сряда, 28 септември 2011 г.

877. ДНЕВНИК - 2, 3 ЮЛИ

--------------ПЪРВИ ЮЛИ, 2009, В ДОМА НА МОЯ ЛЮБИМ------

    • МАРИ ХИГЕЛС -
      СТЕФАН ГАМИЗОВ ЗАЩИТАВА ИНТЕРЕСИТЕ НА БЪЛГАРИЯ В ПОРЕДНА
      ПОЛЕМИКА...ЧУДЕСНО Е, ЧЕ ИМА ТАКИВА БЪЛГАРИ, КОИТО ИЗВАЖДАТ
      НА ПОКАЗ НЕЧИИ КИРЛИВИ РИЗИ!
      "ИСТИНАТА ЩЕ НИ НАПРАВИ СВОБОДНИ!" - ТАЗИ МЪДРОСТ
      НИ Е ЗАВЕЩАЛ ПЕТЪР ДЪНОВ.

        • 02 юли в 12:11
    • МАРИ -
      ДОБРО УТРО, ПРИЯТЕЛИ!
      ВИЖТЕ КАКВА ВЪЛШЕБНА КРАСОТА Е ЗАСНЕЛА ВАЛЯ БРАДШОУ -
      НЕКА ВСИЧКИ ДА Я ПОЗДРАВИМ ЗА ТАЛАНТА Ѝ ДА ОТКРИВА
      БОЖЕСТВЕНИТЕ ПОСЛАНИЯ СРЕД ПРИРОДАТА, ДА ГИ УЛАВЯ
      С ФОТООБЕКТИВА СИ И С МНОГО ОБИЧ ДА ГИ ПОДАРЯВА НА СВЕТА!
      БЛАГОДАРЯ ТИ, СКЪПА ВАЛ!...ПРОДЪЛЖАВАЙ ВСЕ ТАКА...


      HAPPY BIRTHDAY, MARIE!!!!
      Публикувано за първи път на стената на Marie
      От ВАЛЯ БРАДШОУ
        • МАРИ -
          Вглеждайки се в кадъра, заснет от Валя, тази сутрин се смаях от почуда...Открих, че "пътеката" на слънцето във водата много наподобява на БЯЛА СВЕЩ, а самото слънце е ПЛАМЪКЪТ на свещта. Озареното небе е като смайващо красив ОРЕОЛ...
          Какво ли иска да ни каже това послание?...

          02 юли в 07:52 ·
        • СТАНИСЛАВ Р.
          Прекрасна снимка, наистина! :)

          02 юли в 08:03
        • ДИАНА ЛУНА
          Природата ни говори чрез знаците, а именно да запалим в сърцата си онзи пламък на СВЕТЛИНАТА, с която добротворно да крачим към БЪДНИНАТА!!!...

          02 юли в 12:38 ·
        • ОГНЯН Г.
          Да наистина, много красива гледка. Дали пък този светлинно изваян образ не е природно послание за някаква висока култура идеща от дълбините на Вселената, или пък чудото Природа ни нашепва за някаква своя тайна знамение, а дали това не подсказва и за победата на доброто над злото !!!...
          02 юли в 17:49
      • МАРИ написа: "Портретни снимки, които говорят за скритата
        природа на Стефан Гамизов. Като гледам хванатите
        моменти от обектива, го възприемам като
        слънчево-емоционална личност, вглъбен в своя
        вътрешен мир, заслушан в гласа на интуитивната си
        душевност. Именно от позицията на своето СИЛНО АЗ
        той преценява събеседниците си. Гамизов очевидно
        притежава стабилни генетично наследени добродетелни
        черти на характера, както и високи критерии, от..."
        в албума на СТЕФАН ГАМИЗОВ.


    МАРИ -
    "КАРАШ МЕ ДА СЕ ЧУВСТВАМ ЖЕЛАНА.
    БЪРЗО КЪМ ТЕБ ВСЕ ДА ТИЧАМ"...
    Красиви интимни моменти, които ни е предложила
    Теодора Т. - нека да ѝ благодарим за новата инициатива!

  • МАРИ -
    ФАНТАСТИЧНИ МОДЕЛИ - ИСТИНСКИ ТРИУМФ НА КРАСОТА И ФИНЕС!
    Благодарност на Теодора Т. за пореден път!
    От кое измерение на вселената изплува и се всели в дните ми,
    скъпа Дори?
    Благодаря, че те има и че не се ограничаваш от стандартните
    коловози на битието и мисленето!!! НЕЗЕМНА СИ!
    НЕБЕСЕН ДАР СИ ЗА ВСИЧКИ НАС!



