сряда, 28 септември 2011 г.

864. ДНЕВНИК - септ. 2011, РАЗГОВОРИ с Краси, Мария С., Виолета, Валя, Мая.


РАЗГОВОРИТЕ СА ПРОВЕДЕНИ С КРАСИ Н.,
МАРИЯ С., ВИОЛЕТА Д., ВАЛЯ БР.

И МАЯ Л.





МАРИ ХИГЕЛС



    • КРАСИМИРА Н.
      Ех... да бих могла и аз, да го кажа на някого...

    • МАРИ ХИГЕЛС
       Истинската любов винаги идва, независимо на каква възраст сме...
    • ВАЛЯ БР.  
      Щастливка си , Мари!!!!!! Прекрасен куплет!!!

    • МАРИ ХИГЕЛС
       Сега ще ви издам една тайна и тя ще ви подскаже как по-бързо да се срещнете със СВОЯТА СРОДНА ДУША.
      ПРЕДСТАВЕТЕ СИ, ЧЕ ТОЗИ ЧОВЕК, МАКАР НЕВИДИМ, ВИНАГИ ПРИСЪСТВА В ЖИВОТА ВИ И ЧУВА ВСИЧКО, КОЕТО СПОДЕЛЯТЕ С ОКОЛНИТЕ ЗА ЛЮБОВТА, ЗА ОТНОШЕНИЕТО СИ КЪМ ХОРАТА И СЪБИТИЯТА В БЪЛГАРИЯ. ИЗКАЗВАНИЯТА ВИ ЩЕ МУ ДАДАТ ИНФОРМАЦИЯ, ДОКОЛКО ДОБРОДЕТЕЛЕН Е ВАШИЯТ ХАРАКТЕР, КАКТО И ЦЯЛАТА ВИ ДУХОВНА НАГЛАСА. ЗАПОЧНЕТЕ ДА МУ ПИШЕТЕ ПИСМА В СВОЙ ДНЕВНИК - КАТО СИ ПРЕДСТАВЯТЕ, ЧЕ ТОЙ ГИ ЧЕТЕ. ПОСЛЕ ЗАПОЧНЕТЕ ДА ПИШЕТЕ И ОТГОВОР НА ВСЯКО СВОЕ ПИСМО, КАТО СИ ПРЕДСТАВЯТЕ, ЧЕ ИМЕННО ТОЙ ВИ ОТГОВАРЯ...ТОВА Е ВИД ИЗПОВЕД, КОЯТО ВИ ДАВА ПОВОД ДА СЕ ЗАМИСЛИТЕ ЗА ТОВА, КАК ПРАКТИЧЕСКИ ДА ОФОРМЯТЕ СВОИТЕ ДОБРОДЕТЕЛНИ ЧЕРТИ, КАК ДА СЕ САМОКОРИГИРАТЕ НАВРЕМЕ, ЗА ДА  НЕ РАЗОЧАРОВАТЕ СВОЯ НЕЗРИМ ЛЮБИМ.
      ТЕЗИ ПИСМА ЩЕ БЪДАТ МОЩНИ МАНТРИ, ЗАРЕДЕНИ С МНОГО ГОЛЯМО КОЛИЧЕСТВО ФОТОНИ, ЧИЯТО МАГНИТНА СИЛА В ДАДЕН МОМЕНТ ЩЕ ПРИВЛЕЧЕ КЪМ ВАС СРОДНАТА ВИ ДУША.
      ТОЗИ МОЙ СЪВЕТ НЕ Е ГОЛОСЛОВЕН - БАЗИРА СЕ НА ЛИЧЕН ОПИТ. МОИТЕ СТИХОВЕ, ПУБЛИКУВАНИ В БЛОГА, СА ВСЪЩНОСТ ВЪПРОСНИТЕ ПИСМА ОТ МАРИ ДО ТИМ И ОТ ТИМ ДО МАРИ.


    • КРАСИМИРА Н. 
      Дори истината да е наполовина - пак си заслужава да опита човек! А аз вярвам на 100% в силата на писменото послание, защото съм го изпитала. Когато децата ми бяха по-малки (в пубертетните им години), решиха, че са големи и не искаха да се вслушват много-много в думите ми. Колкото и да им говорех - те си знаеха своето, повлияни от приятели, съученици или случайни хора, както обикновено се случва в тази възраст. На моменти се чувствах абсолютно безсилна, и понеже нямаше с кого да споделя, а и не исках - все пак това бяха моите деца, тогава се затварях, сядах и започвах да пиша писма до децата си. В тях изписвах всичко, което нямаше, как да им кажа, защото те мислеха, че им се бъркам в живота и не обръщаха особено внимание, когато им говорех. Децата ми не бяха лоши, но бяха решили, че им се нарушава свободата, когато се налагаше да им давам съвети. Много се ядосвах и сядах да изпиша мъката си, след което планирах да им дам да прочетат, но никога не го правех, а скъсвах писмата, няколко дни по-късно. В един момент осъзнах, че децата ми се променят и сякаш знаят, какво съм им писала и започнаха да правят това, което беше добро за тях и не ми противоречаха. Забелязвах това, след всяко написано писмо. Обяснението, което си дадох беше, че може би им предавам мислите си точно в момента, в който пишех. По-късно вече изобщо не се налагаше да пиша писма! Не знам дали е чудо, но е истина.

