четвъртък, 29 септември 2011 г.

881. ДНЕВНИК - 27 и 30 ЮНИ




    • -----------В ЗВУКОЗАПИСНОТО СТУДИО НА СИЛВИЯ КАЦАРОВА СЪМ С НЕЙНОТО КУЧЕНЦЕ------------


    • МАРИ ХИГЕЛС -
      Гледам тези филми, слушам музиката на ВАНГЕЛИС и отчаяни
      въпроси като светкавици пронизват пустинните и скалистите
      пространства, които се редуват пред очите ми ужасяващо
      монотонно...Сигурно и вие се питате като мен КОЙ, ЗАЩО
      И С КАКВО ПРАВО ПРЕВРЪЩА ЕДНА КРАСИВА ЦИВИЛИЗАЦИЯ
      В МЪРТВА ПУСТОШ?!...
        • ОГНЯН Г.
          Да наистина напират въпроси на фона на тази мелодична музика и тази покъртителна гледка, сякаш земните съкровища угасват...

          27 юни в 22:52
    • МАРИ ХИГЕЛС -
      ЕТО Я БЪЛГАРСКАТА ПЕСЕН, ЛИТНАЛА
      КЪМ ЗВЕЗДИТЕ С КОСМИЧЕСКА МИСИЯ...
        • ЗАРА СТ.
          Трябва да се гордеем, че майка България ражда такива творци.
          28 юни в 08:36
        • МАРИ
          Ееее, Зари - трябва да се отбележи със златни букви, че НАЙ- СЕТНЕ ЗАРА ОТНОВО ЗАПОЧНА ДА СИ КАЗВА МНЕНИЕТО ПОД РАЗЛИЧНИТЕ ПУБЛИКАЦИИ!... Толкова дълго отсъстваше, че беше останала празнина в пространството, миличка! А песента на Валя Балканска наистина ни кара да се гордеем, че сме българи!!!Усмихнат ден, слънчице!
          28 юни в 08:43
    • ‎МАРИ
      "РОФИНКА" Е ЛЮБИМАТА ПЕСЕН НА ХАЙТОВ...
      Щастлива съм, че вече ще я имам на запис. Благодаря ти, Роси!
    • МАРИ ХИГЕЛС

      КАПИТАН ПЕТКО ВОЙВОДА
      В памет на Николай Хайтов!

      - Какво спечели, капитане? -
      Една затрита гола чест!
      Напразно! Кривдата остана -
      от турски залез, та до днес!
      Катерят се към връх мухите,
      пълзят по всеки нов резил.
      А във гърдите на добрите
      е зъбите си плъх забил.
      Вековни нашенски дървета
      заплашват облак със челò.
      Но той едното с гръм помете,
      че най-високото било.
      И стана факел от дървото!
      И блесна старата гора!
      Не хленчим траурно, защото
      той - коренът - не изгоря!
      Така ли лесно се изгаря
      на луди хора съвестта!
      Във джобове и под хастари
      изчаква свойто време тя.
      Ще дойдат други капитани.
      Ще бягат плъховете зли...

      - Така е. Но кога ще стане?
      - Не питай много, че... боли!

      1981г., Мари Хигелс
      На 30-ти юни се навършват 9 години
      от кончината на големия български класик-литератор
      НИКОЛАЙ ХАЙТОВ. Вечна му памет!.
        • МАРИ ХИГЕЛС - Веднъж празнувахме премиерата на симфоничен концерт в ресторант "Плаза" с подбрани гости. Бях организатор на събитието - дясната ръка на продуцента от Западна Гермавия М.Ск. По време на вечерята седях до Николай Хайтов и това е една от снимките ми с него / нает професионален фотограф непрекъснато ни щракаше, обикаляйки салона/.
          27 юни в 18:34
        • ГАЛЯ Я.
          Николай Хайтов е голяма фигура в българската литература. Щастливка си, че си имала възможността да си близо до него.
          28 юни в 12:12
        • СНЕЖАНА Й.
          Да си спомним за Човека и големият Българин Николай Хайтов!ВЕЧНА МУ ПАМЕТ!!
          03 юли в 18:58
        • МАРГАРИТА Д.
          Нека да си спомним за Човека и големият Българин Николай Хайтов!ВЕЧНА МУ ПАМЕТ!!Поклон...
          04 юли в 15:08
      • МАРИ Х. написа: "За това безценно "морско" видео ще ти бъда
        вечна длъжница, Ди!... Не знам колко стихове съм посветила
        на същото това море,..." на връзката на ДИАНА ЛУНА.

    • МАРИ :
      ОБИЧАМ СЛЪНЦЕТО ВЪВ ВСИЧКИТЕ МУ ИЗМЕРЕНИЯ -
      СЛЪНЦЕТО НА ХОРИЗОНТА,
      СЛЪНЦЕТО В ДУШАТА,
      СЛЪНЦЕТО НА ТВОРЧЕСКИЯ ЕКСТАЗ,
      СЛЪНЦЕТО НА ЛИТНАЛИЯ ИКАР...
      ОБОЖАВАМ СЛЪНЦЕТО,
      ЗАЩОТО ТО МЕ УЧИ КАК ВСЕ ПО-ЩЕДРО ДА РАЗДАВАМ
      ЛЪЧИТЕ НА СВОЯТА ЛЮБОВ! /Мари Хигелс/

        • МАРИ -Когато СЛЪНЦЕТО е обект на твоята възхита, това е верен знак, че си поет...
          27 юни в 13:32
        • КАМЕЛИЯ А.
          Това ми прилича на Холандия...Амстердам и Утрехт са ми любими градове в Европа, много пъти съм ходила, дори съм чела лекции в Утрехт Една приятелка скоро ми подари Dictionary of Duchness - - spukah se ot smjah :)))))
          27 юни в 13:34
        • МАРИ
          Не знам от къде е - авторът на фотографията е грък/вдясно е името му/.
          27 юни в 13:38
      • МАРИ Х. написа: "Дааа...КОГАТО ОБЕДИНИМ НАШЕТО ОГРОМНО
        ВЪТРЕШНО ИЗОБИЛИЕ, ЗА ДА СЪЗДАДЕМ СЪКРОВИЩЕ
        ОТ ЛЮБОВ И МЪДРОСТ...Не знам дали читателят е
        прогледнал дотолкова, че да си даде сметка, колко
        голяма истина озарява тези думи ..." на снимката на ДИАНА ЛУНА.

    • МАРИ ХИГЕЛС -
      КОГАТО ЛЮБОВТА Е ИЗГРЯЛА В ЖИВОТА НИ,
      НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА...







      ТРИЕДИННА СПИРАЛА



      На моя Тим Скайлер!

      ТИ СИ СИЛА, ЛЮБОВ, КРАСОТА!
      Синя вис те е тебе създала.
      Хлѝстер грозен зловещо свистя,
      но го спря триединна спирала.
      ТИ СИ НЕЖНОСТ И УТРО, И ЗОВ!
      Страстен вятър, когото обичам.
      Нека демонът с поглед суров
      да запомни: ЗА МЕН ТИ СИ ВСИЧКО!
      ТОЙ НАПРАЗНО ИГРАЕ ИГРА,
      да изглежда вода ненапита.
      Днес завесата рязко съдрах,
      а "таланта" му в ъгъла сритах!
      ТИ СИ ИСТИНА, МЪДРОСТ, КРИСТАЛ!
      Тъй спокойно при тебе се диша!
      Не разбирам - кога си успял,
      да достигнеш пределите висши?
      1993, М.Хигелс.

      -"ХЛИСТЕР"- квазар, черна дупка,зяма,
      змиевидна отрицателна енергия, която човешкото око
      не може да долови. Зямите са дошли от космоса,
      за да унищожават живота на Земята. Но са хванати
      в капана на човешката плът и са изгаряни от
      невидимия огън на най-духовните хора. Повече
      за това можете да прочетете в блога ми "ИСТИНАТА
      Е ЛЮБОВ" - адресът може да потърсите в моя профил.

      - СКУЛПТУРАТА ГОРЕ - Тим Скайлер, малка пластика, орех,
      автор - Мари Хигелс.

        • МАРИ ХИГЕЛС -

        • Когато започвах да правя

        • тази скулптура от

        • най-твърдата дървесина -

        • орех, в ръцете си държах парчето дърво, без да знам какво ще извайвам от него. Но бях преизпълнена с увереност, че ще правя важна скулптура. Тогава ръцете ми започнаха да обработват ореха с голяма увереност, без разумът ми да участва - след 3 денонощия приключих.
          Едва по средата на трескавата работа установих, че това е глава на мъж. Интуицията ми подсказа, че става въпрос за образа на моя любим от Мичиган /1782 г./ - Тим Скайлер, за когото вече бях писала проза и стихове с мелодии към тях.
          Когато притежаваш висока степен на духовност, твоето подсъзнание се пробужда и позитивната му енергия започва да ти диктува информации от минали животи под формата на различни творчества.

