четвъртък, 29 септември 2011 г.

883. ДНЕВНИК - 24, 25 ЮНИ /СИЛНА СЪМ И МОГА!...2011г./


  • СИЛНА СЪМ И МОГА!...
    • ПО-СИЛНА СЪМ ОТ ЗЕМНИТЕ ОКОВИ
      И ЩЕ ОТКЛЮЧА СЕДМОТО НЕБЕ!
      ЩЕ БЪДА ВРЪХ НА ПИРАМИДА НОВА,
      ИЗРАСНАЛА В ДУШАТА НА ТИБЕТ!
      ПОВЯРВАЙ МИ - НА ВСИЧКО СЪМ ГОТОВА,
      ЗА ДА РАЗВИХРЯ ЗВЕЗДНИЯ ТИ ГЕН!
      ПО-СИЛНА СЪМ ОТ ВЕЧНИТЕ ОКОВИ,
      ЗАЩОТО ТИ СИ ЧУДОТО ВЪВ МЕН! /Мари Хигелс/
      24 юни, 2011г.
    • --------------------------------
      БАЧАТА - ЛЮБИМ ТАНЦ...
        • ЗАРА СТ.
          Прекрасен танц , за лека нощ.
          24 юни в 22:18
        • МАРИ
          И на теб лека нощ, Зари!
          24 юни в 22:23
    • МАРИ ХИГЕЛС -
      СТАВРИ КАЛИНОВ - ХУДОЖНИК ВАЯТЕЛ НА ПРИЧУДЛИВИ СКУЛПТУРНИ
      ФОРМИ...
      КОЛКО Е ХУБАВО, ЧЕ БЪЛГАРИЯ Е РОДИЛА ТВОРЦИ, В КОИТО
      Е ВГРАДИЛА СВОЯ ДУХ! ТЕ НИ КАРАТ ДА СЕ ГОРДЕЕМ С
      ПРИНАДЛЕЖНОСТТА СИ КЪМ ЕДНА НАЦИЯ, ДОКАЗАЛА, ЧЕ
      ВИНАГИ Е ПРИТЕЖАВАЛА СИЛНА ЦЕННОСТНА СИСТЕМА И
      ЦЯЛА ПЛЕАДА ОТ ГЕНИАЛНИ ДАРОВАНИЯ.
    • МАРИ ХИГЕЛС -
      БЛАГОДАРЯ НА ДИАНА ЛУНА ЗА НЕЙНИЯ ОТЗИВ!


      ДИАНА ЛУНА -
      Тя е обикновена жена, естествена и непринудена,
      до безкрайност открита и откровена в ДУХОВНОТО СИ ТВОРЧЕСТВО!
      Божествена и силна - истинска, смела и неподправена! ТЯ Е МАРИ ХИГЕЛС!!!

      ОБИЧАЙ МЕ, ЗА ДА ПРЕБЪДЕМ! /Мари Хигелс/

      Покоят е с пулс учестен...
      Мой изгрев, така те обичам!
      По няколко пъти на ден
      си казвам: ЗА МЕН ТИ СИ ВСИЧКО!
      Животът ми в шок е замрял... -
      Тъй царствен и нов те намирам!
      По-блеснал от слънчев кристал.
      По-мъдър от мисъл всемирна.
      Заклех се да бъда звезда,
      която да грее за тебе!
      С Нирвана духа си градя,
      напук на душиците дребни.
      Нарекох те огнен рефрен,
      спасение, блян, глас отвъден.
      Любими, не гледай вгорчен.
      Обичай ме, за да пребъдем!



      ------------------------
    МАРИ ХИГЕЛС -
    СМЯХ...СУПЕР СМЯХ...СМЯХ ДО СЪЛЗИ...
    Благодаря ти, Кали! Рано-рано се смях до побъркване...



    Семейство Иванови все не успявали да заченат дете и решили да си вземат

    баща под наем. В деня, когато трябвало да пристигне бащата-донор,

    г-н Иванов целунал жена си и смутено казал:
    - Аз изчезвам скъпа, човекът ще дойде скоро.
    Половин час по-късно, по една случайност, пътуващ фотограф на бебета

    позвънил на вратата, надявайки се да реализира продажба.
    - Добро утро мадам, аз бих искал да ....
    - Оо, няма нужда да обяснявате, аз Ви очаквах - прекъснала го малко нервно

    г-жа Иванова.
    - Наистина? - озадачил се фотографът. - Ами добре, аз съм страхотен

    специалист по бебета.
    - Точно на това се надяваме аз и съпругът ми. Заповядайте, влезте...
    След минута госпожата попитала изчервявайки се:
    - Ъмм, откъде ще започнем?
    - Оставете всичко на мен, госпожо. Аз обикновено правя две пози във ваната,

    една на канапето и може би няколко на спалнята. Понякога, на пода на хола

    също се получава хубава поза, там е широко и спокойно можем да се

    поразхвърляме.
    - Ваната? Пода на хола? Нищо чудно, че не сме успели да направим
    нищо с моя Гошо.
    - Мадам, никой от нас не може да гарантира успех при всеки опит.

