сряда, 28 септември 2011 г.

868. ДНЕВНИК - 13, 14, 17, 18 И 19 ЮЛИ, 2011г./ДИАНА ЛУНА - ЧРД/






    • МАРИ ХИГЕЛС -
      ДОБРО УТРО НА РАНОБУДНИТЕ, ОЗАРЕНИ ОТ СЛЪНЧЕВИ
      ЧУВСТВА ПРИЯТЕЛИ!

      УСТРЕМЕНА КЪМ ТЕБ! /19-ти май//671/


      Кой блести
      с блясъка на морето?
      Кой шепти :
      "Ти си силата в мен!..."?
      Кой си ти?
      Лъч ли в нощите летни?
      Нежен стих?
      Вихър с дъх учестен?

      С пламнал глас
      заглушаваш прибоя.
      Ти си страст!
      Ти си литнал Икар!
      В теб съм аз -
      част от кармата твоя.
      Имам власт,
      да съм гръм и олтар!

      Сто мечти
      ни е дало морето.
      То шепти,
      че си влюбен рефрен.
      Кой лети
      към безкрая, където
      чакаш ти,
      от любов озарен?

      19.05.1993, 11ч.30мин.
    • МАРИ ХИГЕЛС :
      КОГАТО ОБИЧАМЕ НЯКОГО И МУ ПОДАРЯВАМЕ СВЕТЛИНАТА В СЕБЕ СИ
      ВСЕКИ ДЕН, ВСЕКИ МИГ,
      ЛОТОСНАТА СИЛА НА НЕБЕТО СТРАСТНО НИ ЗАКРИЛЯ И НИ НАПЪТСТВА В ЖИВОТА!



      НАСОЧВАНИ ОТ ВИСШИТЕ ПОВЕЛИ!... /Мари Хигелс/

      СЪМНЕНИЯТА СВОИ ЗАБРАВЍ!
      БОЖЕСТВЕНО Е МОЕТО "ОБИЧАМ"!
      НАЛИ РАЗБРА? - ЗАД СКРОМНИЯ МИ ВИД
      СЕ ИЗВИСЯВА НЕОБЯТНА ЛИЧНОСТ!
      С ТЕБ ВЕЧЕ СМЕ В НИРВАНА...ЗАТОВА
      ВОЮВАМЕ С ИЗЧАДИЯ СТОРОГИ.
      НАПЪТСТВА НИ ВЕЛИКА СИНЕВА,
      А РИЦАРСТВОТО Ѝ Е НАШЕ ЛОГО.
      КОПНЕЖНАТА НИ СЪЩНОСТ Е ПОЕТ,
      ПРИЗВАН ЛЕДА В ДУШИТЕ ДА СТОПЯВА.
      ВНУШАВА НИ ДА БЪДЕМ ВРАГ ЗАКЛЕТ
      НА СУЕТАТА, ЛУДНАЛА ЗА СЛАВА.
      ЗАКРИЛЯЙКИ СВЕТА ОТ ВЪЛЧИ ВОЙ,
      СЕ ХВЪРЛЯМЕ ВЪВ БИТКИ С МРАКА СМЕЛО.
      ВЪРВИМ СРЕЩУ ДУХОВНИЯ ЗАСТОЙ,
      НАСОЧВАНИ ОТ ВИСШИТЕ ПОВЕЛИ!
    • МАРИ ХИГЕЛС -

      ПРИЯТЕЛИ,
      ДНЕС НАШАТА ДИАНА ЛУНА ИМА РОЖДЕН ДЕН -
      ДА ПРЕБЪДЕ СВЕТЛИНАТА Ѝ!


      ВСЕЛЕНСКА ЗВЕЗДА... /Мари Хигелс/

      Честит рожден ден на Диана Луна!

      ДНЕС ЗОРАТА Е ФЕЯ КРАСИВА!
      КОЙ ТАКА Я РАЗНЕЖВА, НЕ ЗНАМ.
      ПТИЦА ФЕНИКС ИЗЛИТА,
      А НОЩТА СИ ОТИВА...
      ТИШИНАТА Е ПРИКАЗЕН ХРАМ!

      ЛЮБОВТА Е НЕБЕСНО ОГРЯНА
      С ОРЕОЛ ОТ ГАЛЬОВНИ ЛЪЧИ.
      РАЗЛЮЛЕЙТЕ СЕ СТРАСТНО
      МОИ ЮЛСКИ КАМБАНИ!
      НЕКА ХЕНДЕЛ В ДУШИТЕ ЗВУЧИ!

      ДНЕС ЖИВОТЪТ Е ПРАЗНИЧНО БЛЕСНАЛ!
      С ЛУДА РАДОСТ ТАНЦУВАТ ЗВЕЗДИ!
      НЕКА ГРЪМНАТ ФАНФАРИ!
      НЕКА ВСИЧКО Е ПЕСЕН!
      ДНЕС ВСЕЛЕНСКА ЗВЕЗДА СЕ РОДИ!