    • МАРИ ХИГЕЛС
       ИСТИНА Е, МИЛИЧКА - ТИ ГО ЗНАЕШ ВЕЧЕ ОТ ЛИЧЕН ОПИТ. ТВОЯТА ИНТУИЦИЯ ТИ Е ПОДСКАЗАЛА ДА ИМ ПОМАГАШ ЧРЕЗ ТЕЛЕПАТИЧНО ИЗПРАЩАНЕ НА МИСЛИТЕ СИ, ИЗПОЛЗВАЙКИ ТЕЗИ ПИСМА. НЕ Е НУЖНО ДА СЕ КЪСАТ - ТЕ СА ЕДНА ЦЕННА КНИГА, КОЯТО ДЕЦАТА ТИ СЛЕД ВРЕМЕ С УДОВОЛСТВИЕ БИХА ПРОЧЕЛИ В РЪКОПИС.
      ТОЛКОВА СЪМ ЩАСТЛИВА, ЧЕ ТИ СПОДЕЛИ С НАС ТУК ИСТИНАТА ЗА ОНЕЗИ ТВОИ ПИСМА И ЗА ЕФЕКТА ОТ ТЯХ. ХОРАТА ВЯРВАТ НА ТАКИВА ПРАКТИЧЕСКИ РЕЗУЛТАТИ.

    • ВАЛЯ БР. 
      Това ми идва точно навреме!!!!!!!! От известно време си мисля да направя същото и се чудех дали си заслужава, защото едва ли някой ще чете.... Сега знам, че трябва да го направя!!! Благодаря за споделения опит!!!

    • МАРИ ХИГЕЛС
      Точно така е. Мисълта и мечтите ни, които не са свързани с материални облаги, се материализират. Имах такъв случай.
      бях на гости в Германия /Франкфуркт/ при един българин, живеещ там от дълги години - режисьор, композитор, поет. Правех му лечебни сеанси, а той, ентусиазирано организира да лекувам хора в онзи милионерски дом, където стана чудото със сакатата ръка на една германка.
      Често пъти вечер се разхождахме с моя доста заможен приятел извън града, сред нивите и цветята... Един път той ми каза:
      - ПРЕДСТАВИ СИ, ЧЕ АЗ СЪМ ЗЛАТНАТА РИБКА В ЖИВОТА ТИ. КАЖИ МИ ТРИ СВОИ ЖЕЛАНИЯ И ЩЕ СЕ ПОСТАРАЯ ДА ГИ ПОЛУЧИШ.
      - Първото ми желание е - ДА СРЕЩНА МОЯ ТИМ СКАЙЛЕР, С КОГОТО СМЕ СЕ ОБИЧАЛИ ВЪВ ВСЕКИ НАШ МИНАЛ ЖИВОТ..
      - Второто ми желание е - ДА СРЕЩНА МОЯ ТИМ СКАЙЛЕР,
      ЗАЩОТО ЗНАМ, ЧЕ ДВАМАТА С НЕГО ЩЕ ПРАВИМ НЕЧУВАНИ И НЕВИЖДАНИ ЧУДЕСА ЗА ХОРАТА.
      - Третото ми желание е - ДА СРЕЩНА МОЯ ТИМ СКАЙЛЕР, ЗА ЛЮБОВТА НА КОГОТО СЪМ СЕ ПОДГОТВЯЛА ЦЯЛ ЖИВОТ, БЕЗ ДА МЕ ИНТЕРЕСУВА ДАЛИ Е БЕДНЯК ИЛИ БОГАТАШ, ДАЛИ Е МЛАД ИЛИ СТАР, ДАЛИ ИМА ТАЛАНТИ ИЛИ НЕ...


      КРАСИМИРА Н. 
      Направете го, Валя и сама ще се убедите в резултата! Когато човек е емоционално приповдигнат, независимо дали от радост или от мъка - тогава мисълта му е творческа и се излива в пространството безпрепятствено. Когато се насочи към даден човек, точно в подходящият момент, тази мисъл се материализира.

    • МАРИ ХИГЕЛС
       Моят приятел, т.е. ЗЛАТНАТА РИБКА, просто зяпна от изумление. Знаех, че много се надява да се влюбя в него, но...И той ми отговори, че всяка друга българка би се възползвала да иска от него апартамент, богатство и пр., а аз...Обеща, че ще "получа" своя Тим Скайлер, защото според една древна мъдрост ЧОВЕК ПОЛУЧАВАЛ ТОЧНО ОНОВА, КОЕТО ИСКАЛ КОНКРЕТНО - НИ ПОВЕЧЕ, НИ ПО-МАЛКО.
    • КРАСИМИРА Н.
      Само да те попитам, Мари, когато срещна своя Тим Скайлер, той подготвен ли беше за срещата ви? Знаеше ли, че трябва да срещне теб и търсил ли те е?

      преди 12 часа

    • МАРИ ХИГЕЛС
      Вече написах кога точно се срещнахме с Тим - когато и двамата бяхме подготвени и сме се привлякли така, че АЗ ЖИВЕЕХ В МАЗЕТО, А ТОЙ Е ЖИВЕЕЛ НАГОРЕ ПО ЕТАЖИТЕ НА СЪЩАТА СГРАДА. Когато се срещнахме, започнахме да се разхождаме дълги часове и всеки си разказваше живота. Той беше се разделил с жена си току-що, така че и двамата бяхме свободни. На третия ден той ми каза, че предлага да напусна работа и да се отдам само на своите дарби - много беше впечатлен от разказите ми за Берлин и Франкфуркт. Каза ми: "КОЛКО-ТОЛКОВА МОГА ДА ИЗДЪРЖАМ ЕДНА ЖЕНА. ЩЕ ТЕ ИЗДЪРЖАМ ДОКАТО СЪМ ЖИВ!".
      А дори не бяхме се целували!!! Просто, като МОЯ СРОДНА ДУША, той интуитивно беше прозрял, че съм дългоочакваната ЖЕНА, за която тайно е копнял винаги. През тези 7 години той се убеди, че никога не избухвам, че не изпитвам злоба и омраза към никото, че съм всеотдайна и че болестите му изчезнаха като с магическа пръчка. видя колко е приятно да живее сред спокойствие, сред дом, който поддържам чист и красиво подреден...


    • КРАСИМИРА Н.
       Благодаря,

    • МАРИ ХИГЕЛС 
      И още нещо - КОГАТО СЕ СРЕЩНАХМЕ С ТИМ, АЗ ЖИВЕЕХ ВЕЧЕ НА ДРУГО МЯСТО. ОТИДОХ В ОФИСА МУ ПО РАБОТА И ТАКА СТАНА. ОЩЕ НЕ ЗНАЕХМЕ И ДВАМАТА, ЧЕ СМЕ ЖИВЯЛИ ДЪЛГО ВРЕМЕ ПОД ОБЩ ПОКРИВ - В ЕДНА СГРАДА.
      НАПУСНАХ ТАЗИ СГРАДА НА 29.07.2003, А С НЕГО СЕ ЗАПОЗНАХМЕ НА 29.10.2004г.

    • КРАСИМИРА Н
      Невероятна история!

    • МАРИ ХИГЕЛС
       Тази история е АБСОЛЮТНО ДОКАЗАТЕЛСТВО, че любовта между две сродни души я има, а нейният магнетизъм в даден момент става толкова свръх-мощен, че просто ги събира и без дори да са се опознали взаимно, те вече са наясно, ЧЕ СА СЪЗДАДЕНИ ЕДИН ЗА ДРУГ.

    • МАЯ Л.
      Стиховете ти Мари са прекрасни!Радвам се за вдъхновението което имаш!


    • МАЯ Л.
      Краси днес изпитах това, за което говориш.Снощи имах намерение да напиша 1 такова писмо на дъщеря ми, дори си поплаках.Накрая се отказах и не написах нищо. Останаха само мислите в главата ми.Днес, когато тя се вьрна от училище и разговаря с мен, сякаш бе прочела мислите ми.


    • МАРИ ХИГЕЛС
       Това е чудесно, Мая - имаш силна телепатична връзка с детето си. Но пиши...Всеки ден пиши своите послания до нея, възпитавай я именно по този начин- С ТЕЛЕПАТИЧНИ МИСЛОВНИ ПОСЛАНИЯ, а не чрез словесни наставления в пряк разговор. И ще видиш, че повече няма да се стига до сълзи.



    • КРАСИМИРА Н.
       Браво, Мари ! Едно към едно. Познавам такива жени и се чувствам ужасно в компанията им, защото те са еднакво зли навсякъде и за всички!
    • КРАСИМИРА Н.
       Но има и такива мъже.


    • МАРИ ХИГЕЛС
       Напълно съм съгласна с теб, Краси. Има такива ужасни жени и ужасни мъже - те  сеят отровни мисли и думи, изтъкани са от завист и омраза към всичко живо, което щедро разпръсква лъчите на своята вътрешна красота, на своята добродетелна същност. Посветила съм живота си на идеята  ТЕЗИ СЪЩЕСТВА СЪС ЗМИЙСКА ПРИРОДА ДА БЪДАТ НЕУТРАЛИЗИРАНИ И ПОВЕЧЕ ДА НЕ УБИВАТ НИКОГО С ОТРОВНИТЕ ОТКРОВЕНИЯ ДОРИ САМО НА СВОЯ ПОГЛЕД, НА СТУДОНОСНИТЕ СИ МИСЛИ И ЧУВСТВА, НА ЯРОСТНИТЕ СИ ИЗБЛИЦИ.

    • ВАЛЯ БР.
       Агресивноста и желанието за разрушение са толкова разпространени у нас..... "Звездите" ни в момента са подобни същества и медийното ни пространство се пълни с тяхната възхвала, за съжаление... За мъжете да не говорим...
    • МАРИ ХИГЕЛС
       Убедена съм, че съвсем скоро - до две-три години, нещата коренно ще се променят. И псевдо-културата с нейната досадна СУЕТА и ЖЕЛАНИЕ ДА ВЛАСТВА, без да влага любов в творбите си /просто много от творците днес не могат да обичат истински/ - всичките нейни отрочета ще бъдат заменени с НОВИ ТВОРЧЕСКИ СЪЗДАНИЯ,КОИТО ПРЕЛИВАТ ОТ ЖИВА ВОДА И ОТ ЖИВОТВОРНИ КАЧЕСТВА НА ЛИЧНОСТТА.
      Ето, ние с вас двете днес правим точно това - помагаме на НОВАТА ГЕНЕРАЦИЯ "ЗВЕЗДИ" чрез позитивните си думи и споделени мисли тук, във Фейсбук. Защото нашите изказвания са МНОГО СИЛНИ МАНТРИ, КОИТО КАТО ОГНЕН ВИХЪР ПОМИТАТ СТУДОНОСНАТА СУЕТА ОТ ЧОВЕШКИТЕ ДУШИ.
      Колкото по-силно се вълнуваме от тези огромни проблеми на днешното време, колкото по-смело се изказваме от тази трибуна, толкова РЕТРОГРАДНОТО, КИЧОЗНОТО И ГРОЗНОТО ОТСТЪПВАТ МЯСТО НА СВЕТЛИНАТА В ИСТИНСКОТО, В БОЖЕСТВЕНОТО ТВОРЧЕСТВО. А ХОРАТА БЪРЗО ЗАПОЧВАТ ДА ДОБИВАТ ОБРАЗ НА ОДУХОТВОРЕНИ И ЛЮБЯЩИ СЪЩЕСТВА.





МАРИ ХИГЕЛС
    • КРАСИМИРА Н.
      След тези вълшебни стихове, всички думи бледнеят


    • ВАЛЯ БР.
      Толкова е поетично.... Прииска ми се да съм го написала аз....



    • МАРИ ХИГЕЛС
      Всъщност ти, Вали, също си участвала от дистанция в написването на тази поезия!!! Твоето позитивно излъчване, което образува ЕДНО ЦЯЛО СЪС СВЕТЛИНАТА ВЪВ ВСЯКО ЕДНО ТЯЛО, НАРЕЧЕНО НИРВАНА И БОГ, задейства ръката ми автоматично и така са се появили тези словесни мантри-послания...
      Всички ние сме свързани като СКАЧЕНИ ЕНЕРГИЙНИ СЪДОВЕ и чувствата ни, мислите ни, преживяванията ни дори, творческите ни прозрения - всичко това има общ БОЖЕСТВЕН корен. Точно затова ЛЮБОВТА ни е общ стимул в духовното ни проглеждане и развитие. ТИ, МИЛА ВАЛЯ, ТОВА СЪМ АЗ. АЗ - ТОВА СИ ТИ. Макар с известни специфични особености на живота и на кармичните ни битки. Целувки, скъпа!

МАРИ ХИГЕЛС -

С МНОГО ОБИЧ ЗА ВАС, ПРИЯТЕЛИ!



    • МАРИЯ С.
       Излъчваща спокойствие и увереност

    • МАРИ ХИГЕЛС
      Мери, днес небето ти спусна ЦЕНЕН СЪВЕТ, който ще ти помогне да се справиш със своите трудности на този етап. ПРОЧЕТЍ НАПИСАНОТО ОТ КРАСИМИРА Н. И ОТ ВАЛЯ БРАДШОУ - две мои безценни приятелки, които споделиха в профила ми МЪДРИТЕ СИ ПРОЗРЕНИЯ, ВЗЕТИ ОТ ЛИЧНИЯ ИМ ЖИТЕЙСКИ ОПИТ.


    • МАРИЯ С.
      Да прочетох ги . Наистина това са житейски истини.


МАРИ ХИГЕЛС -
МИЛИ ПРИЯТЕЛИ,
ПОЗНАЙТЕ КОЙ Е НА ТАЗИ СНИМКА...

    • ГАЛЯ Я.Mari tova si ti nali?
      вторник в 19:06 ·

    • МАРИ ХИГЕЛС
      Браво, Галче - позна.
      вторник в 19:10 ·
    • КРАСИМИРА Н.
      Не е трудно да те познае човек, Мари, не си се променила, кой знае, колко! Красавица си!

      вторник в 19:23 ·

    • МАРИ ХИГЕЛС
      По-важното е, че тази снимка е направена на 13-ти август 1989г. /рожден ден на сина ми и на Кристалина Георгиева/ и през есента на същата година заминах за Берлин. ПОЗИТИВНОТО ИЗЛЪЧВАНЕ НА СНИМКАТА Е МНОГО СИЛНО - ЗАТОВА Я ПУБЛИКУВАМ.

      вторник в 19:28 ·
    • ВИОЛЕТА Д.
      NIAMAM DUMI!!! PREKRASNA SI, MNOGO SI KRASIVA , A IZLACHVANETO TI E ... UNIKALNO! MNOGO CELUVKI !!!
      вторник в 19:58
    • ГАЛЯ Я.
      Mari mnogo si hubava!

      вторник в 20:11 ·

    • МАРИ ХИГЕЛС
      Целувки и за Вили, и за Галя!
      Какво ще кажете за тези протести из България, свързани с циганската история в Катуница?

МАРИ ХИГЕЛС-

...БОЖЕСТВЕНАТА КРОТОСТ СТАВА СТРАШНА,
АКО СЕ ВКОПЧИ НЯКОЙ В ЛЮБОВТА Ѝ
И ИСКА В РУХНАЛ ХРАМ ДА Я ПРЕВЪРНЕ...
    • ВИОЛЕТА Д.
      TOLKOVA MNOGO SAM VAZHITENA !!!! MNOGO, MNOGO MI HARESVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CELUVKI!!!


    • МАРИ ХИГЕЛС
      ОБИЧАМ МОЕТО "ДОБРО УТРО" ДА БЪДЕ ОБЛЕЧЕНО С ЛЪЧИТЕ НА ПОЕЗИЯТА, НА НЕЙНАТА ДУШЕВНА МИЛУВКА...ПРЕКРАСЕН ДЕН НА ВСИЧКИ И НА ТЕБ,  ВИЛИ! НЕКА ЛЮБОВТА ДА  ДА ВИ НАПРАВИ НЕБЕСНО ВДЪХНОВЕНИ И ЩАСТЛИВИ!
    • ВИОЛЕТА Д.
      MNOGO TI BLAGODARIA, MARI!!! JELAIA SASHTOTO I NA TEB!!!!
    • КРАСИМИРА Н.
      ИСТИНА Е ВСИЧКО НАПИСАНО ОТ МАРИ ЗА ВЪЗМЕЗДИЕТО! Всичко това съм го преживяла, като човек, който е нападан и обиждан безпричинно! Всъщност, единствената причина е била нежеланието ми да бъда зла, а благородството е качество, което вбесява нисшите духом! По-късно видях с очите си "възнаграждението", което получиха моите тормозители.

