлината. Затова понякога предизвиквам хората, да ме нападат с лоши мисли и чувства. по този начин ги разтоварвам от ледените карми, които им причиняват болести и нещастия.
      Това стихотворение ще бъде точно подобна провокация срещу някои от майките с най-негативно излъчване, които всъщност разболяват със своя студ децата си и дори заплашват техния живот, без да го знаят.
    • При публикуването му ще видя като на длан кой колко е израснал, кой колко добродетелен характер има, кой каква интуитивна природа притежава. Реакциите са велико нещо - те говорят за човека много повече от една негова лустросана биография.

    К.Р.
    • Ти знаеш по-добре, това е дарба,за която продължавам да се чудя как разбра,че я притежаваш?
    • И ти се радвам!

      МАРИ -
      • Ами тази дарба е от години у мен. Но постепенно с времето започнах да я осмислям. Сега ще ти кажа нещо интересно. Беше 1987 година, когато една нощ започнах да чувам МОРЗ нощем, както съм легнала по корем в леглото си и с лице, захлупено върху възглавницата.
      МАРИ -
      • Отиваме с мъжа ми у нашите, защото вторият ми баща по време на военната си служба е бил моряк- радист и му казвам за морза. Той подскочи от радост, развълнува се, като ми заобяснява как да записвам точките и тиретата от това странно "послание"...И така започнах да пиша всяка нощ с листове до главата и с фенерче. Мислехме, че извънземни искат да се свържат със Земята чрез мен. Хахаха...Нали четяхме списание "КОСМОС", та се подлъгахме...
        Пастрокът ми откриваше, че това са хаотични думи, но между тях нямаше логическа връзка...после ми омръзна и приключих с тази игра на среднощен "лов" на думи.
        След време, когато се отключи рязко подсъзнанието ми, а ръката ми започна да пише автоматично, вече разбрах истината за оня "морз". ПРОСТО НАТРУПАНИТЕ НЕРОНИ В КОСТИТЕ МИ, НАГРЯТИ ОТ МОЯТА СИЛНА ПОЗИТИВНА ЕНЕРГИЯ, ЗАПОЧНАЛИ ДА ИЗЛИЗАТ ОТ ПЛЪТТА МИ НАВЪН И ДА СЕ ПРЕВРЪЩАТ ВЪВ ФОТОНИ. ТЕ СЕ УДРЯТ ВЪВ ВЪЗГЛАВНИЦАТА, А ЗВУКЪТ ПРИЛИЧА НА БАРАБАНЕНЕ НА ДЪЖД ПО ТВЪРДА ПОВЪРХНОСТ. ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ, ЧЕ СПОРЕД ФИЗИКАТА ФОТОНИТЕ, КОИТО ИЗГРАЖДАТ СВЕТЛИНАТА, СА МАТЕРИАЛНИ ЧАСТИЦИ. ЗАТОВА СЕ ЧУВА ТРОПАНЕ - ИЗХВЪРЧАТ С ОГРОМНО НАЛЯГАНЕ, А АЗ ГИ УСЕЩАМ КАТО ГЕЙЗЕР...
      От дълги години почти цяла нощ работя целенасочено с тялото си и буквално го "стопявам" с ръцете си, извайвам го и от мен излиза огромен поток от фотони - шумът е доста голям. Затова не мога да спя с моя любим в едно легло и в една стая.

