понеделник, 10 октомври 2011 г.

920. ДНЕВНИК - 21 и 22 СЕПТ./ХИМНА НА БЪЛГАРИЯ/ /Лирични озарения - Дарик/





МАРИ ХИГЕЛС
ЗА ХИМНА НА БЪЛГАРИЯ:
МАЛКО ХОРА ЗНАЯТ, ЧЕ В ПРЕВОД "СТАРА ПЛАНИНА" означава
"МАЧУ ПИКЧУ" - това ни е останало от общото ни кармично
минало с ИНКИТЕ.


ХИМН НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

Бъди горд , че си българин....Гледането задължително

    • ВИОЛЕТА Д.
      НЕВЕРОЯТНО ВЕЛИЧИЕ, СИЛА , ДУХ!!!


      МАРИ ХИГЕЛС
      МНОГО ДОБРЕ СЕ ВПИСВАШ В БРИТАНСКАТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ, ГАЛКА! ЦЕЛУВКИ И ПОЖЕЛАНИЕ ЗА МНОГО СЛЪНЧЕВИ ЕМОЦИИ ТАМ!

      ГАЛЯ В АНГЛИЯ
      -----------------------
      МАРИ ХИГЕЛС
      РЕВНОСТТА Е БИЧ СРЕЩУ ЛЮБОВТА - МНОГО СТРАШЕН БИЧ
      В РЪЦЕТЕ НА ЕЛЕМЕНТАРНО МИСЛЕЩИТЕ СЪЩЕСТВА.
      НЯКОИ ОТ НАЙ-ДУХОВНИТЕ СРЕД НАС ИМАТ УЖАСНАТА МИСИЯ
      ДА НЕУТРАЛИЗИРАТ ГРЪМОТЕВИЧНИТЕ ОБЛАЦИ НА
      ТОВА ЕГОИСТИЧНО ЧУВСТВО, ЗАСЕЛИЛО СЕ В СЪРЦЕТО НА
      НАЙ-БЛИЗКИЯ ИМ ЧОВЕК...НО НЕБЕТО ВИНАГИ ЩЕ ИМ ПОМАГА
      И ВИНАГИ ЩЕ ГИ НАПЪТСТВА, ЗА ДА НЕ СТЪПЯТ НАКРИВО В

      146. МЪДРОСТТА НА РОСАТА /5-ти юли/



      КАМЪКО,
      отломил се от мрака на всемира,
      летял сред хаос от кармични тежести,
      които падат като дъжд над нас.
      Защо дойде?
      Защо се вкорени в пътеката на сенчестите дни,
      където в летния покой
      се раждам и прераждам аз - РОСАТА?
      Излъчваш мисли, които нажежават въздуха,
      за да превърнат любовта в омàра,
      а мен - в изчезване.
      Завиждаш на листата, че се сливат
      с лунните желания за ласки.
      Покриваш се с егоистична плесен,
      заравяйки душата си в земята,
      за да не виждаш, как ме оплодява слънцето,
      как ставам майка на красиви мигове.
      Чужд на порива духовен, ти не би разбрал
      защо блестя от щастие,
      когато капчица от мен отпива птицата,
      запътена към седмото небе на своя изгрев.
      Защо на теб да се раздам,
      когато не долавяш смисъла на щедростта?
      КАМЪКО,
      отломил се от мрака на всемира. -
      Не знаеш ли,
      че там, където красотата властва,
      космическите тежести умират?