      13 ЮЛИ 2011.

        • ДИАНА ЛУНА
          БЛАГОДАРЯ ТИ, МИЛИЧКА!!! ДА БЪДЕ МИР, СВЕТЛИНА И ЛЮБОВ!!!...
          13 юли в 15:05 ·


        • МАРИЯ Н.AMIN !!!
          13 юли в 19:07 ·

      • МАРИ ХИГЕЛС -СТИХОТВОРЕНИЕТО "ВСЕЛЕНСКА ЗВЕЗДА", КОЕТО Е НАПИСАНО ТОКУ-ЩО, Е СИЛНА ПОЗИТИВНА МАНТРА, КОЯТО ЩЕ ДАДЕ НЕ САМО НА РОЖДЕНИЧКАТА ДИАНА ЛУНА, НО И НА ВСИЧКИТЕ Ѝ БЛИЗКИ, НА ВСИЧКИТЕ Ѝ ПРИЯТЕЛИ И ПОЧИТАТЕЛИ ПОТОЦИ ОТ ЖИВА ВОДА /СВЕТЛИННИ ЧАСТИЦИ/.
        АКО ЗНАЕТЕ САМО КОЛКО ЩАСТЛИВА МЕ ПРАВИ ФАКТЪТ, ЧЕ ПРЕД ВСИЧКИ НАС ТАЗИ НОЩ СЕ ОТВАРЯТ ЗЛАТНИТЕ ДВЕРИ - ОЧАКВА НИ ЕДИН НЕБЕСНО ПОСОЧЕН ПЕРИОД НА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МОЩЕН ДУХОВЕН ПОДЕМ!

        13 юли в 01:05


      • ДИАНА ЛУНА
        МАРИ, ах.., мила МАРИ!!! Тази НЕОБЯТНА СИЛА, изпратена ми за ПОСЛАНИЕ и ЧУДОДЕЙНА МАНТРА, ме направиха неизразимо ЩАСТЛИВА!!! ДУШАТА МИ ЛЕТИ, ОБЛАГОРОДЕНА СВИШЕ и няма спир, и няма простор, и няма миг,.. в който този жив ПОТОК ОТ ЕНЕРГИЯ да не е поет от мен ВСЕЦЯЛО.., и изпратен ВЪВ ВИСИНИТЕ С НАЙ - ЧИСТА СВЕТЛИНА НА ЛЮБОВ!!!.. ТОВА Е ТВОЯ БЕЗЦЕНЕН ПОДАРЪК към мен, в ранните утриннни часове на моето РОЖДЕСТВО!!!.. Какво повече да искам?! СТИГА МИ, ЧЕ ТЕ ИМА!!! В мен звучи МУЗИКА И СЛОВО, с най - финно озарени СВЕТЛИННИ ЧАСТИЦИ ЖИВА ВОДА!!! БЛАГОДАРЯ ЗА БЕЗПРЕДЕЛНИЯ ТИ ИЗВОР НА ЛЮБОВ И ДОБРИНА, БЛАГОДАРЯ!!!...
        13 юли в 01:46 ·


      • ДИАНА ЛУНА
        Птицата " ФЕНИКС " винаги ме е вдъхновявала!!! И нека, като възкръснал феникс от пепелта се родят още много ТВОРЧЕСКИ НАЧАЛА!!! ...
        13 юли в 01:49


      • ДИАНА ЛУНА
        НАЛИ ТИ КАЗВАМ, незабравим е твоя подарък, и само как ме опиянява от СВЕТЛИНА!!! ПРЕБЛАГОСЛОВЕНА ДА СИ МИ!!!...
        13 юли в 15:07 ·
      МАРИ ХИГЕЛС -
      ПОСВЕЩАВАМ НА ВСИЧКИ, КОИТО, РАБОТЕЙКИ ЗА
      ДУХОВНОТО СИ ИЗВИСЯВАНЕ, ОТКЛЮЧВАТ В СЕБЕ СИ ПЛАМЪКА НА
      ГОЛЯМАТА ЛЮБОВ!

       ТРИЕДИННА СПИРАЛА /Мари Хигелс/

      На Тим Скайлер - с любов!

      ТИ СИ СИЛА, ЛЮБОВ, КРАСОТА!
      СИНЯ ВИС ТЕ Е ТЕБЕ СЪЗДАЛА.
      ХЛЍСТЕР ГРОЗЕН ЗЛОВЕЩО СВИСТЯ,
      НО ГО СПРЯ ТРИЕДИННА СПИРАЛА.

      ТИ СИ НЕЖНОСТ И УТРО, И ЗОВ!
      СТРАСТЕН ВЯТЪР, КОГОТО ОБИЧАМ!.
      НЕКА ДЕМОНЪТ С ПОГЛЕД СУРОВ
      ДА ЗАПОМНИ: ЗА МЕН ТИ СИ ВСИЧКО!

