сряда, 28 септември 2011 г.

879. ДНЕВНИК - 1-ВИ ЮЛИ, 2011 /РОЖДЕНИЯТ МИ ДЕН/



    • ЗАРА СТ.
      ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН! Пожелавам ти блестящи спомени за всеки един
      твой вчерашен ден и щастие с всеки нов изгрев на слънцето!

        • МАРИ -
          Благодаря за топлите думи, заредени с обич, мила Зари!

          01 юли в 09:20
    • КАМЕЛИЯ АН.
      Честит рожден ден! Бъди здрава, вдъхновена и много обичана! :)))

        • МАРИ -
          Ще се постарая да заслужа обичта, която озарява живота ми, Ками! Желая ти щастие!

          01 юли в 09:21 ·



    01 юли в 11:48
    ·

  • СВЕТЛА Б.-
    Честит Рожден Ден, Мари!

    Един живот ти дава този свят,
    и ти се постарай да го живееш.
    Заслужил тази висша благодат,
    заслужил тази болка да живееш!

    Успей да бъдеш силен цял живот,
    гори, бори се, вярвай и обичай.
    Живей така, че да оставиш път,
    по който някой следващ би затичал!

    Приемай като струна всеки звук,
    и с всяка тръпка музика извличай.
    И вярвай, че ако сега си тук -
    там някой непременно те обича.

    С много обич!
    Здравка и Светла
    · 01 юли в 11:43
      • МАРИ -
        Много мило, че двечките със Здравка сте ми изпратили толкова силно стихотворение-поздрав! Нека днешният ДЖУЛАЙ МОРНИНГ ДА ВИ ЗАРЕДИ С МНОГО СВЕТЛИНА И ЛЮБОВ!
        01 юли в 12:05
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    КРАСИВО НЕБЕ. БЛАГОДАРЯ ТИ, ВАЛЯ!

    МОЯТ ДЖУЛАЙ МОРНИНГ,
    1.07.2011.
    ОТ ВАЛЯ БРАДШОУ.





      • МАРИ -
        На днешния ДЖУЛАЙ МОРНИНГ, за който Валя Брадшоу възкликва, че съм щастливка, задето съм се родила на ПЪРВИ ЮЛИ, ще разкажа паметна случка, свързана с появяването ми на бял свят.
        Майка ми Йорданка, едва 16-годишна, от няколко дни се мъчела в една пловдивска болница, близо до гарата, да ме роди. ДОШЪЛ ПЪРВИ ЮЛИ. БИЛ СТРАШЕН ГОРЕЩНИК! А тя - цялата посиняла и изтощена, беряла душа. Бебето не искало да се появява.Горката - самата тя била дете, насила омъжена за баща ми, със 17 години по-голям от нея! Но така е било писано - всичко се е развивало по закона на кармата. Според него, точно от техните гени е трябвало да се оформят моите гени.
        Та на 1-ви юли, следобед един разтревожен доктор дошъл да види родилката и уж тихичко, казал на свой колега, че тя вече си отива, че няма да я бъде...
        Милата, като чула, се ужасила. И спонтанно започнала да се моли на Бог, въпреки че не била стъпвала в църква дотогава: "БОЖЕ, ПОМОГНИ МИ, СПАСИ МЕ, БОЖЕ!... АКО ТЕ ИМА И АКО ОСТАНА ЖИВА, АКО РОДЯ МОМЧЕ, ЩЕ Е ХРИСТО, АКО Е МОМИЧЕ, ЩЕ Е МАРИЯ..."
        В този момент станало чудо! Само след минути съм се появила на бял свят! Било точно 16 и 30 часа. Така ми е било дадено името на Божията майка. А след години майка ми ражда и момче, което нарекла Христо.

        01 юли, 2011, в 11:44 ·
  • ЦВЕТА К. -
    Ч.Р.Д!
    · 01 юли в 10:45

      • МАРИ -
        Благодаря, Цвети! И на теб ЧЕСТИТ ДЖУЛАЙ МОРНИНГ - нека той да умножи красивите ти усмивки!
        01 юли в 10:50 ·
  • ДАНИ В. -
    Честит рожден ден!:) Желая ви много здраве, много усмивки
    и много любов!



    • ДАНИ В.
      • Бъдете винаги толкова вдъхновена и толкова позитивна, което е удоволствие за нас, вашите приятели!
        01 юли в 10:47
      • МАРИ -
        Благодаря, мила Дани! Ще се старая да съм винаги позитивна и излъчваща любов - в името на това живея!
        Желая ти здравословен живот, влюбени усмивки и любов, извисила се до небесата!

        01 юли в 10:53
      • ДАНИ В.
        Благодаря, весел празник!:)
        01 юли в 10:54
  • БИСЕРИН К.