      К.Р.
      • Милата ми....
      • Мари, ти си толкова светъл човек,това е голяма дарба!Благословена си!
        Знаеш ли,офисът в който работех преди 15г. беше точно над офиса на Вера /Кочовска/.Винаги ме е било страх от нея.Тя крещеше,беше много груба и винаги съм си мислила,че това не е от Бога.Не знам,може и да греша.Много пъти съм я срещала,защото живее на близо,срещу нас.Не излъчваше светлина.Може и да не съм права,но така го чувствах.Не отричам дарбата и.А ти си прекрасна,заради това,че толкова далеч си стигнала в духовното развитие и да раздаваш светлина,здраве и радост,за което ти благодаря!
      МАРИ -
      • Преди години трябваше да се срещна с три лечителки - ДЖУНА, ВАНГА И ВЕРА КОЧОВСКА. Моят вътрешен глас ме отведе при трите последователно. Защото трябваше да им направя по един сеанс. И те без много-много да разпитват, с радост се съгласяваха. Работейки с енерго центровете и с аурите им, се свързах с тяхната грамада от натрупани нерони и започнах да ги изтеглям - първо директно по време на сеанса, а после от дистанция. Години наред малко по малко разтоварвах телата им. Така превръщах натрупаните в тях негативни потенциали в светлинни частици, т.е. в ЖИВА ВОДА. И животворните потоци се връщаха обратно към съответните хора, от които трите лечителки са изтеглили някога чрез директните си контакти с техните болки. И трите са известни с грубостта си към болните и угрижени хорица. Но ЛЕЧИТЕЛКИТЕ не са виновни - просто когато трупаш в себе си отрицателнен заряд, той те прави груб, алчен, пълен с омраза и злоба в дадени моменти.
        При мен нещата са други - разграждам злото, което постъпва в тялото ми. И след като си мощен източник на фотони, на жива вода, няма как да си източник на лоши мисли и чувства, няма как да притежаваш отрицателни черти на характера. А щом тези лечителки и ясновидки помагат - нека! Това при всички случаи е добре за хората. Да не би голямата част от докторите да не са груби и безцеремонни?
      К.Р.
      О, не исках да ги обидя в никакъв случай.Почти всичко,което пише и за трите съм прочела.Ако можеха и те да се освобождават от натрупаната болка, би било добре,но избраната си ти,мила.Бих искала повече хора да са добродетелни.Да обърнат поглед към хубавите неща и да излъчват повече радост.Човек при добро желание,може да се научи на доброта, уважение.Защо повечето хора не виждат красотата край себе си,а сипят само омраза и злоба?Бих искала това да се промени и каквото зависи от мен ще го направя.

      МАРИ -
      • Защото КАРМИТЕ са все още силни. И към телата на хората генетично са се включили собствените им негативни енергийни потоци, идващи от всичките им минали съществувания.
      К.Р.
      Колко много знаеш,Мари,благодаря ти че отваряш врати пред мен!

      МАРИ -
      • За нищо ...Удоволствие е за мен да го споделям с такива
        добродетелни същества като теб, миличка!
    К.Р.
    Бих искала наистина да бъда такава и се стремя по всякакъв начин да се докосна до познанието.Но дали ще мога е отделен въпрос - то трябва да се заслужи!
    • Сега погледнах,че си споделила за КРИСТАЛИНА ГЕОРГИЕВА.
      Знаеш ли колко се радвам на тази жена! Великолепна е и има време за всичко.Бях я поздравила и тя ми написала,че от сърце благодари и пожелава разни хубави неща!
    МАРИ -
    • Стъпка по стъпка...Всички се развиваме постепенно, с много вяра в незримите истини и с много любов към благородните същества. Знам едно - че е важно да сме дипломатични към черната страна в човешката душа. Аз мога да си позволя понякога да предизвиквам злото, но другите хора не бива да го правят - могат да пострадат от ответната яростна реакция, която е съпроводена с незрим мощен студоносен удар.
      Докато моя милост разтоварва човека отсреща, когото съм предизвикала, настъпвайки интересите му по някакъв често пъти невинен начин - НИКОГА НЕ ИЗПОЛЗВАМ  ГРУБИ НАПАДКИ С ЛИЧНИ ОБИДИ! Той се разярява, защото е свръх-честолюбив...Когато галяма част от неговия студ премине в мен, помагам на тялото му да се отърве от чернилката в себе си, която удря по имунната му защита. С една дума, намесата ми е животоспасяваща операция и често пъти може да се сравни с ролята на хирурга. Кървиш по време на операцията, боли те известно време след нея, но пък после ставаш силен и нов човек.

    К.Р.
    ...Погледът,излъчването - всичко е различно.
    А хора,за които мислех преди години,че са красиви,сега характерът им така се е отпечатал върху лицата им, че се чудя - как съм могла да ги харесвам? Ти оперираш душите,Мари!
    Благодаря ти за съветите,които ми даваш, благодаря!♥

    МАРИ -
    • Обичам да давам радостни усещания на хора като теб...Това осмисля живота ми!

    МАРИ -
    • Добре...Вече май е време за ЛЕКА НОЩ, а?

      К.Р.
      Точно това си помислих.А ти кога спиш и спиш ли въобще?

      МАРИ -
      • Гледам, че е минало полунощ -  станало е повече от 1 часа. Аз трябва да работя с тялото си, слънчице. Много целувки...Изпращам ти пожелания за възможно най-красивия и романтичен сън тази нощ.

        К.Р.
        Благодаря ти,че беше с мен,Мари!!!!!!!

        МАРИ -
        • Спя, но по малко. И когато след десетина минути се събудя, имам чувството, че съм спала цяла вечност - толкова свежа се чувствам. Често пъти, когато отворя очи,  гледам как ръцете ми вече са започнали сами да работят с енергийните центрове по тялото ми - автоматично. Като във фантастичен филм...
        • И аз благодаря за приятния и полезен разговор!

        ----------------------------------------------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар