сряда, 28 септември 2011 г.

861.ДНЕВНИК -14,15 СЕПТ., ВАНГЕЛИС - Цветя в дъжда

РАЗГОВОРИТЕ МИ ТУК СА С: ВАЛЯ БР., КРАСИ Н.,
ВИОЛЕТА И КАТЯ.

МАРИ -

Когато писах стихотворението,публикувано по-долу, току-що бях гледала една серия от филма "КАПИТАН ПЕТКО ВОЙВОДА", в която хората от Свиленград посрещат като народен герой Петко войвода, пуснат на свобода от турските зандани. Посрещат го с гайди, с хляб и сол, със знамена - едно огромно множество, облякло новите си дрехи, разплакано от обич, от чувството, че посреща своя СПАСИТЕЛ...Гледах серията и през цялото време ме разтърсваха ридания. Тогава грабнах лист и химикал, и стихотворението просто се изля върху листа, смесило се със сълзите ми.
На другия ден открих чрез Съюза на писателите адреса на Хайтов - "Латинка"15 и му изпратих току-що родената мантра.
Колко голямо бе моето изумление, когато след десетина дни получих малка пратка от големия писател с книгата му "БОДЛИВАТА РОЗА".../За съжаление, някъде се потурчи тази ценна за мен книга или просто някой ми я взе да я чете, без да ми я върне/ .Имаше и посвещение от рода на: НА МАРИЯ ЗА ТОВА ПРЕКРАСНО СТИХОТВОРЕНИЕ, КОЕТО НЯМА КАК ДНЕС ДА ВИДИ БЯЛ СВЯТ...
После се запознахме и лично Станахме приятели и съм ходила в дома му много пъти - жена му Женя и до днес ме уважава, а обичта ни е взаимна. Ще трябва скоро да й отида на гости - отдавна се каня, но знам колко зле ще се чувствам в дома му, след като него вече го няма /апартаментът им сега е в Южния парк/. Не мога, просто сърце не ми дава да отида - ще ми бъде прекалено празно, прекалено пусто сред онази обстановка, където толкова сме разговаряли...





МАРИ -
ТАЗИ МАНТРА Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МОЩНА
И ОТКЛЮЧВА ИЗЛЪЧВАНЕТО НА ИСТИНСКАТА ЛЮБОВ
В ГЕНИТЕ НА ДУХОВНИТЕ ХОРА.



    • ВИОЛЕТА Д.
      Мари, наистина е прекрасно !!! Четох го няколко пътиi !!!

      15 септември в 09:25

    • МАРИ -
    • Вили, миличка...И аз го прочетох пак - не знам за кой път...Толкова силно ми въздейства тази МАНТРА НА ЛЮБОВТА, някак си се чувства възвишена, добра и благородна до краен предел след края на стихотворението, когато в мен е останало усещането, че една небесна благост ме наблюдава и ме гали със светлината си...Нека не забравяме, че ТЕЗИ СТИХОВЕ НЕ СА МОИ - ТЕ СА ПОСЛАНИЯ, СПУСНАТИ ОТ НИРВАНА, ЗА ДА НИ НАПРАВЯТ ПО-ИЗВИСЕНИ И ПО-БЛАГОРОДНИ, ДОСТОЙНИ ЗА ИСТИНСКАТА ЛЮБОВ!
      15 септември в 09:36 ·

    • ВИОЛЕТА Д.
      ПРЕКРАСНИ СА!!! Интересно ми е, че някои от тях ги усещам по-силно!!
      15 септември в 09:41

    • МАРИ -
    • Така е, Вили. И аз съм на твоето мнение. Някои са изключително силни, защото те трябва да преодолеят огромни количества негативни излъчвания. Такова е и това стихотворение, което отключва ЛЮБОВТА във всички човешки тела. Следователно на неговата светлина се противопоставят всички тъмни сили у нас. Само погледни заглавието му и ще разбереш с колко тежка масова карма трябва да се пребори и да преодолее.
      15 септември в 10:05 ·

    • ВАЛЯ БР.
      Много силни стихове, Мари...Благодаря!

    • МАРИ -
    • Поздравявам те с това стихотворение, Валка!
      16 септември в 20:03 ·

    • ВАЛЯ БР.
      От сърце ти Благодаря, Мари!