    • Написа: "Така е... И други творци в България правят
      същото като теб: пишат, пишат и...пишат, знаейки, че
      днес издаването е трудно, защото хората обедняха и
      повечето от тях не биха могли да заделят от бюджета си
      за да издават книги..."
      на снимката на Диана Луна.
  • МАРИ -
    БЛАГОДАРЯ ТИ, ДИ!
    ЩЕ РАЗПРОСТРАНЯВАМ ТАЗИ МЪДРОСТ НА МЪДРОСТИТЕ,
    ЗА ДА СЕ ДОКОСНАТ ДО НЕЯ, КОЛКОТО Е ВЪЗМОЖНО
    ПОВЕЧЕ ХОРА! ТЯ Е ЗЛАТНОТО КЛЮЧЕ КЪМ СТАЯТА, КЪДЕТО
    ЛЮБОВ СПИ ОТ 100 ГОДИНИ...КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА Я ПРОБУДИМ,
    ЗА ДА СТАНЕМ СИЛНИ СРЕЩУ
  • ТЪМНАТА СТРАНА НА ЖИВОТА...

      • ВАЛЯ БР.
      • Благодаря ти, Диана! Присъединявам се към Мари!!! Хубав ден от мен!!!
        03 юли в 10:33
      • ДИАНА ЛУНА
        Много мъдра анотация, благодаря ти, приятелко!...

        03 юли в 14:35 ·
      • ДИАНА ЛУНА
        Силно вдъхновен и позитивен следобед, момичета!...

        03 юли в 14:37 ·
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    МОЕТО ДОБРО УТРО ДНЕС Е ПОД ФОРМАТА НА СТИХ ЗА ЛЮБОВТА...

    П Т И Ц И

    Стрелката на часовника е спряла,
    раздялата с кошмарите дочакала...
    За моята и твоята раздяла
    едва ли ще мълчи часовник някога!
    Защото, както в книгите се пише,
    в едно крило крилата сме споили.
    С гърдите ми се учиш ти да дишаш,
    а аз пък - да летя със твойте сили.
    Брегът на наш'то лято ще ни чака,
    в душите зли когато дойде зима.
    На пъстрото листо щом видиш знака,
    към своя топъл юг, любов, води ме...
    И знам, че сред вълните ако падна,
    на нечий студ с куршумите ранена,
    от бездната със вик ще ме откраднеш
    и ще вселиш безсмъртието в мене!
    -----
    Виж в блога ми на стр.111 стихотворението
    СПАСЕНА /адресът на блога е из
  • профила ми/.

      • МАРИЯ Р.
        МНОГО Е ХУБАВО !!!!!!!!!
        03 юли в 08:25 ·
      • МАРИ
        Благодаря! Това е важна мантра, която много ще даде на хората, без те да го осъзнават /предпазва ги от завистливите същества/.
        03 юли в 08:30
      • БОРИСЛАВА Д.
        prekrasen den za teb
        03 юли в 09:16
      • ВАЛЯ БР.
        ПРЕКРАСНО Е, МАРИ!!!
        03 юли в 10:39
      • ВЕНЕТА Р.
        Благодаря, Мари! Прочетох двете стихотворения и добавих към моята надежда и вяра в силата на доброто! Хубав ден!
        03 юли в 12:28 ·
      • ИРЕНА ЦВ.
        Отново ми спира дъха от тези стихове!

        03 юли в 23:25
      • КИРИЛ С.
        Страхотно е ,наистина спира дъха !!!

        04 юли в 01:19
  • МАРИ ХИГЕЛС -

    НЕСТИНАРСКИ ТАНЦ

    На дъщеря ми - с любов!

    В екстазни тръпки...Бяла като зимата...
    Лъчиста като влюбена роса,
    танцувам сред мълчания безименна -
    жаравата на пъкъла гася.
    А завистта, усмихната престорено,
    с очи изгаря бялата жена.
    В среднощен транс съм...Няма я умората.
    Потръпва в ужас мракът прокълнат.

    След мене, дъще - тичай по жаравата!
    Зареждай с огън босички пети.
    Нощта с безумен писък поздравява те
    и иска дълго в кръг да се въртиш.
    В екстазни тръпки...Бяла като зимата...
    Просъскват въглени в света замрял...
    Не спирай, дъще - малка и безименна. -
    Подготвяй се за своя звезден бал!
    ------
    Мари Хигелс

    За пръв път видях нестинарски танц в една тъмна нощ
    близо до морето. Хората мълчаха...Глухо отекваха удари на тъпан...
    Жена в бяло се понесе по жарта, а аз изпищях ужасена.
  • Стори ми се много зловещо и
  • прокобно.
      • МАРИ
      • Течащата вода на картината символизира вътрешния заряд на нестинарката, който не позволява изгарянето на нейните стъпала от жарта.
        03 юли в 07:43
      • ИРЕНА ЦВ.
        Думите са....Нямам думи!