    • МАРИ ХИГЕЛС
      Толкова си ми скъпа, Краси! Толкова обичам светлината, която излъчваш...
      Благодарение на твоята поява в живота ми, се убедих, че ненапразно съм живяла повече от три години В МАЗЕ, в стаичка без вода, без тоалетна, без ток за отопление/използвах леген и шишета за питейна вода - така се миех сутрин, а замърсената вода изсипвах в буркани с капачки на винт, които изхвърлях при една дворна чешма наблизо/...Тогава напълно се изолирах от света, като имах само две-три приятелки, където се къпех и перях, където се чувствах като "бял човек", а в замяна им подарявах ЗДРАВЕ ЗА ТЯХ И ЗА СЕМЕЙСТВАТА ИМ. Тези мъки и лишения бяха в името на това, днес да съм много силна и полезна на огромен брой хора. А като награда - получих жилище от Съвета /бях регистрирана като крайно нуждаеща се, дойде комисия и така нататък/...
      Както вече всички сте забелязали, не желая да имам в моя списък от приятели повече от 35 или 40. Защото чрез ЦИФРИТЕ на тези, с които контактувам най-много, водена от много силна обич, ИЗПРАЩАМ ПОТОЦИ ФОТОНИ НА ЦЯЛА МРЕЖА ОТ ХОРА СЪС СЪЩИТЕ ЦИФРИ, ПРЪСНАТИ ПО ЦЕЛИЯ СВЯТ, ТЕ ПЪК ЗАРЕЖДАТ С ФОТОНИ СВОИТЕ БЛИЗКИ, ПО ПОДОБИЕ НА ЯДРЕНИЯ ПРИНЦИП ЗА ВЕРИЖНА РЕАКЦИЯ... А В СЪЩОТО ВРЕМЕ ИЗТЕГЛЯМ ОТ ТЕЛАТА ИМ НЕРОНИТЕ, ЗАДУШАВАЩИ КАТО ЧЕРНИ ОБЛАЦИ ПОЗИТИВНОТО ИМ ИЗЛЪЧВАНЕ.
      КРАСИ, ВСИЧКО, КОЕТО АДРЕСИРАМ ТУК ДО ТЕБ, Е ВСЪЩНОСТ ВАЖНА ЗА ТЯЛОТО ТИ И ЗА СЕМЕЙСТВОТО ТИ ПОЗИТИВНА МАНТРА.
      ТЯ ПОМАГА И НА ВСЕКИ, КОЙТО Я ЧЕТЕ И ПОСЛЕ СИ КАЗВА МНЕНИЕТО ПО ВЪПРОСА... НО ГЛАВНО КЪМ ТЕБ Е НАСОЧЕН ОСНОВНИЯ ПОТОК ОТ ФОТОНИ.
      ТЕЗИ ДИСТАНЦИОННИ СЕАНСИ ЧРЕЗ СЛОВО, ЗАРЕДЕНО С ОБИЧ, СА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО СИЛНИ И ДАВАТ НЕВЕРОЯТНИ РЕЗУЛТАТИ.
      В СКОРО ВРЕМЕ ЩЕ СЕ УБЕДИШ, ЧЕ Е ТАКА.

    • ВИОЛЕТА Д.
      PREKRASNA SI , MARI.... !!! KAK SI?

    • МАРИ ХИГЕЛС
      БЛАГОДАРЯ, МИЛА...Р А Б О Т Я до бездъх.
    • ВИОЛЕТА Д.
      AKO MOJEH DA TI POMOGNA .....

    • МАРИ ХИГЕЛС
      Ти ми помагаш в момента - чрез разговорите си с теб подавам фотони на страшно много хора, КОИТО ИМАТ ТВОИТЕ ЦИФРИ НА ИМЕТО НА РОЖДЕНАТА ДАТА и пр. Цифрите на един човек са със стотици комбинации и съответно са свързани с комбинациите на стотици милиони хора. Цифрите са енергийни канали за дистанционно подаване на позитивни вибрации към телата и за изтегляне на нерони от тях, които дълги часове наред РАЗГРАЖДАМ, превръщайки ги в позитивни потоци.
      Нали знаеш, че ВИОЛЕТА=65=ИСУС ? Освен това 65 е свързана с датата 6.05, т.е. 6 май, Гергьовден /ден на възмездието, когато Св.Георги убива ЗМЕЯ, т.е. негативното излъчване на човешката плът. Представяш ли си с колко хора е свързана вибрацията на твоето име ВИОЛЕТА?

    • ВИОЛЕТА Д.
      DA, UNIKALNO MNOGO!!!! TOVA E NAISTINA FENOMENALNO!!!! RADVAM , SE TOLKOVA MNOGO , CHE TI POMAGAM , DORI I DA E MANICHLKO!!! NO E S CIALOTO MI SARCE!!!

    • МАРИ ХИГЕЛС
      И аз се радвам! Благодаря ти.
    • МАРИЯ С.
      Аз навярно в нещо съм съгрешила. Бях развила моите добродетели, но в определен момент ги прекъснах. Сега нанаво се боря за тях. Благодаря от все сърце.