      5.07.1993, 22ч.
      ------
      "Красотата..." - истинската красота е духовната.
      Ако човек има много добродетели, те след
      време правят и лицето, и тялото му КРАСИВО.
      Достигнеш ли нивото на НИРВАНА, си спечелил
      вечна младост и физическа красота, която няма
      нищо общо с вродената. Изваяната физика от
      Нирвана, мощно излъчва ФОТОНИ, т.е. светлина.
      ТАМ, КЪДЕТО ИМА РЕВНОСТ, ДУХОВНОСТТА
      Я НЯМА!
      ЕДИН ОТ НАЙ-ЦЕННИТЕ ДОБРОДЕТЕЛИ
      Е АЛТРУИЗМЪТ - ДА БЪДЕШ ЩЕДЪР, БЕЗ ДА
      ИСКАШ НИЩО В ЗАМЯНА, ГОВОРИ МНОГО
      ЗА ТЕБ!

      --------

        • ВИОЛЕТА Д.
          ПРЕКРАСНО КАЗАНО!!!


          ----------------------

          МАРИ ХИГЕЛС
          ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ!
          СВОБОДАТА И НЕЗАВИСИМОСТТА СА ВЕЛИКИ СЪСТОЯНИЯ НА ДУХА,
          СТИГА НАИСТИНА ДА ГИ ИМАМЕ...

          145. ЗЛАТНИЯТ ДРАКОН /21-ви август/

          -------------------------СИМВОЛИЗИРА БОГ-------------------------
          ---------------------------------
          Златният дракон, символ за Бог и птицата Феникс, символ
          за вечно живата ЛЮБОВ, са двете половини на едно общо зарево,
          имащо достъп до космическата информация на Нирвана
          - седмото енергийно поле около човешкото тяло.
          Ако плътта е заредена с много химия, идваща главно от

          храната, подсъзнателното познание в нас не може
          да се отключи. И човек си остава на елементарно духовно ниво.
          -----------------------------------------------------------

          ТИ, който създаваш светилà
          от мъдростта на необятното -
          за ужас на грозните космически проклятия.
          ТИ, който слезе на Земята
          и се засели сред тайните на ТАЙНАТА.
          ТИ, Драконе на изгрева,
          блеснал в златното величие
          на своята неосквернена самота.
          Излез навън -
          пред прага на умиращите размисли.
          Тръгни към извора на ЖИВАТА ВОДА
          и още по-нататък -
          към света на Фèникса -
          птицата, родена от жарта на греховете.
          Върви натам, където любовта е бяла,
          копнежните мелодии пулсират,
          ослушват се треви...
          Където въздухът е шепот и премàла
          и всички са в очакване...
          Вървù...
          Вървù...
          Вървù...

          21.08.1993, 21ч.

          ------
          Рожден ден на Мих. Ск. от Германия.
          Честито!
          --------

            • КРАСИМИРА Н.
              Честит празник и на теб, Мари!
              22 септември в 11:02 ·
            • МАРИ ХИГЕЛС
              Благодаря, Краси! Прегръдка и целувки!
              22 септември в 11:03 ·

            • КРАСИМИРА Н.
              И от мен!
              22 септември в 11:23
            • КРАСИМИРА ВЛ.
              Честит празник слънчице!
              22 септември в 11:37 ·
            • МАРИ ХИГЕЛС
              Благодаря, миличка! Нека денят ти е преизпълнен с лъчи и с любов!
              22 септември в 11:5
              8

            • ВИОЛЕТА Д.
              ЧЕСТИТ ПРАЗНИК И НА ТЕБ!!! :)
Nana Mouskouri - Ave Maria - youtube.com

144. РОДЕНА ОТ ЖАРАВА /1-ви юли/


Птицата Феникс, наречена още Жар-Птица,
символизира вечния живот.
Тя изгаря, но се възражда, като от пепелта

излита новото ù тяло.
----------------------------------------------

Възкръсна ПТИЦАТА
и излетя от огъня на свойто минало.
Зовяха я
недокосвани от мрак селèния.
Зареяна високо над присъдите -
там, където сините пространства
са населени с нетленност,
ПТИЦАТА си взе от светлината
и я вселù в очите
на надеждата и верността,
които твоята любов
измолваше от нея някога.

Небето и Земята
потънаха в мълчание.
А слънцето душата си отвори.
Какво вълшебство е зората!
Вестта за изгревния миг
лично вятърът
до тъжните цветя разпрати!

1.07.1993, 1ч.
-------
-Рожден ден на преродената в България Мари Хигелс.
-На 1 юли 1807г. в Мичиган другата Мари Хигелс
е убита с нож от ревността, обсебила нейния
любим - Тим Скайлер.
-----

143. ОНЕМЯЛА КАМБАНА /28-ми септември/




Моцарт - Малка Нощна Музика / VBOX7

vbox7.com/play:08420cee


В памет на Моцарт!
------

В нощта на Реквиема пак съм с теб -
тревожна и разтърсена до дъно.
Смъртта е тука - гърчи се, расте...
Ех, иде ми, на кръст да я разпъна!
Отново Моцарт!...Мрачно-бурен миг.
Сълза. Екстаз и транс. Небе. Възхвала!
Не знам вулкан от този по-велик!
Дори камбаните са онемяли.
След тази нощ ще мога да простя
на тишината, с поглед безразличен.
Ще бъда реквием на есента
и с пролетен копнеж ще те обичам!

28.09.1992, 20ч.20мин.
----

142. ЦЪФТЕНЕ СРЕД ВЪЛЧИ СТУД /15-ти октомври/




Късните надежди ослепяха,
взирайки се в белите ята.
Вятър шепне: - Нямам даже стряха,
дето своя стон да приютя!...
Царствени дървета оголяха.
Броди между облаци Пегàс.
Съска зимата. Горчи в стомаха.
Радиото свири летен джаз.
А тревите просто не разбраха,
че миражът юлски изгоря,
както споменът за Андромàха,
свил гнездо във траурна гора.
В храм среднощен моли се монахът,
храм, граден с лъчите на Дедàл.
Слънце и луна с копнеж се сляха...
Кой сред вълчи студ е разцъфтял?
Ти ли, обич, тъжна и самотна?
Ти ли на цветя ухаеш пак?
Зимата свисти, сумти, бубòти,
но ще спре, съзряла твоя знак!

15.10.1992, 14ч.49мин.
-----
1. Андромàха - вдовицата на Хектор.
2.Дедàл - архитект от древността,
баща на Икàр, който пък е известен с
несполучливия си опит да полети към слънцето
със саморъчно направени крила.
-------

141. И ПАК ВЕНЕЦ ОТ ТРЪНИ!.../8-ми януари/

-------От филма "СТРАСТИТЕ ХРИСТОВИ"----------

Проклето минало! Така тежи!
Голгота е заключила смеха ни.
В очите - смърт. А пък копнежът - жив!
И пак тълпа. И пак венец от тръни!
Край тебе кипарисът шумолù -
от размислите иска да те скрие.
Но ти си силен. Силен си, нали?
Спомни си кой си и кои сме ние!
Животът идва, гледа ни, мълчи.
По-мрачен е от болка неизпята.
И слънцето е слънце без лъчи,
а вятърът - подобие на вятър.
Не се залъгвай с преходни неща:
семейство, ревност, гняв или наслада...
Една съдба с омраза ми крещя
и влезе в теб, и просто те открадна.
Проклето минало!...Но виж напред -
да се надяваме, че там е чисто.
Да се надяваме, че си поет,
потънал в своите неземни мисли.
Сега прогледна ли? Нали разбра -
дошло е време вече да говоря.
Родихме се в голямата игра,
за да разбием на смъртта затвора!

8.01.1991.
-----
Рожден ден на Елвис Пресли.
Рожден ден на мой родственик, който се казва
Димитър Арнаудов. Мир на праха му!
---

140. АКО ПОИСКАШ.../27-ми януари/


Аз мога да съм вятър, да съм цвете,
покой да бъда, бесен водоскок.
Като торнадо в океан да светя,
да бъда ехо в кладенец дълбок.
И мога да съм празнична Осàнна,
да бъда твоето венчално "да".
Морето на въздишките да стана,
или да бъда млъкнала следа.
Ако поискаш, ще ти дам цветята,
докосвани от Ева и Адам.
Икона ще съм - същата, която
мечтал си да огрее твоя храм.