        03 юли в 09:29
      • ВАЛЯ БР.
        Баща ми, вечна му памет, не беше нестинар, но когато, като деца ни водеше на морето и спяхме на палатка или направо на земята под звездите, винаги палеше огън и след това ходеше по жаравата.... Бях дете и нямах обяснение на това...Сега се опитвам да разбера кой е бил баща ми...

        03 юли в 10:44
      • .
        ДОРА Б.
        Neveroiatna poezia-kato stihia ste!!

        03 юли в 12:25
      • МАРИ -
        О, Валя - та ти си нестинарско чедо! Супер! Това говори, че баща ти е бил много позитивен човек - навярно, затова генетично си насочвана от него към скритите неща в живота, т.е. към езотеричното.
        03 юли в 13:00
      • МАРИ
        Благодаря, Дора. Доколкото разбрах от Вашия профил, вие се занимавате с дейности от областта на езотериката. Което много ме зарадва - видях впечатляващи картини и срещи с хора, които очевидно имате сродни души...
        03 юли в 13:10
      • ДОРА Б.
        Taka e-Blagodaria i az!!!

        03 юли в 13:13
      • ЕРИКА П.
        Mnogo xubavi snimkite:D
        03 юли в 17:57
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ЛИЛИ ИВАНОВА ПЕЕ "СЪБОТА ВЕЧЕР"!
    Благодаря ти, Ди!
      • ДИАНА ЛУНА
        От сърце е, знаеш! Хубава вечер и ангелска нощ за теб, Мари!!!...

        02 юли в 22:13
      • МАРИ
        Спокойна нощ и на теб, миличка!
        02 юли в 22:26 ·
      • НЕВЕНА И.
        Нещо много любимо!
        02 юли в 22:50
      • НАДЯ ГР.
        mn hubava pesen
        03 юли в 12:01
    • МАРИ написа: "Всички хора, които притежават големи
      количества фотони- частиците на светлината,
      наречени позитивна енергия, ВСИЧКИ ТЕ МОГАТ
      ДА СЕ ПРЕБОРВАТ С ОПАСНИТЕ НАБЕЗИ НА ЗЛОТО
      И ДА ПРАВЯТ ДОБРИНИ НЕУМОРНО...." на връзката на ДИАНА ЛУНА.

  • МАРИ ХИГЕЛС-
    ГЛОРИЯ ЕСТЕФАН - ОБОЖАВАМ ПЕСНИТЕ Ѝ!
    Благодаря на Калин Г.!
  • МАРИ -
    ЦЕЛУВКАТА НА АНГЕЛИТЕ

  • МАРИ -
    ‎"ЗВЕЗДНИ СТЪПКИ" - ПЕСЕНТА, КОЯТО НАПИСАХ
    В ПАМЕТ НА ПРИНЦЕСА ДАЯНА /музика и текст/
    В ДЕНЯ НА НЕЙНОТО ПОГРЕБЕНИЕ - 6.09.1997г...
    С ЛЕЙДИ ДИ СМЕ РОДЕНИ НА ЕДНА ДАТА - ПЪРВИ ЮЛИ.
      • МАРИ
        Изпълнител на песента е Р.ИВАНОВ.
        02 юли в 14:22
      • МАРИЯ Р.-
        МАРИЯ ,ПУСНАХ ДА ЧУЯ ПЕСЕНТА ,НО ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ИМА ЛОША АРТИКУЛАЦИЯ И ДИКЦИЯ И ОТ ТЕКСТА ПОЧТИ НИЩО НЕ СЕ РАЗБИРА .ПОДРАЗНИ МЕ И НЕОПРАВДАНОТО МУ ПРЕВЗЕМАНЕ ,КОЕТО ПРОТИВОРЕЧИ С ПОВОДА ,ПО КОЙТО Е НАПИСАНА ПЕСЕНТА .СЪЖАЛЯВАМ .ИЗВИНИ МЕ ЗА НАПИСАНОТО ,НО АЗ СЪМ ВОКАЛЕН ПЕДАГОГ И ТЕЗИ НЕЩА МИ ПРАВЯТ ВПЕЧАТЛЕНИЕ .А ИСКАХ ДА ЧУЯ ПЕСЕНТА.
        02 юли в 18:48
      • МАРИ -
        Абсолютно си права! Аз бях безкрайно разочарована от този суетник, който сякаш нарочно изпя песента така, че на места нищо да не се разбира от текста /страшна завист го разяждаше и ме саботираше/. Точно по този повод взех решение да се отдалеча от него и от 10 юли 2003г. никога повече не съм контактувала с въпросната персона. Сигурно ще намеря някой ден друг певец, за да направим нов запис. Но засега не съм го включила в плановете си. Текстът е в блога ми и тия дни ще го публикувам. Така, че оценката ти напълно съвпада с моето огромно негодувание срещу този влюбен в себе си нарцис.
        02 юли в 19:06 ·
      • МАРИЯ РОКАС
        РАЗБРАХ ,ЧЕ И МУЗИКАТА Е ТВОЯ ,БРАВО ! ДАНО ПОПАДНЕШ НА ТОЧНИЯ ПЕВЕЦ ,ЗАЩОТО СЪМ СИГУРНА ,ЧЕ ПЕСЕНТА СИ ЗАСЛУЖАВА .НА ВСИЧКО МУ ИДВА ВРЕМЕТО ...А ТИ ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА НИ ДОКОСВАШ С НЕЖНИТЕ КРИЛЕ НА ТВОЕТО ТВОРЧЕСТВО .УСПЕХ !!!!!!!!!!!
        02 юли в 19:11
  • МАРИ -
    ФИЛМ ЗА "МОНА ЛИЗА" НА ЛЕОНАРДО!- БЕЗЦЕННА ИНФОРМАЦИЯ!
      • МАРИ
        Благодаря на Теодора Т. за поредното скъпоценно видео!
        03 юли в 13:14 ·
  • ------