‎МАРИ -

15-ТИ СЕПТЕМВРИ Е РОЖДЕНИЯТ ДЕН НА

НАШИЯТ НЕПРЕЖАЛИМ НИКОЛАЙ ХАЙТОВ...
ПОКЛОН ПРЕД СВЕТЛАТА МУ ПАМЕТ!



    • ВИОЛЕТА Д.
      И моя втора мантра :)
      15 септември в 10:11 ·

    • МАРИ -
    • Да, Вили - това е и твоя мантра. Изключително силна мантра!
      Когато писах стихотворението, току-що бях гледала една серия от филма "КАПИТАН ПЕТКО ВОЙВОДА", в която хората от Свиленград посрещат като народен герой Петко войвода, пуснат на свобода от турските зандани. Посрещат го с гайди, с хляб и сол, със знамена - едно огромно множество, облякло новите си дрехи, разплакано от обич, от чувството, че посреща своя СПАСИТЕЛ...Гледах серията и през цялото време ме разтърсваха ридания. Тогава грабнах лист и химикал, и стихотворението просто се изля върху листа, смесило се със сълзите ми.
      На другия ден открих чрез Съюза на писателите адреса на Хайтов - "Латинка"15 и му изпратих току-що родената мантра.
      Колко голямо бе моето изумление, когато след десетина дни получих малка пратка от големия писател с книгата му "БОДЛИВАТА РОЗА".../За съжаление, някъде се потурчи тази ценна за мен книга или просто някой ми я взе да я чете, без да ми я върне/ .Имаше и посвещение от рода на: НА МАРИЯ ЗА ТОВА ПРЕКРАСНО СТИХОТВОРЕНИЕ, КОЕТО НЯМА КАК ДНЕС ДА ВИДИ БЯЛ СВЯТ...
      После се запознахме и лично Станахме приятели и съм ходила в дома му много пъти - жена му Женя и до днес ме уважава, а обичта ни е взаимна. Ще трябва скоро да й отида на гости - отдавна се каня, но знам колко зле ще се чувствам в дома му, след като него вече го няма /апартаментът им сега е в Южния парк/. Не мога, просто сърце не ми дава да отида - ще ми бъде прекалено празно, прекалено пусто сред онази обстановка, където толкова сме разговаряли...

      15 септември в 10:39

    • ВИОЛЕТА Д.
      Това е прекрасно, Мариi!!! Напълно те разбирам, че не искаш да отидеш!!! Наистина ще ти бъде празно!!!

      15 септември в 11:04 ·

    • МАРИ -
    • Цифрата на тази мантра е 43= СКАЛА=КАРМА.
      15 септември в 13:18 ·

    • ВИОЛЕТА Д.
      Да, първата ми е ЗВЕЗДА и третата НОСТРАДАМУС, но не знам как точно да тълкувам значението им !!! :)
    • МАРИ-
    • Просто в минал живот си била свързана със съдбата на Нострадамус /141/- това се нарича КАРМА /43/. Харесваш характери, които са твърди като СКАЛА /43/, на които можеш да разчиташ в труден момент.
      15 септември в 13:38

    • ВИОЛЕТА Д.
      Да, така е. И винаги се опитвам да бъда като скала и да се раздавам на хората. Понякога се чувствам наранявана !!! Но аз продължавам........
      15 септември в 13:40



МАРИ-
КАТЕ, ОТКРИХ НАЧИН ДА ИЗЛЕЗЕ ЗАПИСЪТ С КАРТИНКА!
БОЖЕ, ЩЕ ПОЛУДЕЯ ОТ РАДОСТ!
В МОМЕНТА СЛУШАМ ТАЯ КРАСОТА И СЕ ЧУВСТВАМ КАТО ДЪХ
ОТ ВСЕЛЕНСКОТО ДИХАНИЕ...

vbox7.com
виж сега във vbox7.com



    • МАРИ -
    • ЕДНО НЕБЕСНО ЗВУЧЕНЕ ПО-НЕЖНО ОТ ВЪЛШЕБНА МИЛУВКА...
      НЕ ЗНАМ ВЕЧЕ КОЛКО ПЪТИ СЪМ СЛУШАЛА "ЦВЕТЯ В ДЪЖДА" И ВИНАГИ ИЗПАДАМ ПОД МАГИЧЕСКОТО ВЪЗДЕЙСТВИЕ НА ТАЗИ МЕЛОДИЯ, РОЖБА НА ВАНГЕЛИС, ПРИТЕЖАВАЩА СИЛАТА НА КОСМИЧЕСКА МАНТРА С НАЙ-ВИСШИ ВИБРАЦИИ...