27.01.1993,20ч.04мин.
-------

    • КРАСИМИРА Н.
      Много красиво!


      МАРИ ХИГЕЛС
      БОЖЕ, КАКЪВ ДЕН! КАКВИ ПРИЯТНИ СЮРПРИЗИ!


-----
МАРИ ХИГЕЛС
ТОВА Е ЕДНО ПРЕДАВАНЕ ЗА МЕН В ДАРИК-РАДИО.
ТУК, В ПЪРВА ЧАСТ ИМА ИНТЕРВЮ, В КОЕТО РАЗКАЗВАМ ЗА ДОРА ГАБЕ.
ЩЕ ЧУЕТЕ ГЛАСА МИ НА ЖИВО, КОЕТО Е МНОГО ВАЖНО,
ЗАЩОТО ТОЙ Е КЛЮЧ КЪМ СПЯЩАТА ЧАСТ ОТ ВАШАТА
ПОДСЪЗНАТЕЛНА СВЕТЛИНА...

ЛИРИЧНИ ОЗАРЕНИЯ - ПЪРВА ЧАСТ


  • ВИОЛЕТА Д.
    ТОКУ-ЩО ГО ИЗСЛУШАХ!!! :)))
    • 21 септември в 11:31

    • ВИОЛЕТА Д.
      МНОГО ТОПЪЛ И СПОКОЕН ГЛАС. :)))
      21 септември в 11:31
    • МАРИ ХИГЕЛС
      КОГАТО СЕ ПОЧУВСТВАШ ЗЛЕ, ПУСНИ ЕДИН ОТ ТЕЗИ ТРИ КЛИПА И ЛОШОТО ТИ НАСТРОЕНИЕ ЩЕ СЕ СТОПИ, ЩЕ ПОЛУЧИШ СИЛИ ДА ПРОДЪЛЖИШ НАПРЕД...КАЗВАЛИ СА МИ, ЧЕ ТАКА ВЪЗДЕЙСТВАТ СТИХОВЕТЕ, ПРЕДСТАВЕНИ С МОЯ ГЛАС...
      21 септември в 11:59 ·

    • ВИОЛЕТА Д.
      Ти самата въздействаш така!!! Целувкиi!!! :)
      21 септември в 12:31

    • МАРИ ХИГЕЛС
      Радвам се, че по този начин ме възприемаш...Но това за гласа ми го пробвай. Защото не винаги мога да съм на компютъра.
      21 септември в 12:33 ·

    • МАРИ ХИГЕЛС
      Челната рисунка на клипа съм я правила с автоматично движение на ръката и представлява енергията на ЗЛАТНИЯ ДРАКОН / символ за БОГ/ в тялото на МЪЖ-ЗАРЕВО.
      Техниката е "цветен туш".
      21 септември в 12:35

    • ВИОЛЕТА Д.
      МНОГО Е КРАСИВА !!!УНИКАЛНА Е!!!
    • ПОСЛЕДНА ДЕЙНОСТ

      • Написа: „Бих добавила към тази безгранична мъдрост на ШЕКСПИР следното: ВСЪЩНОСТ, НАЙ-ДОБРЕ Е ДА НЕ МРАЗИШ НИКОГО И ЗА НИЩО НА СВЕТА. Още от дете ...“ за статуса на ВИОЛЕТА Д.
      • Написа: "Аз си представям ХОРАТА-ЗАРЕВА по-различни - за мен те трябва да са СЪВЪРШЕНИ СЪЩЕСТВА, ТИТАНИ, ОВЛАДЯЛИ БЕЗСМЪРТИЕТО НА ТЕЛАТА СИ, МОЖЕЩИ ДА ЛЕВИТИРАТ, ДА СЕ ТЕЛЕПОРТИРАТ и т.н. Още съм далече от тяхното ниво, НО ПЪК СЪМ БЛИЗО ДО ВСИЧКИ, КОИТО ЖАДУВАТ ЗА ИСКРЕНА..." на връзката на КРАСИМИРА Н