  • МАРИ -
    ТАЗИ ПЕСЕН МЕ РАЗТЪРСИ - НАКАРА МЕ ДА РИДАЯ КАТО ДЕТЕ...
    НА ТАЛАЗИ НА ТАЛАЗИ ПРИИЖДАХА ТРЪПКИТЕ ОТ ЩАСТИЕ, ЧЕ СЪМ
    БЪЛГАРКА И ВЯРАТА МИ В ПРЕМИЕРА - ВЯРА, КОЯТО СТИГНА ДО ПЪЛЕН ЕКСТАЗ, БЛАГОДАРЕНИЕ НА ВЪРХОВНОТО ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ВЕСЕЛИН МАРИНОВ...КЪЛНА СЕ ДА ПОМАГАМ С ВСИЧКИ СИЛИ ЗА ИЗМЪКВАНЕТО НА СТРАНАТА НИ ОТ БЛАТОТО НА РАЗРУХАТА И ОТЧАЯНИЕТО!!!


  • -----------------------------
    "ЗА ТЕБ, БЪЛГАРИЙО!"
    -----------------------------
    ПЕЕ ВЕСКО МАРИНОВ - КЛИПЪТ Е ЗА
  • БОЙКО БОРИСОВ!!!
      • МАРИ -
        Деси, откъде намери това видео? Толкова земетръсно ми подейства, толкова силни патриотични емоции изтръгна от мен! Това щастие направо ми разказа играта! Благословена да си за подаръка!!!
        02 юли в 12:52
      • ДЕСИ СТ.
        Радвам се, че ти е харесало, Мари! Позволих си да го "открадна" от един друг сподвижник в общата ни идея, с нейното разрешение, разбира се. Права си - има нужда да се помага и аз се гордея, че го правя абсолютно реално!

        02 юли в 13:06
      • МАРИ

        Това не е кражба, миличка. Щом видим нещо талантливо и силно въздействащо, сме длъжни да го разпространяваме на колкото се може повече хора, за да им помагаме да прогледнат и да растат духовно. Защото България има нужда от това! А Фейсбук е създаден точно с такава цел - да обменяме творчества, мисли и идеи с приятелите си. Още веднъж - огромно благодаря! Радвам се, че те има, че те познавам и че споделяме общи идеи, относно Бойко Борисов и неговата роля за реанимирането на България!!!

        02 юли в 13:19
  • ---------------------
    МАРИ -
    ВЪЛНУВАЩА МУЗИКА, КОЯТО ПРОСТО МЕ ОМАЙВАШЕ
    ПРЕЗ ЦЯЛОТО ВРЕМЕ, ДОКАТО СЕ СМЕНЯХА КАДЪР СЛЕД КАДЪР
    КРАСОТИТЕ НА ТУРЦИЯ...УМЕЯТ ХОРАТА ДА ПРАВЯТ РЕКЛАМА
    НА СТРАНАТА СИ...
    ГЪРЦИТЕ СЪЩО...А НИЕ ТЕПЪРВА ЩЕ СЕ УЧИМ НА ТОВА...
      • НЕВЕНА И.
        Дано да е по-скоро......:))))
        02 юли в 12:37
      • ОГНЯН Г.
        Много вярно си го споделила Мари, аз бях там със семейството на приказна почивка и наистина останах смаян от красотите на тази страна, нещо повече, там умеят да проповядват и отстояват ценности !
        02 юли в 18:59
      • МАРИ
        Аз не съм била там - споделих впечатления от видеото.
        02 юли в 19:08
      • ОГНЯН Г.
        Да, и от видеото е видно.
        02 юли в 19:25

Няма коментари:

Публикуване на коментар