      15 септември в 08:33


МАРИ-
МИЛИ МОИ, ОТ ДНЕС НАТАТЪК ЩЕ БЪДА ОЩЕ ПО-ВСЕОТДАЙНА,
ЗА ДА ВИ НАКАРАМ ДА ПОЛУЧИТЕ ПОЧТИ ФИЗИЧЕСКИ УСЕЩАНИЯ
ЗА ЩАСТИЕ, ДОКАТО КЪМ ВАС ПЪТУВАТ ЗВЕЗДОВИДНИТЕ ПОТОЦИ
НА МОЯТА ОБИЧ!
МИСЛЯ, ЧЕ ТАЗИ МЕЛОДИЯ НА ВАНГЕЛИС ДОНЕСЕ НОВ,
ПО-ВИСШ ПЕРИОД В ЖИВОТА И В РАБОТАТА МИ, КОИТО СЪМ
ПОСВЕТИЛА ИЗЦЯЛО НА ВАС!
БЪДЕТЕ БЛАГОСЛОВЕНИ, ПРИЯТЕЛИ!
ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА БЪДЕШ МОЙ АНГЕЛ-ПАЗИТЕЛ, КАТЕ!
vbox7.com
виж сега във vbox7.com



    • КРАСИМИРА Н.
      Мари, и ти бъди благословена! Хубава вечер!
      14 септември в 23:26 ·

    • МАРИ -
    • ТОВА Е ПОСЛАНИЕ ОТ МОЯ ТИМ, УБЕДЕНА СЪМ, ЧЕ Е ТАКА...ИЗБРАЛ Е КАТЕТО, ЗА ДА МИ ГО ИЗПРАТИ. ЯВНО СЪМ ЗАСЛУЖИЛА, ЗАЩОТО НАПОСЛЕДЪК НЕЗРИМИТЕ БИТКИ, В КОИТО СЕ БЯХ РАЗВИХРИЛА, БЯХА С НЕЧОВЕШКИ РАЗМЕРИ. НОЩЕМ ПОЧТИ НЕ СПЯХ, А НА СУТРИНТА ОЩЕ В ТЪМНИ ЗОРЍ ЗАПОЧВАХ НАНОВО СВОЯТА КЪРТОВСКА РАБОТА...ПРИЗНАВАМ СИ, ЧЕ ТОЗИ ПЕРИОД БЕШЕ МНОГО, АМА МНОГО ТЕЖЪК. НО НЕ СЕ ОГЪНАХ, НЕ СЕ РАЗКОЛЕБАХ. ЗАЩОТО СЪМ МОТИВИРАНА НЕ ОТ НЕЩО ДРУГО, А ОТ ЛЮБОВТА!
      14 септември в 23:28 ·

    • МАРИ -
    • Благодаря, Краси! Пожелавам ти прекрасна вечер и на теб, огласяна от песента на щурчетата...При мен те много вдъхновено пеят.
      14 септември в 23:30 ·

    • ВИОЛЕТА Д.
      И ти бъди благословена!!!
      14 септември в 23:30

    • КАТЯ -
    • Мари, няма за мен по-голямо щастие от това да нося радост на другите! Целувки!:)))

    • МАРИ -
    • Кате, ти нямаше как да знаеш, че тази мелодия ми е безкрайно скъпа. Но подсъзнанието ти, което напоследък рязко се отключи, то има тази информация и ти внуши да ми изпратиш видеото. С една дума, се явяваш като небесен пратеник, който ми връчи важно послание. Хиляди благодарности, мила! Важно беше и за двете ни - повярвай ми!
      15 септември в 17:36 ·