      ТОЙ НАПРАЗНО ИГРАЕ ИГРА,
      ДА ИЗГЛЕЖДА ВОДА НЕНАПИТА.
      ДНЕС ЗАВЕСАТА РЯЗКО СЪДРАХ,
      А "ТАЛАНТА" МУ В ЪГЪЛА СРИТАХ!

      ТИ СИ ИСТИНА, МЪДРОСТ, КРИСТАЛ!
      ТЪЙ СПОКОЙНО ПРИ ТЕБЕ СЕ ДИША!
      НЕ РАЗБИРАМ - КОГА СИ УСПЯЛ
      ДА ДОСТИГНЕШ ПРЕДЕЛИТЕ ВИСШИ?
      ------
      Хлѝстер - квазар, черна дупка, зяма /студоносна
      невидима за очите енергийна змия, дошла от космоса
      за да унищожава живота на Земята/.
      Зямите живеят в човешките тела и причиняват
      болестите, нещастията, лакомията, състаряването и
      смъртта. Но те са хванати в капана на човешката
      плът и там ги изгаря невидимият МОЩЕН БОЖЕСТВЕН
      ОГЪН НА ХОРАТА-ЗАРЕВА, КОИТО ПОМАГАТ НА
      ПО-СЛАБИТЕ И БЕЗЗАЩИТНИТЕ!
      • Бъди щастлива, ДИ! Това лирично вдъхновение дойде
        в твоя чест. Нека утрешният ден ти донесе
        небесни радости и земни срещи с любовта на хората..."
        на своята връзка.
      • Мари Хигелс публикува връзка на Стената на ДИАНА ЛУНА.


    МАРИ ХИГЕЛС -
    ЛЕЛЕ, КАКВА ХАВАЙСКА КРАСОТА!
    благодаря ти, Кате!

    ХАВАЙСКИ ВЪЛНИ /от гугъл/




      • МАРГАРИТА В.
        Вълните са красиви,но фотографа е за Оскар,а може вече и да го е спечелил....

        14 юли в 15:50

    ФАНТАСТИЧНИ СНИМКИ ОТ МОРСКИЯ СВЯТ!
    /взети от гугъл/

  • Мари Хигелс чрез Вангел Стоянов -

    БЪЛГАРИЯ, това сме ние, които зареждаме всяко нейно кътче с
    нашата светлина, с нашата любов, с небесните потоци на нашето
    творчество!
    КОГАТО ПОСТАВЯМЕ НА ВИСОК ПИЕДИСТАЛ РОДИНАТА СИ,
    всъщност издигаме на трон най-ценното в нашите гени -
    ПОСЛОВИЧНО СИЛНИЯ БЪЛГАРСКИ ДУХ! -
    Благодаря ти, Ванги, за това видео!

    vbox7.com   http://vbox7.com/play:44b4f9916c
    ОЧАКВАНАТА ЧАСТ ВТОРА (ОЩЕ ПО-ДОБРА) Е ВЕЧЕ ТУК-http://vbox7.com/play:2f2dacfe8f


      • ДИМА Н.
        Да, и аз и децата ми обичаме България, носим я в сърцата си,обичаме да пътуваме до далечни страни, но винаги с неистовото желание ...да се върнем по-скоро.

        23 юли в 17:37 ·

      • МАРИ ХИГЕЛС
        Ако се зачетеш в блога ми на страница 159-Б /има линк в профила ми/, ще видиш за моите перипетии 2 години в Германия. Ще разбереш как принудих едни хора, които ме бяха отвлекли заради чудесата, които правех с някои болни хора, да ме върнат в България - просто минах на абсолютен глад и на 17-я ден ме качиха на самолета. Казах им, че без България аз съм едно нищо и че не бих могла да съществувам далече от нея.
        23 юли в 17:50 ·
      • ДИМА Н.Да ,направих го ,но искам по-задълбочено,безкрайно ми е интересно и въобще днес, ти или не знам кой ,направи деня ми специален.Чувствам се като под наркоза...с усещането ,че ме очаква нещо прекрасно .Благодаря ти !
        23 юли в 18:01

      • МАРИ ХИГЕЛС
        Щастлива съм да го чуя! Умирам да давам с пълни шепи радости на хората. Ако те са извисени същества, тогава се разтапям от удоволствие...
        23 юли в 18:04 ·
      • ДИМА Н.Споделям го напълно, четох написаното от тебе на един дъх,поглъщах го като "жива вода" .
        23 юли в 18:08 ·
  • Мари Хигелс чрез Ирена Дик. -

    КОЛКО Е ХУБАВО, КОГАТО ЖИВОТЪТ СЕ РАЗТАНЦУВА!...
    ТАНЦЪТ ПРАВИ ЧОВЕКА ПО-РАЗКРЕПОСТЕН, ПО-ВЪЗВИШЕН,
    ПО-ЛЮБВЕОБВИЛЕН, НО ПРИ ЕДНО УСЛОВИЕ - АКО ГЕНЕТИЧНО
    НАСТАНИЛАТА СЕ В НЕГО ЧЕРНА ПРОКЛЕТИЯ  Е ВЪРЗАНА С ВЪЖЕ ОТ СВЕТЛИНА...