          27 юни в 13:20 ·
    • МАРИ ХИГЕЛС -
      НЕКА ЛЮБОВТА ПРЕЗ ЦЕЛИЯ ДНЕШЕН ДЕН ДА ОЗАРЯВА МИСЛИТЕ
      И ДЕЛАТА НИ...НЕКА ВСЕКИ ДА ПОЛЕТИ С КРИЛАТА НА ОЗАРЕНИЕТО СИ!



      ИЗВИСЯВАНЕ
      /от Мари Хигелс/

      Нали, небе, днес няма да съм ничия?
      Нали, любов, ще бъда само твоя?
      Тъй много богове са ме обичали!
      Тъй дълго съм била Елена в Троя!
      Бях вярната и милата, и плахата...
      Любимка бях на пеещи фонтани.
      Най- нежните поети завещаха ми,
      да бъда птица - царствено огряна...
      Кажи, море, къде са твойте приливи?
      На радостите островът къде е?
      От сълзите ти дълго бях обливана,
      макар че слънце в моя мир живее.
      Вълните стенат в мен - неутешени са.
      Какво пък, нека! Тъй се извисявам!
      Превръщам се в мираж, в кристал, в копнение...
      За вечни времена ще съм такава!

      От МАРИ ХИГЕЛС
        • НИНА П.
          Много,много ми харесва....Мари,ти не докосваш душата ми...ти направо се разполагаш в нея...Обсъждам в момента със себе си една специално предложение към теб...Скоро се надвам да го формулирам...
          27 юни в 08:42
        • ДИАНА ЛУНА
          СЛЪНЧЕВО - ДАРЕНА И ОЗАРЕНА СЕДМИЦА ЗА ТЕБ, МАРИ!!!.. ТВОРЧЕСКИ БИСЕРИ И УСМИВКИ!!! БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ИЗВОРНИТЕ СЛОВА ВЪВ ВСЯКО ТВОЕ ТВОРЕНИЕ! / ПРЕКРАСЕН ДЕН!...

          27 юни в 10:37
        • МАРИ
          Съкровище, благодаря ти...нека денят за теб да бъде повече от прекрасен, пълен с любов!
          27 юни в 12:43
        • МАРИ
          Нинка, толкова затрогващи думи си ми изпратила, че ме просълзи...Чакам с нетърпение твоята идея. Целувки!!!
          27 юни в 12:45
        • НИНА П.
          Е недей....сълзите после и по-малко....

          27 юни в 14:55 ·
        • НИНА П.
          ми е към моите рисунки да има твои стихове и обратното....по твои стихове аз да рисувам
          27 юни в 14:55
        • НИНА П.
          А после да измислим къде да сме заедно...на изложба и представяне на стихове....
          27 юни в 14:56
        • МАРИ
          Ще го обмислим. Идеята ми допада...
          27 юни в 15:13
        • НИНА П.
          Супер!!!
          27 юни в 15:16
    МАРИ ХИГЕЛС -
    НАЙ-НЕЖНАТА, НАЙ-РОМАНТИЧНАТА, НАЙ-КОПНЕЖНАТА ПЕСЕН,
    която за съжаление свързваме с трагичните сцени в "Кръстника".

    • Написа: "И това ще стане - злото в телата на всички
      българи ще бъде озаптено съвсем скоро и те ще
      престанат да изпитват омраза, постепенно ще се отърват
      от злото в себе си..."
      на връзката на ДИАНА ЛУНА.

  • МАРИ ХИГЕЛС-
    МУЗИКАТА НА ШУБЕРТ Е В СЪСТОЯНИЕ ДА ТЕ ДОВЕДЕ ДО ДУХОВЕН ЕКСТАЗ...
    Благодаря, мила Ди... Оставих се на милващия унес,
    носена от вълнистата нежност на СЕРЕНАДАТА...

      • ДИАНА ЛУНА
        Благодаря, скъпа МАРИ! Винаги намираш онези споделени думи, които не спират да РАСТАТ В ДУШАТА и да достигат до ВИСИНИТЕ!...