КАТЯ Р.
Хубава вечер, Мари!
vbox7.com
виж сега във vbox7.com




    • МАРИ -
    • Катеееееее............
      Ти даваш ли си сметка какво се случи тази вечер с тези "ЦВЕТЯ В ДЪЖДА"?...ПРЕДСТАВЯШ ЛИ СИ - от 1990 година, от Берлинските ми месеци, ЧАКАМ И КОПНЕЯ, И СЕ НАДЯВАМ, И СЕ МОЛЯ НА ВСИЧКИ БОГОВЕ ДА МИ ПОМОГНАТ ДА ПОПАДНА ПО НЯКАКЪВ ЧУДОТВОРЕН НАЧИН ТОЧНО НА ТАЗИ МУЗИКА, В КОЯТО СЪМ ВЛЮБЕНА ДО БЕЗПАМЕТ, С КОЯТО СЪМ СЕ СЛЯЛА МНОГО ОТДАВНА, ЗАЩОТО ТЯ Е ЗЛАТНОТО КЛЮЧЕ КЪМ МОЯТА ЛЮБОВ С ТИМ СКАЙЛЕР... ПРЕЗ ЗИМАТА НА 1990 - ТА БЯХ СЕ ИЗОЛИРАЛА ОТ СВЕТА И ДЕНОНОЩНО СЪЗДАВАХ ТВОРБИ ОТ ВСЯКАКЪВ РОД, КАТО ЗА ФОН МИ СЛУЖЕШЕ ТОЧНО ТАЗИ МЕЛОДИЯ НА ВАНГЕЛИС...НАПИСАХ ДОРИ ТЕКСТ, ДОКАТО КОПНЕЖНО СЕ РЕЕХ СРЕД СИНЕВАТА НА НЕЙНАТА НЕЖНОСТ...
      ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО ВИДЕА НА ВАНГЕЛИС СЪМ ПРОСЛУШАЛА ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ МЕСЕЦИ В Ю ТУБ, ЗА ДА ТЪРСЯ ТВОИТЕ "ЦВЕТЯ В ДЪЖДА", БЕЗ ДА ЗНАМ, ЧЕ ТАКА СЕ КАЗВА ОНАЗИ ОМАЯЛА МЕ ЗА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА МЕЛОДИЯ?...
      ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО ХОРА ВЪВ ф.Б. МИСЛЕНО СЪМ МОЛИЛА ДА МИ ИЗПРАЩАТ ЗАПИСИ НА ВАНГЕЛИС , ЗА ДА ИМАМ НЯКАКЪВ ШАНС ДА СЕ СРЕЩНА ОТНОВО С ТАЗИ МУЗИКА, НАПИСАНА КАТО ЧЕ ЛИ ТОЧНО ЗА МЕН, ТОЧНО ЗА ЛЮБОВТА МИ КЪМ МОЯ БОЖЕСТВЕНО ИЗВИСЕН И ТАЙНСТВЕН ТИМ СКАЙЛЕР?...
      И ЕТО - НАВРЪХ КРЪСТОВДЕН ЕДНА ЗЛАТОКОСА ФЕЯ, НАРЕЧЕНА КАТЯ /а КАТЯ=61=ЛЮБОВ= ИЕШУА/ С АНГЕЛСКОТО СИ КРИЛО ДОКОСНА ДУШАТА МИ, ЗА ДА Я ЗАРАДВА С НАЙ-ГОЛЕМИЯ НЕБЕСЕН СЮРПРИЗ, ЗА КОЙТО ВЕЧЕ БЯХ ПРЕСТАНАЛА ДА МЕЧТАЯ ОТ МНОГО ВРЕМЕ НАСАМ...
      ПУСКАМ АЗ ЛИНКА НА ТВОЕТО СПЕЦИАЛНО ПОСЛАНИЕ, КАТЕ И...КАК ДА НЕ ЗАПЛАЧА, КАК ДА НЕ ПОЛЕТЯ ОТ ЩАСТИЕ? КАЖИ МИ, КАК?!...
      КОЙ ТИ ВНУШИ ДА МИ ПОДАРИШ ТЕЗИ МИГОВЕ НА ДУШЕВЕН ЕКСТАЗ, КАТЕНЦЕ?...КОЙ Е ТОЙ - КАЖИ МИ И ЩЕ ГО БЛАГОСЛАВЯМ ЦЯЛ ЖИВОТ!...
      СИГУРНО ЩЕ НАПИША НОВ, ОЩЕ ПО-СИЛЕН ТЕКСТ - ЕДИН ДОСТОЕН БРИЛЯНТЕН ОБРАЗ НА ТАЗИ СЪВЪРШЕНА МЕЛОДИЯ...
      Не съм в състояние повече да говоря...Ще слушам мелодията и ще те заливам с молитвени потоци от благодарност! ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ, МИЛИЧКА! ИЗПРАЩАМ ТИ ПОЛЪХ ОТ НАЙ-КРАСИВИЯ ПРИКАЗЕН СЪН, КОЙТО ТАЗИ НОЩ ДА ТИ СЕ ЯВИ В РОЛЯТА НА ВЪЛШЕБНА ПРЪЧИЦА И ДА ТИ ДОНЕСЕ СБЪДВАНЕ НА ПОНЕ ТРИ ТВОИ КРАСИВИ МЕЧТИ!!!
      14 септември в 23:08 ·

КАТЯ Р.