      • ИРЕНА Д.
        Зависи кой вълк храниш
        19 юли в 12:34 ·


      • МАРИ ХИГЕЛС
        Нещо не разбирам какъв е подтекстът на този твой коментар.
        19 юли в 12:51


      • ИРЕНА Д.Ами вълците са два в душата на всеки,един добър и един лош - зависи кой вълк храниш......генетично заложения проклет вълк или  компромисният вълк...Светлината е за виждащите...има много слепи за нея
        19 юли в 12:52


      • МАРИ ХИГЕЛС
        Така е. Но аз разчитам, че тук контактувам с духовно зрящи, а не със слепци, които си търсят себеподобни и не биха се задържали за дълго около прогледнали и извисени личности. Просто не са в състояние да възприемат с овации такива хора. Защото човекъ-слепец и човекът-светлина говорят на различни езици и живеят в противоположни измерения на живота.
        Радвам се, че ти отдавна си израснала до върховете, където незрящите и безкрилите няма как да достигнат! Целувки!

        19 юли в 13:00 ·


      • ИРЕНА Д.Обстоятелствата ме принуждават да летя,нали знаеш всички ни учат първите 7 години да летим ,а после сами набираме височините. Има такива ,които не успяват да се отлепят от земята -те остават завинаги пешеходци и нямат представа какво е да си горе сред звездите.........:)))))
        19 юли в 13:02 ·


      • ИРЕНА Д.За такива оставам неясна и чужда,различна - не ме приемат и аз не намирам общ език с тях ..................въпреки ,че се старая, от желание да разбера какво мислят и как се чувстват...Но те не ме харесват:))))))))))))))
        19 юли в 13:06


      • МАРИ ХИГЕЛС
        Еееее, много добре го каза!!! Бих добавила нещо от Горки:
        "РОДЕНИТЕ ДА ПЪЛЗЯТ, НЕ МОГАТ ДА ЛЕТЯТ!".

        19 юли в 13:06 ·


      • ИРЕНА Д.Всъщност всички нас небето ни учи да летим...Друг е въпросът успяват ли някои да се научат.................На всички се дават крила....
        19 юли в 13:07 ·


      • МАРИ ХИГЕЛС
        Да, желанието да бъдем слънчеви същества ни се дава по рождение... Небесните крила са генетично заложени в нас. Важно е да пробудим желанието си за летене - да пробудим СВЕТЛИНАТА В НАС, за да успеем да достигнем синевата на големите духовни ценности.

        19 юли в 13:13 ·


      • ИРЕНА Д.Това опира до средата в която се раждаш......ако до теб има летящи нависоко ,ще летиш и ти с тях. Но ако нямаш близки, устремени нагоре, ще ти бъде трудно - нямя кой да ти дава пример...Трябва навреме да замениш средата си с друга, за да бъдеш насърчен да летиш....все по-нависоко, там, където ценностите на духа се ценят...............:)))
        19 юли в 13:15


      • МАРИ ХИГЕЛС
        Донякъде си права, но не напълно...Около мен в рождената ми среда ЛЕТЯЩИ никога не е имало - абсолютно никога! Но никога не спрях да копнея за свободното летене към висшите духовни пространства....И чрез творческите си прозрения пробудих своите КРИЛА...Сега чрез свободата на общуването, която ни дава Фейсбук, откриваме своите литнали към синевата на ДУХА сродни душѝ...Вече знам, че те съществуват, знам, че нашето ято все повече се увеличава... Колко е хубаво, когато спящите хора се пробудят, озовавайки се сред  литнали лебеди!...
        19 юли в 13:34


      • ИРЕНА Д.Ами аз какво казвам... просто сменяш средата и започваш да си летиш
        19 юли в 13:36


      • МАРИ ХИГЕЛС
        ДОБРОДЕТЕЛНИТЕ ХОРА, КОИТО ИМАТ ЕДИН ИЛИ НЯКОЛКО ТАЛАНТА, ВИНАГИ РАЗМАХВАТ ВДЪХНОВЕНО КРИЛАТА СИ...ТЕ СА ЗРЯЩИТЕ СРЕД ОКОЛНИЯ МРАК...ЩАСТЛИВЦИ,  ЗАПЪТЕНИ НАВИСОКО И НАДАЛЕКО, ДОСТИГАЙКИ  ДО ФАНТАСТИЧНИ ВИСИНИ...ИДЕАЛНИЯТ СЛУЧАЙ Е, АКО ГО ПРАВЯТ В ИМЕТО НА ВСЕОБЩОТО ПРОБУЖДАНЕ НА СВЕТЛИНАТА В ДУШИТЕ...
        19 юли в 13:38
    • Написа "Скоро моят приятел купил от минаващ по улицата
      търговец скъп парфюм, марков - "Х5", за 10 лв.Предполагам,
      че става дума за крадени парфюми..."
      в състоянието на Ирена Д.
    • Написа: "България - това сме ние, които зареждаме
      всяко нейно кътче с нашата светлина, с нашата любов,
      с небесните потоци на нашето творчество!..."
      на връзката на ВАНГЕЛ СТОЯНОВ.