      • Написа: "Но това може само да ме направи щастлива - НАЛИ ЦЕЛТА Е ДА СЕ РАЗПРОСТРАНЯВАТ ПОСЛАНИЯТА, ИЗПРАТЕНИ НА ВСИЧКИ НИ ОТ НАЙ-ВИСОКО МЯСТО? ТУК Е МЯСТО ДА СПОМЕНА, ЧЕ ВЪОБЩЕ НЕ СЕ СТРЕМЯ КЪМ ЛИЧНА РЕКЛАМА НА БЛОГА, ЗАЩОТО..." на връзката
        на КРАСИМИРА Н.
        --------------------------------------------------
        МАРИ ХИГЕЛС

        ВТОРА ЧАСТ НА ПРЕДАВАНЕТО ПО ДАРИК-РАДИО,
        КЪДЕТО ЧЕТА СВОИ СТИХОВЕ...
        ЩЕ СЕ ПОЧУВСТВАТЕ
        ПРИЯТНО ИЗНЕНАДАНИ, ЗАЩОТО РЕЦИТАЦИЯТА МИ ВЪОБЩЕ
        НЕ Е СТАНДАРТНА, А ОЗАРЕНА ОТ СИЛНИ ЧУВСТВА...

      ·

ЛИРИЧНИ ОЗАРЕНИЯ - 2-РА ЧАСТ
--------
МАРИ ХИГЕЛС
ТРЕТА ЧАСТ НА ПРЕДАВАНЕТО С МЕН
В ДАРИК-РАДИО...
ПРОДЪЛЖАВАМ ДА РЕЦИТИРАМ СВОИ СТИХОВЕ
- ПРИЯТНО СЛУШАНЕ, ПРИЯТЕЛИ!



ЛИРИЧНИ ОЗАРЕНИЯ - 3-ТА ЧАСТ.
Чета свои стихове по Дарик радио


  • ВИОЛЕТА Д.
    ПРЕКРАСНО Е !!! :)))
    • 21 септември в 11:47 ·
    • МАРИ ХИГЕЛС
      Всичко, което правя в моя живот, е да отключвам НАЙ-КРАСИВОТО И НАЙ- СВЕТЛОТО В ДУШАТА НА ХОРАТА... Но усилията ми ги оценяват само най-стойностните мои приятели. Целувки, слънчева моя Вили!
      21 септември в 12:06

    • ВИОЛЕТА Д.
      Благодаря ти, Мариi!!! Ти си ПРЕКРАСНА!!!
      21 септември в 12:32

    • МАРИ ХИГЕЛС
      Това не съм аз, миличка - НИРВАНА действа чрез
      мен. Никога не съм предполагала, че мога така естествено да рецитирам...Самата аз бях поразена от резултата. Имах чувството, че там, в студиото, бях като под хипноза.

      21 септември в 12:37

    • ВИОЛЕТА Д.
      Предполагам, усещането е невероятно...!!!
      21 септември в 13:37 ·

    • КРАСИМИРА Н.
      Познавам всичко това от Ютуб! Невероятно изживяване!
      21 септември в 13:57 ·

    • МАРИ ХИГЕЛС
      Пускам записа и слушам...и имам усещането, че друг е писал тази лирика, че друг рецитира...Усещането просто не може да се опише - защото тези мантри продължават и мен да ме извисяват все повече и повече, когато ги слушам.
      21 септември в 15:24 ·

    • МАРИЯ С.
      Добри са и аз искам така да е
      21 септември в 23:29

      --------


Няма коментари:

Публикуване на коментар