    • МАРИ ХИГЕЛС
      Мери, миличка!...Добродетелите няма как да се изгубят, когато човек има голям позитивен заряд в себе си. Ти си ТЪРПЕЛИВА, МЪДРА, ПЪЛНА С ЛЮБОВ И ДОБРОТА, МОРАЛНА СИ, ГРИЖИШ СЕ ЗА СЕМЕЙСТВОТО И МУ ОСИГУРЯВАШ СПОКОЙСТВИЕ, НЕ СИ ИЗБУХЛИВА И ЗЛА, ПОМАГАШ НА ПО-СЛАБИТЕ И БЕЗЗАЩИТНИТЕ, ИМАШ БЛАГОРОДНО СЪРЦЕ И ДЕЦАТА ГО УСЕЩАТ, ЗАТОВА ТЕ ПРИЕМАТ С ОБИЧ И ДОВЕРИЕ...Ето, това са твоите добродетели, Мери, които отдавна съм прозряла в теб. Имаш и други, но сега не бих могла да изброя всичките. Вярвай в себе си и продължавай да се самораздаваш, както досега. Целувки!
    • КРАСИМИРА Н.
      Целувки и от мен, Мари! Безценна си ни!
    • МАРИЯ С.
      Мери, благодаря ти, ти ме връщаш към времето, от което се познаваме. Ще гледам напред и ще работя усърдно за децата.
    • КРАСИМИРА Н.
      Мари, не знам, каква е била причината, за да живееш в мазе при жестоките условия, които описваш! Доплака ми се, не съм вярвала, че човек може да бъде подложен на подобни мъки и изпитания в наше време! Представям си, какво си изживявала в тези нечовешки условия, но също знам, че мъките, които ни се дават, ни помагат да се определим, като личности, да осъзнаем, кои сме и да решим дали можем да се справим! Справим ли се, излизаме пречистени и по-духовни, но винаги възнаградени за търпението ни! Казано е, че в страданието човек израства!

      преди 12 часа
    • МАРИ ХИГЕЛС
      Причините са няколко - и те са кармични. Но, знаеш ли, че В МАЗЕТАТА СЕ ВИХРЯТ ВЪЗМОЖНО НАЙ-СТУДОНОСНИТЕ ЕНЕРГИИ, с които водех големи битки денонощно - разграждах ги нон-стоп и ги превръщах в светлина. Така растях. Често пъти плачех от отчаяние, но преглъщах сълзите и продължавах почти като робот да работя. В същото време, нека да повторя,  си имах верни приятели, в чиито домове се къпех, перях , правех им сеанси и ги отървавах от болестите. Обличах се с хубави дрехи и от мазето излизах навън както ПЕПЕЛЯШКА - облечена с красива дълга пола и с грейнало от вътрешен огън сърце, обичана от един неизвестне принц, който още не се беше появил в живота ми, но неговата влюбена светлина ме напътстваше, пишейки чрез ръката ми прекрасна поезия....Бях се доверила на една близка сродна душа - певец /той е на клипа с песента ми "ЗВЕЗДНИ СТЪПКИ" /- иначе доста суетен и с куп други недостатъци, но в същото време много талантлив и състрадателен, грижовен, преливащ от искрено приятелство. Идваше всяка вечер от благодарност, че съм му подарила песента и клипа си. Никога не ме остави сама и затова небето му направи щедър жест преди една година - ожени се за чудесно момиче, роди им се бебе, тя му купи мерцедес и пр.
      Аз също получих небесна награда задето издържах стоически без да се откажа от мисията си  през този тежък период...Оказа се, че докато съм била в мазето, два-три етажа над мен е живеел моя ТИМ СКАЙЛЕР, с когото след време се запознахме НАЙ-СЛУЧАЙНО /но дали е било случайно всъщност?/. Няколко години е трябвало дистанционно  да обработвам натрупаната в тялото му негативна енергия - но без да го знаем и двамата. Той пък в това време се е справил с кармичното си обвързване и в края на въпросния период напуснал жена си, заради взаимна несъвместимост. Двамата сме се подготвяли за общото ни бъдеще, като подсъзнателно сме се приближили толкова близо един до друг, че копнежите ни са се докосвали незримо...И сме си давали кураж взаимно чрез телепатичните ни контакти...
      И пак да напомня за щедростта на небето, което винаги ни възнаграждава за труда, който даваме в името на доброто. Благодарение на тези 3 години под земята, получих жилище от общината с изглед към ИЗГРЕВА... Звучи като  приказка, нали? Но е факт!!!





МАРИ ХИГЕЛС -


ПОБЕДА НАД ОНЕЗИ, КОИТО ВИНАГИ
СА ЗАГРОБВАЛИ ВЕЛИКИТЕ ПОЕТИ, ЧИЯТО
ЛИРИКА ВНАСЯ ВЛИВА В ЧОВЕШКИТЕ СЪРЦА
ИСТИНАТА, БЛАГОДАРЕНИЕ НА СИЛНИТЕ ЕМОЦИИ
И ИСКРЕНОСТТА НА АВТОРА.
НО ДОЙДЕ ВРЕМЕТО, КОГАТО ПОЕТИТЕ СЕ ПРЕВРЪЩАТ
ВЪВ ВЪЗМЕЗДЕН БУМЕРАНГ ЗА СВОИТЕ ПОГУБИТЕЛИ.

    • КРАСИМИРА Н.
      Поетите са благословени от Бога хора, Мари и много близо до Него.