  • МАРИ ХИГЕЛС чрез ИРЕНА Д.-
    КОГАТО ДУШАТА НА ОКЕАНА ПОМИЛВА НАШАТА КОПНЕЖНОСТ,
    СЕ ПРОБУЖДА ЛЮБОВТА В СКРИТИТЕ Ѝ ИЗМЕРЕНИЯ...
    Не съм ли права, НЕБЕ?




    www.youtube.com
    The Best Relaxing Sounds Ever volume 1 - The Ocean more relaxing


      • КАТЯ Р.
        Великолепно!
        19 юли в 15:59
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    УСМИВКАТА НА ВАЛЕРИЯ ВЕЛЕВА -
    ВАЖЕН ЩРИХ КЪМ НЕЙНАТА ДУШЕВНОСТ.

    /От гугъл - 2 снимки/
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ВАЛЕРИЯ ВЕЛЕВА -
    ИНТЕРЕСЕН ПОРТРЕТ, КОЙТО ГОВОРИ МНОГО ЗА ЛИЧНОСТТА Ѝ.
  • МАРИ ХИГЕЛС чрез БОЙКО БОРИСОВ -
    ВАЖНО Е ДА ИМА МНОГО ТАКИВА ИНТЕРВЮТА С БОЙКО БОРИСОВ,
    ИЗЛЪЧВАНИ ПО Ф.Б. ТАЗИ СЕ ДАВА ГЛАСНОСТ НА ГОЛЕМИТЕ
    ПРОБЛЕМИ И НА НАЧИНИТЕ ЗА РЕШАВАНЕТО ИМ И ВЯРАТА В
    ПРАВИТЕЛСТВОТО НА ГЕРБ НАРАСТВА ЛАВИНООБРАЗНО. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ,
    ТУК ИНТЕРВЮТО С ПРЕМИЕРА НЕ Е ДОВЪРШЕНО - СЕРИОЗЕН ПРОПУСК!

    /КЛИКНИ/ tv7.bg
    tv7.bg
    • Написа: "Отбелязвам с "харесва ми", но ми се ще да
      добавя - МНОГО ТЪГА, МНОГО МЪКА, МНОГО СТАЕНА
      БОЛКА струят от това стихотворение. Обичам поезия,
      от която извира блеснала с пролетните си копнежи любов...."
      на връзката на Виолета Р.М.

    • Написа: "Хахаха...Хубаво ми звучи това "щуравата..." в албума на
      Красимира Г.

  • КРАСИМИРА Г.-
    Благодаря за предложеното приятелство, Мари.....
    Не е трудно на човек да разпознае ( дори само при бърз преглед на
    Вашата стена ) една одухотворена, чувствителена, талантлива
    личност, притежаваща невероятно ценното умение да се наслаждава
    и на най- малките неща в този сложен, и все пак прекрасен живот....
    Успех във всичко !......Ще Ви наблюдавам :)))))))
    · 19 юли в 03:49


      • МАРИ ХИГЕЛС

        Благодаря за топлите думи, Краси! От тях разбрах, че неслучайно съм те поканила за приятел. на това място ти предлагам, да не използваме повече ВИ- формата на общуване между непознати. Мисля, че тя не ни трябва, нали? Вече те почувствах близка заради твоята откровеност, в която не долових ласкателство.
        Щастлива съм, че се появихте в живота ми! Винаги, когато прочистя себе си /а наскоро изхвърлих доста хора от моя списък във Ф.Б., защото не отговаряха на критериите ми за личности с достатъчно силно позитивно излъчване/, забелязвам че започвам да привличат изключително стойностни духовно извисени приятели. Ето, Вашето появяване доказва за пореден път, че не съм се излъгала. Така обичам, когато сред временните облаци в небето на чувствата ми изгрее ЕДНО НОВО СЛЪНЦЕ С НЕГОВАТА КРАСОТА И ОБИЧ, КОИТО ТО СЕ Е НАУЧИЛО ЩЕДРО ДА РАЗДАВА НА ОНЕЗИ, КОИТО СЕ НУЖДАЯТ ОТ ТЯХ!
        ДОБРЕ ДОШЛА В СВЕТА НА СВОИТЕ НОВИ ИЗГРЕВИ, КРАСИ!
        19 юли в 07:48 ·
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ДА СЕ ВСЛУШАМЕ В СЪВЕТА НА НАШАТА МЪДРА КРИСТАЛИНА!