        30 юни в 12:49·
  • МАРИ ХИГЕЛС-

    РОДЕНА ОТ ТРИУМФА НА ЗОРАТА
    Тим до Мари
    --------------

    Само ти така умееш да обичаш,
    от лъчи вселенски озарена.
    Затова от мен ще имаш всичко,
    моя малка, влюбена Селена!
    Вън броди кръволок...
    Разбираш ли, дете?
    С размах на съдник строг,
    вулкан във мен расте...
    Родена от триумфа на зората,
    самата необятност си за мене!
    Затуй, че браниш истината свята,
    любов си ти, небесно защитена!

    -СЕЛЕНА - богиня на луната.


      • КАМЕЛИЯ А.
        Само любимите ми хайку стихове са толкова хармонична сплав от мъдрост, красота и откритост....Ето едно от любимите ми: (подарък за Мари от мен) Разкажи ми тайните на планината, ти, събирачо на корени....:))))
        30 юни в 14:57
      • МАРИ
        Благодаря за небесния подарък, Ками!
        30 юни в 14:59
      • КАМЕЛИЯ А.
        ‎;) :)))
        30 юни в 15:00

      • ИРЕНА ЦВ.
        Много е нежно!

        30 юни в 21:02
  • МАРИ ХИГЕЛС:

    ТИ С ЦЕЛУВКА МЕ ПРОБУДИ

    Тим до Мари:

    Кажи защо - защо дойде при мен?
    Объркан съм! Замаян! Изумен!
    Сега не знам покой ли е покоя?...
    Завинаги ли ще останеш моя?
    Щастлив съм, че с целувка ме пробуди!
    Че с теб сме вечно два копнежа луди,
    които по жарава тичат боси,
    без никакви...без никакви въпроси!
    Ще бъда твой баща и твой любим,
    съпруг и брат и ангелска опора!
    Ще бъда нежен, благ, неотразим!
    Любов ще бъда, спусната отгоре!
    -----

      • ДИАНА ЛУНА
        Удивително!!!...

        30 юни в 12:51
  • МАРИ ХИГЕЛС:

    БОГОИЗБРАНА
    Тим до Мари

    ТВОЕТО НЕБЕ Е ТЪЙ ГОЛЯМО,
    СТРАСТНО, СЛЪНЧЕВО И СИНЕОКО.
    И разбрах, че никъде ме няма,
    че съм облак, тръгнал без посока.
    И разбрах, че вече ще ме има,
    ако повярвам в тебе и в звездите...
    Но къде си ти? Ела, вземи ме!
    И за истините ме разпитвай.
    За да знам защо сега е пролет.
    За да мога утре да съм цвете.
    Мисълта е литнала на воля -
    искам твойто слънце да усетя!...

    Мари до Тим

    Поведи ме - там е хоризонтът,
    който е прозрачен до забрава.
    Там го няма времето зловонно,
    алчно за жени, пари и слава!
    Искам да си мой, да си до мене!
    Чуждите цветя да са ти чужди!
    Аз съм вечно пролетно цъфтене.
    От неземни ласки имам нужда.
    Затова дойдох, за да остана!
    Вече зная вярната посока...
    И се чувствам днес богоизбрана!
    И те гледам с обич звездоока!
    1990г.


    ПЪТУВАМ С ФЕРИБОТ ЗА О-В ТАСОС, 2009г.
      • ЗАРА СТ.
        НАИСТИНА СИ , БОГОИЗБРАНА МАРИ.БЪДИ ЖИВА И ЗДРАВА.
        30 юни в 12:28
      • ДИАНА ЛУНА
        Така е, и толкова скромна, естествена...!

        30 юни в 12:52
    • МАРИ Х. написа: "Всеки си има мисия в живота..." НА ВРЪЗКАТА НА
      диана луна.

  • мари хигелс -
    ПРАТЕНИЦА

    Не разпитвай коя съм, откъде съм дошла
    и какво в самотата ми свети.
    Аз съм обич. Израснах сред смълчани поля,
    пълни с мъртви треви и несрети.
    Скитах в грозна пустиня като дрипав керван,
    зажадняла оазис да срещна.
    Но съдба черно-синя, с гърло- зейнал вулкан,
    ми изпращаше бури горещи.
    Раждах лунните ласки в нощи със звездопад,
    без да питам: "Кога ще се съмне?".
    Търсех платото Наска със копнеж непознат,
    да разбуля загадките тъмни.
    Не разпитвай коя съм, откъде съм дошла...
    Нося в себе си тайни несметни!
    Аз съм звездния блясък на самотна скала.-
    Птица, пратена от боговете!
    1989г.