      вторник в 22:35

    • МАРИ ХИГЕЛС
      Така е...Но има и много, ама изключително много ПСЕВДО-ПОЕТИ, които от години издават книгите си и затрупват пазара с кич. Тези суетни същества се надпреварват да печелят специално насрочвани от техните покровители КОНКУРСИ ЗА ПОЕЗИЯ... По този начин БЕЗДАРИЕТО НА СУЕТАТА пося семената на отвращението към поезията у хората. Измислиха си разни съвременни стилове, които раждат такава фалшива стихоплетница, такава изфабрикувана СЪВРЕМЕННА КЛОАКА, че да ти се отще да се спираш на щандовете за лирика.
      преди 16 часа ·
    • КРАСИМИРА Н.
      Тези псевдо-поети наистина са жалки, защото омерзиха поезията, Мари, но за тях, ако се говори изобщо - се говори с възмущение и укор. Тези хора, аз не наричам поети, а драсканиците им не смятам за поезия.
      преди 14 часа

    • МАРИ ХИГЕЛС
      Така е, Краси - те са драскачи, които си имат своя публика в лицето на най-елементарно мислещите егоистични и суетни същества.
      Така е и при чалга-певците, чиито зали се пълнят с разгонена млада паплач, чужда на истинското изкуство и не притежаваща високи духовни критерии.
      Така е и при пишман-художниците, които с ЦАПАНИЦИ по платното, твърдят, че са създатели на високо качествено съвременно изкуство.
      При тях е и групата на жалките, не притежаващи ренесансова дарба СКУЛПТОРИ...
      Създатели на КИЧ, колкото щеш.

      преди 13 часа
    • КРАСИМИРА Н.
      Много вярно.
      преди 13 часа




МАРИ ХИГЕЛС -

ПРЕДИ ГОДИНИ СИЛНО МЕ ВПЕЧАТЛИ
КНИГАТА НА БАЛЗАК "ШАГРЕНОВА КОЖА"
/ШАГРЕН означава ДИВО МАГАРЕ/ - това
стихотворение е отзвук на основната идея в книгата.
    • КРАСИМИРА Н.
      ‎...старост младите тела обвива, награда за ламтежите големи, които удрят всяка плът красива. Благодаря, че ни припомняш всичко това, Мари

      вторник в 08:09

    • МАРИ ХИГЕЛСБАЛЗАК...Велика е идеята му да напомни на всички, че КОЛКОТО ПО-ГОЛЕМИ МАТЕРИАЛНИ ЖЕЛАНИЯ ИМА ДАДЕН ЧОВЕК, ТОЛКОВА ПО-БЪРЗО ИДВА СТАРОСТТА И ПОКРИВА С БРЪЧКИ НЕ САМО ЛИЦЕТО, А ПРЕДИ ВСИЧКО ДУШАТА МУ.
      Добре че те има,Краси. Добре че си извисен и обвит със светлината на добродетелите истински приятел! Благодаря ти! Топла прегръдка и много обич!

      вторник в 08:34
    • КРАСИМИРА Н.Добре, че има теб, Мари, за да можем да сверяваме "часовниците си" със светлото ти присъствие и всичко истинско и възвишено, което публикуваш! Няма такъв човек, като теб във фейсбук, ти си единствена и аз имам щастието да бъда твоя приятелка! Мисля, че не само аз, а всички тук имаме необходимост от духовното и незаменимо твое творчество, с което ни зареждаш неуморно всеки ден. Аз те разбирам, разбирам посланията, които ни пращаш чрез чудната твоя поезия, а прозата ти е вълнуваща и внушителна, изпълнена с истини, които се възприемат много лесно от положителните и духовни хора! Вярвам, че всички добри хора - твои приятели го осъзнават! Прегръщам те и аз!
      вторник в 09:15
    • МАРИ ХИГЕЛС
      Всичко, което казваш, Краси, бих препратила до НИРВАНА, водена от огромната си благодарност. Какво ли щях да правя, кое ли щеше така дълбоко да осмисля живота ми, ако тази светлина я нямаше. Щастлива съм, че ме е избрала, наред с много други скромни труженици от творческия фронт, за да изпраща чрез нас посланията си до хората. През тия години осъзнах едно - че животът ни без такива мъдри и емоционално поднесени послания би бил пуст, сив и опразнен от мотивирано желание за съществуване, от желание да помагаш на останалите също да се научат да летят в небето на големите истини, които ни водят към НАЙ-ВИСШИТЕ ДУХОВНИ ИЗМЕРЕНИЯ, ТАМ, КЪДЕТО СА НАЙ-ИЗВИСЕНИТЕ, ТАМ, КЪДЕТО СА ХОРАТА-ЗАРЕВА.

      вторник в 11:20 ·

Няма коментари:

Публикуване на коментар