    www.dnes.bg
    Еврокомисарката очаква обективен доклад на ЕК

  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ДНЕС СЕ НАВЪРШВАТ 174 ГОДИНИ ОТ РОЖДЕНИЕТО
    НА НАЙ-ОРЕОЛНИЯТ СРЕД БЪЛГАРИТЕ - ВАСИЛ ЛЕВСКИ!
    ПОКЛОН ПРЕД СВЯТАТА МУ ПАМЕТ!



    МЕЧТАТА НА АПОСТОЛА /Мари Хигелс/

    ЗА ЧИСТА РЕПУБЛИКА ЛЕВСКИ МЕЧТА...
    НЕ ЗНАМ ДА Е ЧИСТА!
    И СВЯТА НЕ Е! ОПЕТНЕНА Е ТЯ -
    ЦЕНЍ АНТИХРИСТА!
    ОТРЕЧЕ ЦАРЕТЕ АПОСТОЛА НАШ,
    НО ЗЛОТО ЦАРУВА!
    КРАДАТ В ПАРЛАМЕНТА, НАТРУПВАЙКИ СТАЖ
    С ЦИНИЗЪМ НЕЧУВАН!
    А ВЪНКА, ЗАХВЪРЛЕНА ПРАВО В КАЛТА,
    СКИМТИ СВОБОДАТА.
    КАКВА Я КРОЯХМЕ, КАКВА СТАНА ТЯ,
    РЕПУБЛИКО СВЯТА!

    1993г.


      • КРАСИМИРА Н.Светла му памет! Малко думи, но много истина в тях , Мари! Въпросът е, дали си заслужаваме героите, като Левски, Ботев и всички знайни и незнайни истински достойни българи, съзнателно отдали живота си в името на свободата и едно по-добро бъдеще на България, която те наистина са обичали! А съвременните наши "герои" също умеят да обичат, но само себе си, парите и властта! Заразени със злото, алчни и бездушни, те си живуркат на гърба на все по-изнемощяващият народ, лъжат крадат и разграбват де що видят, надпреварват се! Дано доживеем да видим, поне един от тях на бесилото!
        18 юли в 09:29

      • МАРИ ХИГЕЛС
        Краси, миличка! Твоят коментар ми дойде като манна небесна. Вече се бях отчаяла от този Фейсбук, който ми предлага за приятели само мълчаливи хора, които не желаят да си казват мнението по важни въпроси и които публикуват повече кич, отколкото стойностни неща. Хора без собствено мнение, за които очевидно Левски е един от баламите, дали живота си за тях - за да се вихри егоизмът им и да си живеят тихо и кротко, без да се интересуват от съдбата на род и родина.
        Но, слава Богу, съществували и българи като теб! Щастлива съм, че те имам в моя списък от приятели, който напоследък прочиствах и изхвърлях маскираните с фалш личности, които нямат високи критерии и крият своето мнение, които са бедни на патриотични чувства. Умишлено се дистанцирах от всички самовлюбени псевдо- приятели, интересуващи се изключително и само от своята собствена персона, като я поставят едва ли не в центъра на вселената сред овациите на своята кохорта от фенове-подмазвачи. Много съм разочарована от съвременното духовно ниво на българите и вече подхождам към всеки с предубеждение. но на теб напълно ти се доверявам - виждам, че притежаваш стабилна добродетелна система. Благодаря ти, че си съхранила себе си сред този хаос от егоцентрични души!
        Приятен ден ти желая, Краси! Ако е възможно, бих ти дала цялото щастие на света!