    РАЗГОВАРЯМ С ХАЙТОВ.
      • ДИМА Н.
        ‎"Не разпитвай коя съм,откъде съм дошла...."
        23 юли в 16:25
  • МАРИ ХИГЕЛС :
    МОМИЧЕТО НА ЯГОС

    Посвещавам на Николай Хайтов, който беше за мен
    като духовен баща! Поклон пред паметта му!

    1.
    Момичето на Ягос замълча и тогата от светлина облече.
    Изчакало уречения час, към програмния зов закрачи вече.
    Момичето, което е звезда, живееше далече от звездите.
    Защото Ягос беше я създал, сред зли езици дълго да се скита.
    Клеймото на живота носи тя, за да жигосва грехове големи.
    Настигаше я мълком любовта, носителка на плът и на проблеми.
    Сълзата не успя да отклони момичето от спешните задачи.
    Известно е, че във горчиви дни човек се извисява като плаче.
    Момичето говори за морал и етики изравя от бунище.
    Човече, жив ли си, или умрял? Защо не искаш да осмисляш нищо?
    Загризани от завист умове, не се ли сещате какво ви чака?
    Студът на квазарите ви зове към болестите, плъзнали из мрака.
    А ИСТИНАТА е на път към вас -момичето на Ягос ви я носи!
    И ще настръхне земният атлас, до шията затънал във въпроси.
    Издигнал пръст към мойте небеса, зъл гном се обяви за гениален...
    Момичето ви носи чудеса - ще ви лекува, като ви погали.
    2.
    Плесница сме подготвили за вас- за всички вас, хиени и гомори!
    Момичето, това съм всъщност аз - самият Ягос, който ще повтори,
    че гибел ви очаква занапред, ако злините си не озаптите!
    Не заковавайте на кръст поет, за да не се покрият с черно дните!
    Момичето на Ягос е звезда! А вие, хора, много я пазете!
    Да бъде чудо, аз съм я създал, за да спасява вашите поети!
    1989г.
    -------
    - КВАЗАР - черна дупка, излъчваща смъртоносен студ чрез своите частици
    нерони.
    - ЯГОС - герой от книгата ми "ПРЕРОДЕНА В СВЕТЛИНА" - откъс от нея
    има на стр.32, 33 и 35 в блога "ИСТИНАТА Е ЛЮБОВ".
      • МАРИ ДНЕС СЕ НАВЪРШВАТ 9 ГОДИНИ ОТ КОНЧИНАТА НА НАШИЯ ГОЛЯМ КЛАСИК В ЛИТЕРАТУРНОТО ПОПРИЩЕ, ПЛАМЕННИЯ ЗАЩИТНИК НА ВСИЧКО БЪЛГАРСКО И ПРОТИВНИК НА ЧУЖДИЦИТЕ, ЗАМЪРСЯВАЩИ ЕЗИКА НИ - НИКОЛАЙ ХАЙТОВ.
        30 юни в 11:08
      • ДИАНА ЛУНА
        Похвална ПОЧИТ, възхитително ПРИЗНАНИЕ! Браво, МАРИ!...

        30 юни в 12:58
      • ДИАНА ЛУНА
        ПОКЛОН ПРЕД НЕЗАБРАВИМОТО ТВОРЧЕСТВО НА НИКОЛАЙ ХАЙТОВ!!!...

        30 юни в 12:59
      • ЛУКА Д.
        Мир на Душата му и на Духа му!
        Нека вечно живее в сърцата на хората с произведенията, които ни остави!

        30 юни в 14:12
      • ОГНЯН Б.
        Едно време, когато бях 7-8 годишен прекарвах лятото в родния град на майка ми - Асеновград.....при баба и при останалата рода... Сутрин с децата обикаляхме баирите западно от града..... подножието на Родопите, а следобед четях на северната тераса в къщи....една от книгите беше "Дивите разкази".....
        Та, тогава, пътувайки в рейса, пак четях...един човек ме доближи и ме пита "какво чета"... показвам му корицата...."Диви разкази".... "харесвам ли я"... да... "Що" .... ами защото мирише на България..... "Добър отговор"..... после слезе, и ми казват това е писателя Хайтов!!!!
        След много години някъде, през 1990 - 1991г. лично му го разказах....
        Не ми повярва! Каза, че си измислям и, че за дете на 7 години нещата в тази книжка са скучни, езика е неразбираем....... Клех му се, ама не повярва! Сега имам дъщеря в името на която мога да се закълна, че това е истина.... ама него го няма....
        Велик човек!
        Български класик!
        Мир на праха му!