    Но ако опитаме няколко различни пози и аз щракам от шест или седем

    различни ъгъла, сигурен съм, че ще бъдете доволна от резултата.
    - Боже мой! Това е многоо ... - ахнала г-жа Иванова.
    - Госпожо, същността на моята работа не позволява да се действа

    прибързано. Аз лесно мога да Ви претупам за пет минути, но съм убеден,

    че ще бъдете разочарована.
    - Зная това - тъжно отвърнала госпожата.
    - Позволете да Ви покажа някои от моите произведения - казал фотографът,

    изваждайки албум със снимки на бебета - Ето това го направих в рейс

    на градския транспорт.
    - Боже господи! - възкликнала г-жа Иванова.
    - А тези близнаци се получиха изключително добре, като се има предвид,

    че беше много трудно да се работи с майка им - продължил фотографът.
    - Било е трудно?!?
    - Да, тя беше много претенциозна. Трябваше да отидем в Борисовата

    градина за да свършим добре работата около децата. Хората се

    тълпяха и ни притесняваха.
    - Борисовата градина!?! - разширили се очите на г-жа Иванова от изумление ...
    - Да, а освен това едно бездомно куче се опитваше да захапе апарата ми

    и аз трябваше да се пазя от него докато работя с майката!
    Госпожа Иванова се олюляла и възкликнала
    - Имате предвид, че кучето наистина е искало да загризе вашият ъъъ .... апарат?!?
    - Точно така. Е, госпожо, стига съм се хвалил, ако сте готова, аз ще вадя

    триножника и да започваме работа.
    - Триножник?!?
    - Разбира се мадам, моят апарат е голям, тежък, 29 сантиметров, професионален.

    Без да го подпра на триножник не мога да работя с него.
    - ...?!?
    - Госпожо! Госпожо! Боже какво и стана, тя припадна!

    От КАЛИНКА Б.
      • МАРИ
        "ХА-ХА-ХА-ХА... А, БЕ, КАЛИ...ХА-ХА-ХА...ДО СЪЛЗИ

        СЕ СМЯХ И ОЩЕ НЕ МОГА ДА СЕ СПРА....ТАКАВА ГЕНИАЛНА
        СМЕХОРИЯ ОЩЕ НЕ БЯХ СРЕЩАЛА...
        РАНО-РАНО МЕ ПОБЪРКА С ТОЯ ХУМОР !!! ...

        ВАЛЯ БР.
        Едно малко недоразумение.....Но колко много неща стават ясни.....
        26 юни в 18:21
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ПРОБУЖДАНЕ

    Огряна от богинята Аврора -
    по този начин утринно се будя!
    Обичам с мрака смръщен да не споря,
    а да изгарям мислите му луди.
    Когато си достигнал върховете
    на своята духовна всеотдайност,
    с невидимо светило мощно светиш,
    Нирвана ти дарява свойте тайни.
    Далече си от хората-инсекти,
    от клюките им, сеещи интриги.
    Небесно окрилен си, стъпваш леко,
    защото висините си достигнал.
    Пробудените влюбени вулкани
    се свързват с твоя мир телепатично.
    Любов си ти, любов богоизбрана,
    призвана с много огън да обича!

    2007г.
      • ВАЛЯ БР.Прекрасно, Мари!!!!
        26 юни в 18:23
      • МАРИ
        Радвам се, че пробудих възторг у теб, Валя!
        26 юни в 21:57
      • ВАЛЯ БР.
        Oбичам поезията, Мари....Особено такава...Благодаря! Лека вечер!
        26 юни в 22:01
      • МАРИ
        Лека и на теб, Вал!
        26 юни в 22:03
      • НИНА П.
        Много е хубаво ,Мари!Благодаря...
        08 юли в 08:38
      • АЛБЕНА М.
        Много сте чаровна.Естествено красива.
        11 юли в 21:15
      • МАРИ
        Благодаря.
        11 юли в 21:21
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ЛЮБИМА МЕЛОДИЯ ОТ ФИЛМА "РОМЕО И ЖУЛИЕТА"...
    Благодаря, Ди!
      • ВАЛЯ БР.
        Присъединявам се!! И на мен!!!!
        25 юни в 13:19
      • ВАЛЯ БР.
        Благодаря!!!!
        25 юни в 13:19
      • МАРИ
        Благодарение на този разтърсващ чувствата филм, някога се омъжих. И като следствие се роди моята чудесна дъщеря Даниела /тя сега живее във Флоренция/. Затова асоциацията от музиката към филма, се мъчи да ме върне назад, към потъналите в дълбок сън спомени...Но всичко е минало...Днес цялата ми същност е устремена напред. И все пак музиката е копнежно силна - КЛАСИКА!

        25 юни в 13:31 ·

Няма коментари:

Публикуване на коментар