        18 юли в 11:21
      • КРАСИМИРА Н.Благодаря ти от сърце, Мари! Всичко, което те вълнува, вълнува и мен, а вероятно и много други хора, които обаче, не дават публичност на мислите и чувствата си! Дали са страхливи, пресметливи, егоистични или раболепни - те си знаят, но истината е, че се пасува и мълчи винаги, когато трябва да се застане на позиция, да се казват истините и да се поеме отговорност! За голямо съжаление, нещата са така, не само във фейсбук, а в живота на българина, по принцип! Може да е банално да се говори за фалшивата ценностна система на една доста голяма част от българите, но истината трябва да се казва, защото всяко следващо поколение е потърпевшо от фалша и безотговорността на своите предци! В България, от край време е въведен официално този лицемерен начин на изразяване! Навсякъде, все едни и същи личности, излезли, като от калъп, полу-невежи,крайно подли, алчни и не носещи отговорност ! Същите винаги са поставяни , сякаш умишлено на позиции, определящи битието ни, въвеждащи корупцията и лицемерието, като основна форма на общуване и определящи правата и задълженията на останалите! Тези хора не се влияят от правила и закони, те винаги са на мода и успяват да изманипулират нещата така, че последната дума винаги е тяхна! Всички знаем, че каквото и да ни се наложи да правим, ние винаги "опираме" до тях, защото без образование, без здравна и правна помощ, без работа никой не може да съществува! Въведените взаимоотношения карат хората да раболепничат, вместо да отстояват себе си, защото най-често това им поведение е печелившо пред ответната страна. След това възпитават и децата си така, за да си нямат проблеми, а не проумяват, че оформят погрешна ценностна система! И ето, резултатите са на лице, но интересното в случая е, че всеки е намерил оправдание за себе си и не се чувства виновен! И аз, която не търпя подобно поведение изпадам често в парадоксални ситуации, когато съм реагирала на едно или - мълчат, а дори започват да ми противоречат само, за да бъдат удобни! И се питам, дали трябва да се кося заради подобни хора?
        18 юли в 12:43 ·
      • КРАСИМИРА Н.И въпреки това не мога да бъда безучастна, точно като теб съм! Ето днес отбелязваме годишнина от рождението на един от най-великите българи-патриоти, родолюбци, който също се е вълнувал от проблемите, които споделяме сега, но е останал верен на народа си до край! Мен обаче, винаги ме измъчва мисълта, как така не се намери поне един бъгарин, който да се опита да помогне на Левски, тогава, когато са го заловили турците и са го водили към бесилото, минавайки през села, пълни с българи, които са били на ясно с неговият подвиг! Никой не е направил нищо!
        18 юли в 12:56 ·

      • МАРИ ХИГЕЛС
        Много ясно защо не са му помогнали същите тези българи, които уж са обичали Левски и са споделяли желанието му да види България свободна - убедена съм, че те са ЗАВИЖДАЛИ на артистичните му способности, когато се е дегизирал, за да играе различни образи и винаги е успявал да заблуди заптиетата с перфектния си турски и с гениалната си театрална игра на търговец, на въглищар.на заптие и пр. Завиждали са на смелостта му и на факта, че се е лишил от семейство, за да посвети себе си на святата идея за ОСВОБОЖДЕНИЕТО. Завиждали са на вродения му интелект, всеотдайност на идеите, скромност, липса на алчност и изключителна честност - все добродетелни черти, които, събрани на едно място, рядко се срещат дори днес. В същото време уж революционно настроените българи, съратници на Левски, не са искали да участват в кръвопролитни битки, за да не правят лични жертви - сакън, да не се лишат от семеен уют, да не се лишат от най-ценното - от живота.
        Хем са знаели, че само три-четири заптиета съпровождат Апостола от северна към югозападна България - могли са за нула време да го освободят. Но... Явно по-удобно им е било да си траят и да гледат отстрани как го съдят, как го бесят, как след години ще се затрият костите му... За негово Величество,злото, един такъв мощен, свободолюбив и ореолен дух никога не е удобен, защото винаги ще воюва за победоносния ход на историята в посока - закриляне на човешкото добруване.
        Точно по тази причина същите онези продажни българи, днес преродени в нови тела, воюваха с НИКОЛАЙ ХАЙТОВ, който откри костите на Левски, но му ги измъкнаха под носа, за да ги изхвърлят тайно във водите на Искъра /така твърдят свидетели под сурдинка/. Същите тези продажни българи от времето на Левски, днес организират вълчи глутници срещу БОЙКО БОРИСОВ, като виждат, че носи необикновено силен дух и че в него се е преродила ценностната система на нашия национален герой ВАСИЛ ЛЕВСКИ. Както и да е - ще преглътнем злобния вой и дивата омраза, които злото насъсква от всички посоки срещу нашия ПРЕМИЕР. Знам едно - много честни и доблестни българи го подкрепят и му изпращат по видими и невидими пътища своята любов, своята душевна светлина. Убедена съм, че победата ще бъде наша за пореден път. Защото
        НЕ СЕ ГАСИ ОНУЙ, ЩО НЕ ГАСНЕ!

        18 юли в 13:32
      • КРАСИМИРА Н.
        Браво, Мари! Много точно описа истината и всяка твоя дума тежи на мястото си! Възхищавам ти се, бъди здрава и силна, защото хора, като теб, с ясна позиция и истински ценности са злато в днешната наша действителност!