/КЛИКНЍ ТУК/ Vangelis - Love Theme
www.youtube.com
Images of space, clouds and sea, from dawn to sunset, with the wonderful music of Vangelis.




    • МАРИ -
    • Оооо, Кате! Как да ти се отблагодаря?...Изживях висша наслада, галена от тези неземни трели! Знаеши, че само Вангелис е в състояние да ме превърне за нула време в най-щастливата прашинка, литнала из космоса на любовта...
      14 септември в 18:17 ·
МАРИ -
НАЙ-ВАЖНАТА СТРАНИЦА В МОЯ БЛОГ Е ТАЗИ - СТР.159-Б.
НЕЙНИЯТ ЛИНК Е:

lubovipoezia.blogspot.com
На много от вас едва ли им е известно, че ЕНЕРГИЙНИТЕ ФЕНОМЕНИ
от цял свят се изследват в МОСКОВСКАТА МЕДИЦИНСКА АКАДЕМИЯ
от екипа на професор Гòдик , вече - академик. Иска ми се да ви разкажа за тов





    • ВИОЛЕТА Д.
      УНИКАЛНИ НЕЩА, ВЪЗХИТЕНА СЪМ!!!!
      14 септември в 15:11 ·

    • ВИОЛЕТА Д.
      Наистина съм разтърсена!!!! Все още не съм прочела всичко, но , до тук всичко е уникално!!!. Преди около 8 години реших да сменя режима си на хранене към доста здравословен, като това ми дойде отвътре! След това, пак без някой да ме напътства, реших да гладувам. А от известно време прекратих контактите си с някои хора,
      защото не се чувствах добре след срещите си с тях.И сега, когато чета редовете, написани от теб, си мисля,че може би съм направила тези неща, слушайки вътрешния си глас, без да го осъзнавам!!! Човек трябва непрекъснато да развива своите добродетели, да мисли позитивно и да израства духовно!!!
    • МАРИ -
    • ВИЛИ, ти ме накара за пореден път да си дам сметка, че няма по-голямо щастие от това ДА СЕ ПОСВЕТИШ НА ХОРАТА И ДА ИМ ПОМАГАШ ПО ВСЯКАКЪВ НАЧИН, ЗА ДА ИЗРАСТВАТ ДУХОВНО. Благодаря ти, слънчице!
      14 септември в 15:25 ·

    • ВИОЛЕТА Д.
      И аз ти благодаря с цялото си сърце и душа!!!Ще продължавам да чета...........

      14 септември в 15:33


ВАЛЯ БР.
Хубав уикенд ти пожелавам, Мари... Аз събирам покъщнината за
голямото преместване....
· 10 септември в 15:28

    • МАРИ -
    • Благодаря, Валка. Насред твоя трудов уикенд, насред събирането на багажа ЕДНО НЕЗРИМО СЛЪНЦЕ ЩЕ ОГРЯВА СЪРЦЕТО ТИ, ЗА ДА ТИ ДАВА СИЛИ И ХУБАВО НАСТРОЕНИЕ И ПО ТОЗИ НАЧИН ДА ПРЕКРАЧИШ ПРАГА КЪМ НОВОТО БЪДЕЩЕ.
      ТОВА ПУЛСИРАЩО ОТ ИСКРЕНОСТ СВЕТИЛО, КОЕТО ОЧАКВА НОВИТЕ ТИ ТВОРЧЕСКИ ВДЪХНОВЕНИЯ...
      10 септември в 16:12

    • ВАЛЯ БР.Благодаря ти от сърце, Мари.. Невероятна си... Нямаш представа колко ми е необходима моралната ти подкрепа точно сега...
      10 септември в 19:38

    • МАРИ
    • Имаш я, мила! Приятна и спокойна вечер от мен...
      10 септември в 19:41 ·

Няма коментари:

Публикуване на коментар