    • БИСЕРИН К.
      • Честит рожден ден и благодаря за поканата с удоволствие я приех
        01 юли в 10:34
      • МАРИ -
        Началото е специално начало - нека стъпките на нашето приятелство да ни отведат при голямата искреност и най-красивите чувства, които правят света по-добър и по-благороден. Добре дошъл!
        01 юли в 10:47
      • БИСЕРИН К.
        благодаря ти за милите думи. Не бих разочаровал никого, още по-малко приятел
        01 юли в 10:53 ·
  • ВЕНЕТА Р. -
    ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, МАРИ! БЪДИ ЗДРАВА И ЩАСТЛИВА, НОСЕЩА
    В СЪРЦЕТО СИ НАЙ-ГОЛЯМОТО БОГАТСТВО НА СВЕТА - ЛЮБОВТА!
    ВЕСЕЛ ПРАЗНИК!
    http://www.youtube.com/watch?v=cE7VtF664Jw
      • МАРИ
        Мила Вени, слънчева принцесо на песенното творчество! Благодаря за музикалния поздрав! Особено ме впечатли втората песен "СЪДБА". Под влияние на текста ѝ, нека да си пожелаем всички ние, които щедро се самораздаваме на света,
        ДА СЪХРАНИМ ДЕТЕТО В СЕБЕ СИ И ДА ПОСРЕЩАМЕ СЛЪНЧЕВИТЕ СЮРПРИЗИ НА СЪДБАТА С УСМИВКА, КАТО ЗАСЛУЖЕНА НАГРАДА ЗА ЛЮБОВТА, КОЯТО РАЗПРЪСКВАМЕ С ТВОРЧЕСТВОТО СИ!

        01 юли в 10:45
    • Написа "Днес небето ни целува за ДОБРО УТРО!
      ОБОЖАВАМ ИЗГРЕВИТЕ..."
      в състоянието на КАМЕЛИЯ А.

  • КРАСИМИРА Д.-
    Честит рожден ден!
    Върви по пътя на живота,
    обсипан с рози и цветя
    и нека всяка твоя мисъл
    бъде сбъдната мечта!
    1 юли в 09:55
      • МАРИ
        Оооо, Краси! Едно чудесно лирично послание...Приятно ме изненада - живо си представих ПЪТ, ОБСИПАН С ЦВЕТЯ И С РОЗИТЕ, СИМВОЛИЗИРАЩИ ЛЮБОВТА...Дано да се сбъдне пожеланието ти! Целувки!
        01 юли в 10:02
  • НЕЛИ Б. -
    Честит рожден ден!С пожелание за здраве,много усмивки,
    професионални успехи ,обич и споделенност във всичко!
    Бъди все така лъчезарна и усмихната!
    · 01 юли в 09:55
      • МАРИ
        Нелче, нали знаеш, че хубавите пожелания, с които искрено даряваш някого, СЕ ОТРАЗЯВАТ В СВЕТЛИНАТА МУ И СЕ ВРЪЩАТ КЪМ ТЕБ СТОКРАТНО УВЕЛИЧЕНИ? Благодаря за твоите слънчеви думи! С обич - Мари!
        01 юли в 09:59
  • РОСИ Й.
    Честит Рожден Ден!
    · 01 юли в 09:34
      • МАРИ
        Благодаря, Роси! Нека ПЪРВИ ЮЛИ винаги да те зарежда с позитивизъм и с любов!
        01 юли в 09:50 ·
  • МАРИЯ С. -
    Мери, да си жива и здрава. Желая ти прекрасен ден,
    най-прекрасният от всички изживяни. Радвай се на живота,
    бъди обичана и все така вечно влюбена в света.
    · 01 юли в 09:25
      • МАРИ -
        Моята дългогодишна приятелка МЕРИ тази сутрин ми изпрати милувка от лъчите на своето слънце, за което безкрайно ѝ благодаря! Бъди все така лъчезарна и òбична, миличка!
        01 юли в 09:54
  • ЕЛИЗАБЕТ Г.-
    Честит Рожден Ден, приятелко! Да си винаги така вдъхновена,
    дръзновена, щастлива, влюбена и излъчваща само най-доброто,
    с което те е дарил Бог! АМИН!
    · 01 юли в 09:24
      • МАРИ
        Ели...Скъпа Ели! Твоите пулсиращи отискреност думи за мен са една благословена мантра! Нека щастието и любовта винаги да съпътстват дните ти! С обич - Мари!
        01 юли в 09:32
  • ВАЛЯ БРАДШОУ ПУБЛИКУВА СНИМКА НА ВАШАТА СТЕНА.
    HAPPY BIRTHDAY, MARIE!!!!

      • АВТОР-ФОТОГРАФ: ВАЛЯ БРАДШОУ.

        МАРИ -
        Благодаря, Вали!