        18 юли в 13:48

      • МАРИ ХИГЕЛСАбсолютно същото се отнася и за теб, Краси! Добре, че те има - толкова се бях отчаяла напоследък. Вече ми се струваше, че живея в пустиня и че наблизо не се вясва нито една жива душа...Такова мъртвило цари наоколо, че твоят глас е балсам, от който имах спешна нужда!
        18 юли в 14:00 ·
      • КАТЯ Р.Прекрасно стихотворение, Мари!..."захвърлена право в калта скимти свободата!" Стана ми топло на душата като прочетох написаното от теб и Красимира. Днес би трябвало всички българи, които обичат България да ликуват, че сме имали щастието да сме наследници на този велик българин - Васил Левски! За съжаление тържествено честваме Бесилото...Отчаяна съм - що за народ сме?
        18 юли в 18:09 ·

      • МАРИ ХИГЕЛСКате, допускаш неволна грешка - днес е рожденият ден на Левски.
        18 юли в 18:57 ·
      • КАТЯ Р.Не, не съм сгрешила, знам, че днес е Рождението на Левски и затова се възмущавам, че повечето тържества са на 19.02., когато е неговата смърт.
        18 юли в 18:59

      • МАРИ ХИГЕЛСЯсно. Така е - за всички святи личности се отнася това - тържествено им празнуват смъртта и това говори много за организаторите въпросните на народни празненства, речи, фойерверки, песни и танци.
        18 юли в 19:06
      • КАТЯ Р. 
        Все пак има светлинка. Едно момче - Георги Савов, което е завършило културология е направило група във ФБ "Времето е в нас и ние сме във времето"(отворена е и може да се види и без да си член).Та той ми дава надежда, че има светлина в душите и на младите хора.Невероятен е, от месеци търси документи, иска да прави петиции и т.н.Погледнете в групата, сигурна съм, че ще ви хареса.
        18 юли в 19:13 /
  • "НЯМА ДА ХОДЯ В ПАРЛАМЕНТА ДА ИМ СЛУШАМ ПОЛИТИКАНТСТВАНЕТО"...
    /ПРЕМИЕРА/

    /КЛИКНИ/ bnt.bg
    bnt.bg

      • Мари Хигелс чрез Бойко Борисов -

        МАРИ ХИГЕЛС -
        ТОЛКОВА Е МЪДЪР, ТОЛКОВА ПРОСТИЧКО ГОВОРИ ЗА ГЕНЕРАЛНО ГОЛЕМИ ПРОБЛЕМИ, ТОЛКОВА Е ЕСТЕСТВЕН И ИСКРЕН, КАТО ЧОВЕК, КОЙТО СИ ЗНАЕ ЦЕНАТА, НО МОЖЕ ТОЧНО ДА ОПРЕДЕЛИ И ЦЕНАТА НА ПРОТИВНИЦИТЕ СИ, ЗА ДА РЕАГИРА АДЕКВАТНО И С ПОДОБАВАЩА ПЛЕСНИЦА НА ТЕХНИТЕ СТОТИЦИ ЗЛОСТНИ НАПАДКИ.
        ТОВА Е ТОЙ - НАШИЯТ БОЙКО БОРИСОВ! АКО ТРЯБВА ПЕТ ПЪТИ ДА ГЛАСУВАМ ЗА НЕГО, БЕЗ ДА СЕ КОЛЕБАЯ ЩЕ ГО НАПРАВЯ! ЗАЩОТО ВИЖДАМ С ОЧИТЕ СИ КАК ТОЗИ ЧОВЕК МИЛЕЕ ЗА БЪЛГАРИЯ НЕ САМО НА ДУМИ, А И НА ДЕЛО. СЪЗРЯХ В НЕГО МАТЕРИАЛИЗИРАНИЯ ДУХ НА ЛЕВСКИ!
        18 юли в 16:37
    • Написа: "ДОБРО УТРО, СЛЪНЦЕ, ОГРЯЛО УТРИНТА
      С ЛЪЧИТЕ НА КРАСИ! Обичам, когато получавам от
      съдбата такива приятни ранобудни сюрпризи!
      Обичам да се събуждам, погалена от първите лъчи
      на едно такова розовопръсто приятелство,дошло от
      света на АВРОРА - богинята на зората,приятелство,
      което ти подарява самата ЗОРА, което ти дава нова
      вяра в хората, които наскоро прогледнаха в мрака..."
      в албума на КРАСИМИРА Г.
    • Написа: "Това е прекрасно, г-жо Георгиева!
      Наистина е огромна чест и за всички нас,
      Вашите почитатели, да сме свидетели на днешния
      съдбоносен избор. Толкова е вълнуващо, че точно Вие -
      любимката на днешна България, сте посочена от
      съдбата да произнесете тържественото слово в
      памет на ореолния герой, великият Апостол на
      свободата, пред паметта на когото цялата ни нация
      се прекланя единодушно. Колко добре се е получило
      само - позитивните излъчвания на две небесно осветени
      личности - Вашата и тази на Васил Левски символично
      ще се слеят в едно цяло днес по време на тържеството
      в Карлово. Дано това сливане да даде на България
      онези мощни потоци светлина, от които тя така се нуждае
      в момента! ..."
      на снимката на КРИСТАЛИНА ГЕОРГИЕВА.
      ---------

Няма коментари:

Публикуване на коментар