        30 юни в 15:00 ·
      • ПЕПИ АП.
        Мир на душата му!
        30 юни в 15:18
      • ДИМА Н.
        Макар и закъсняла ,дълбок поклон!
        23 юли в 16:23
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ПОЗДРАВЯВАМ БЕБЕТО ПЕТЪРЧО С НЕГОВИЯ ИМЕН ДЕН -
    ПЕТЪР=СКАЛА, КАМЪК

    БЪДИ СКАЛА СРЕД БУРИТЕ В ЖИВОТА!
    ЗА СЛАБИТЕ БЪДИ НЕЗЕМНА СИЛА!
    БЪДИ МИЛУВКА ЗА СЪДБИ СИРОТНИ!
    БЪДИ КРИЛО ЗА ВЯРАТА БЕЗКРИЛА!

    29.06.2011,Мари Хигелс

    С НОВОРОДЕНИЯ ПЕТЪР
      • МАРИ ХИГЕЛС -
        ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН И НА ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ИМЕННИЦИ! ПОЖЕЛАВАМ ИМ ВИНАГИ ДА БЪДАТ РИЦАРСКА ОПОРА ЗА СЛАБИТЕ И БЕЗЗАЩИТНИТЕ В ЖИВОТА!
        29 юни в 07:44
      • ЗАРА СТ.
        Малко е, не разбира, но да ти е живо и здраво името.Много усмивки по прекрасното ти личице, Пепи!

        29 юни в 09:25 ·
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ВПЕЧАТЛЯВАЩА ФОТОГРАФИЯ - ТУК КРИСТАЛИНА ГЕОРГИЕВА
    ПРИЛИЧА НА МНОГО ЧАРОВНА УЧЕНИЧКА...НА ВСИЧКИ НИ Е ЯСНО,
    ЧЕ ОТГОВОРЪТ Ѝ ЩЕ ПОЛУЧИ ОЦЕНКА "ОТЛИЧЕН"!
      • ЗАРА СТ. Заслужава оценка" отличен". Може би , ще е бъдещият президент.
        29 юни в 00:27
  • МАРИ ХИГЕЛС-
    АНГЕЛЪТ НА ЛЮБОВТА...НЕКА ВИНАГИ ДА ВОДИ КОПНЕЖИТЕ
    НИ ПО ПЪТЯ КЪМ ЩАСТИЕТО!

  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ОФОРМЯ СЕ ЕДНО ПРИКАЗНО КРАСИВО УТРО, ПРИЯТЕЛИ!
    ВЕНЕТА РАНГЕЛОВА ИЗГРЯВА НА ХОРИЗОНТА С ПЕСЕН,
    КОЯТО НИ ПРАВИ ОЗАРЕНИ...
    ДА ПОСРЕЩНЕМ С УСМИВКА "ПРИНЦЪТ И ПРИНЦЕСАТА"!
  • МАРИ ХИГЕЛС:

    ОЛТАРЪТ Я ПОЗНА

    Пред прага на началото пристъпи
    жената в бяло - ЗВЕЗДНАТА ЖЕНА.
    Сред тишината се понесе тръпка.
    Кристал пробуден нежно зазвъня.
    Стоеше там - прозрачна и ефирна...
    Велик момент - ОЛТАРЪТ Я ПОЗНА!
    И шепот я посрещна с дъх на смѝрна.
    Крила разтвори БЯЛАТА ЖЕНА.
    Самата благост, в утро преродена,
    стопи леда, наречен сатана.
    И светлината падна на колене
    в нозете на ВСЕВЕЧНАТА ЖЕНА!

    Мари Хигелс

    ГУШНАЛА СЪМ СИНА МИ БОБЧО...
      • ВЕНЕТА Р.
        Пречистваща космическа енергия премина през цялото ми тяло....... ! Благодаря, Мари!!!
        28 юни в 16:19 ·
      • ОГНЯН Г.
        Блестящо стихотворение, брилянтна оценка !!!
        29 юни в 15:26
      • ВЕЛИНА СИД.
        Нито дума по-малко, нито дума в повече! Благодаря!
        23 юли в 14:42
      • ДИМА Н.
        Поклон,пред всевечната жена!Благодаря за възможността да се докосна до тази вечна творба!
        23 юли в 16:21

Няма коментари:

Публикуване на коментар