        01 юли в 09:19
      • ВАЛЯ БР.
        Тази снимка съм я кръстила "Лицето на Бога". Защото наблюдавайки изгрева, душата ми все едно се къпеше в светлина и се докосваше до Него....
        01 юли в 09:20
      • ВАЛЯ БР.
        Пожелавам ти Светлина и Добрина от цялото си сърце!!!!
        01 юли в 09:21
      • МАРИ
        ЕДНО ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ, С КОЕТО ТИ ИЗПРАЩАМ МНОГО ОТ МОЯТА СВЕТЛИНА И ЛЮБОВ, СКЪПА ВАЛЯ!
        01 юли в 09:26
      • ВАЛЯ БР.
        Аз ти благодаря, Мари!!! Прекрасен ден ти пожелавам!!!
        01 юли в 09:30
      • МАРИ -
        ‎"ЛИЦЕТО НА БОГА..." - достойно име си дала на тази повече от прекрасна, на тази божествена природна картина, Вал!
        Днес на зазоряване, когато шумотевицата на рождения ден остана назад зад гърба ми, но, разбира се, най-ценното от емоциите винаги ще си стои скътано в спомените при безценните ми преживявания, ОТНОВО СЕ ВГЛЕЖДАМ В ТВОЯТА УНИКАЛНА СНИМКА...И ОТКРИВАМ, ЧЕ ВСЪЩНОСТ ПРЕДСТАВЛЯВА БЯЛА СВЕЩ С ПЛАМЪК, КОЙТО Е СЛЪНЦЕТО...А СРЕД КЛОНИТЕ БЛЕСТИ КАТО ОГНЕН ОРЕОЛ НАЙ-КРАСИВОТО НЕБЕСНО СИЯНИЕ, КОЕТО СЪМ ВИЖДАЛА В ЖИВОТА СИ...
        ПРОСТО НЕ ЗНАМ КАК ЩЕ ТИ СЕ ОТБЛАГОДАРЯ, СКЪПА ВАЛ, ЗА ВЪЛШЕБНАТА КАРТИНА, КОЯТО СИ МИ ИЗПРАТИЛА ТОЧНО НА ПЪРВИ ЮЛИ, ТОЧНО В ДЕНЯ НА МОЕТО ПОРЕДНО РАЖДАНЕ!... ПОКЛОН ДО ЗЕМЯТА!!!

        02 юли в 07:15
      • ВАЛЯ БР.
        Здравей, Мари! Сигурна съм, че си посрещнала рожденния си ден с прекрасни мисли и пожелания! А аз чак сега виждам твоя невероятен коментар и разбира се, аз съм тази, която ти благодари за страхотните думи.....Вчера почти целия ден съм си повтаряла думите ти "Значи така трябва...Значи така трябва...", ти знаеш за какво става дума...Аз в понеделник пътувам за София,ще бъда там към обяд. Смятам във вторник да замина веднага за другаде. Не исках днес да те безпокоя, но утре ще ти пиша в съобщенията... А този изгрев е едно от най-великите ми преживявания в живота....Когато снимах, сигурно сьм била в друго измерение....Исках да ти подаря цялата емоция, която изпитах пред това божество - ИЗГРЯВАЩОТО СЛЪНЦЕ! Радвам се, че си го разбрала... Благодаря ти....
        02 юли в 18:32
      • НИКОЛА ПР.
        ЧРД....!!!
        03 юли в 14:42
      • МАРИ
        БЛАГОДАРЯ ЗА ТВОЕТО ЧРД, НИК.
        03 юли в 14:58
  • ЗАРА СТ.
    МАРИ, ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!
    Пожелавам ти блестящи спомени за всеки един твой вчерашен
    ден и щастие с всеки нов изгрев на слянцето!
    01 юли в 09:15
      • МАРИ
        Благодаря за топлите думи, заредени с обич, мила Зари!
        01 юли в 09:20

ЖЕНЯ Д.
Честит рожден ден!
    • МАРИ
      Еееее... ТОВА МЕ УЦЕЛИ ПРАВО В СЪРЦЕТО! БЛАГОДАРЯЯЯ! ЖЕНИЧКА, МНОГО, АМА МНОГО ОБИЧАМ ПЕСЕНТА "МАРИЯ" НА РИКИ! ТИ СИГУРНО ТЕЛЕПАТИЧНО СИ ГО НАУЧИЛА И МИ НАПРАВИ НАЙ-СКЪПИЯ ПОДАРЪК. БЪДИ ВИНАГИ СЛЪНЧЕВА И ЩАСТЛИВА, ЗА ДА Е ВИНАГИ ЩАСТЛИВО ВЛЮБЕН СИНЪТ МИ В ТЕБ!
      01 юли в 12:56
ОРЛИН ИВ.
ЧРД-жива и здрава,много любов и късмет!

    • МАРИ

      Благодаря ти, Орлин! Красива роза - символ на любовта и оше по-красива момина сълза - символ на душевната чистота...Между другото, името ти има мощно позитивно излъчване, защото ОРЛИН=67=РИЦАР.
      От един приятел с това име съм получила най-рицарския жест в моя живот, когато силно се нуждаех от жизнено важна помощ! Пожелавам ти винаги да поддържаш живо в себе си РИЦАРСКОТО ЧУВСТВО! Светът има нужда от такива силни личности.

      01 юли в 13:03

Няма коментари:

Публикуване на коментар