неделя, 2 октомври 2011 г.

906. ДНЕВНИК - 13,14,15 АВГУСТ




      • --------УСПЕНИЕ БОГОРОДИЧНО--------


        МАРИ ХИГЕЛС Написа: "Благодаря! Нека Света Богородица закриля със светлината си Вашия път и Ви дава сили в благородното Ви дело за стабилизирането на България!..." на снимката на БОЙКО БОРИСОВ.
      • Написа "Благодаря - трогателно е!" в състоянието на Симеон Дж.

    • РОЗАЛИЯ-
      Честит Празник,Мери!
      Много здраве и щастие пожелавам!

        • МАРИ ХИГЕЛС
          СКЪПА РОЗИ, ОЩЕ ВЕДНЪЖ - ЕДНО ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ ЗА ТВОЯ ПРАЗНИЧЕН И СКЪП ЗА МЕН ПОЗДРАВ! /Виж по-горе в профила ми - това е спонтанният ми отговор.../- ЦЕЛУВКИ!
          15 август в 14:10


        • РОЗАЛИЯ
          Мери,много се радвам,че ти е харесал!Това е моят букет красота,за теб!
          15 август в 14:44

        • МАРИ ХИГЕЛС
          Страхотно силно...като море от музика!...
          15 август в 14:51
    • ГАЛИНА М.
      ЧЕСТИТ ПРАЗНИК МАРИ! :))

      www.youtube.com
      Richard Clayderman - Ballade Pour Adeline images from Google


            • МАРИ ХИГЕЛС
              Благодаря, Галка!
              15 август в 13:19


            • ГАЛИНА М.
              Аз ти благодаря!
              15 август в 13:19 ·

            • МАРИ ХИГЕЛС
              В момента слушам тази неземна музика...Ако знаеш само колко ми е любима, колко сили ми е давала в живота при по-отчаяни моменти!...Ако беше при мен, щях да те разцелувам с насълзени от щастие очи!...Благодаря - ти си прекрасен приятел!
              15 август в 13:21 ·
            • ГАЛИНА М.
              Недей, че нали знаеш колко ми трябва и на мен.....:)))))
              15 август в 13:23

            • МАРИ ХИГЕЛС
              Оооо, и "Любовна история"...и тя е покъртително откровена и пълна с копнеж, с тъга, с любов!
              15 август в 13:23 ·

            • МАРИ ХИГЕЛС
              Боже!!! Как ме разплака...
              15 август в 13:25
            • ГАЛИНА М.
              Понякога помага да поплачем..,когато е до приятел който ни усеща и разбира, дори олеква...И аз миналия път бях така ти ме усети.......ама усмихни сеее, защото си разкошен човек.... :)))))
              15 август в 13:27

            • МАРИ ХИГЕЛС
              Разкъсват ме толкова силни чувства!...На теб явно небето ти внуши да ми изпратиш това видео. Сега ме гали мелодията, която е изтъкана от светлина...AVE MARIA!!!!...Да бях мечтала, нямаше да получа такъв божествен поздрав!...Кажи ми, как да ти се отблагодаря?!...Обещавам ти вечното си приятелство, преизпълнено с най-искрени чувства на обич и преклонение пред красивото в теб!!!Целувам те и те прегръщам!...
              15 август в 13:30 ·
            • ГАЛИНА М.
              За мене е чест това приятелство, РАДВАМ СЕ..., аз ще съм до теб обещавам, вярвай ми, че напълно те разбирам и подкрепям, беше ми достатъчен първия ти коментар който прочетох, сигурно помниш при Наско Д.
              15 август в 13:32

            • МАРИ ХИГЕЛС
              Благодаря, Гале. Помня, всичко помня...Колко е хубаво, когато в живота ни се появяват безценни хора, с които явно съдбата иска да ни зарадва, иска да контактуваме и да ги чувствам близки като сродни души...
              Повярвай ми, обожавам да се радвам на добротата, която струи от безценните същества, с които хармонира вътрешният ми мир и които рязко контрастират на фалшивите, доста влюбени в себе си хора, от които гледам да се дистанцирам. НО, МАКАР ДА СЕ ОТДАЛЕЧАВАМ ОТ ТЯХНАТА СУЕТА И ЕГОИЗЪМ, НИКОГА НЕ СПИРАМ ДА ИМ ИЗПРАЩАМ ХУБАВИ МИСЛИ И ЧУВСТВА. Защото във всеки човек, абсолютно във всеки има нещо добро и много благородно. Моята интуиция ме напътства и понякога ме задължава да стоя на разстояние от точно определени хора, без да изпитвам отрицателни чувства към тях.
              Убедена съм, че всички хора са мъченици в определени моменти от живота си. Но не бих могла да бъда близък приятел с всики. Това е нещо естествено. Длъжни сме да си подбираме истинските приятели, за да обединяваме силната си духовност и да я даваме ударно на останалите. не съм ли права?

              15 август в 13:49
            • ГАЛИНА М.
              АБСОЛЮТНО ВЯРНО, ПРАВА СИ..! Аз го прозрях това съвсем наскоро, не истривах никой от приятелите си, тук във фейса и навън в реалния живот, но от едно известно време насам, не жаля негативни и испълнени със злоба хора, защото не стига че вредя на себе си и се лишавам от енергията си, която и без това ми е нужна, но и на тях явно вредя, защото има хора, за които винаги ще бъдеш странник или луд или каквото и да е .И аз така слушам ИНТУИЦИЯТА, която никога не лъже!!
              15 август в 13:56 ·

            • МАРИ ХИГЕЛС
              Обичам те, Галка - ти абсолютно ме разбираш. Радвам се, че не си обикновен човек и че ще имам възможност и занапред да отварям сърцето си пред теб като на изповед!
              15 август в 14:02
    • ВИОЛЕТА Д.-
      ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!!!


        • МАРИ ХИГЕЛС
          Благодаря ти, Вили! Желая ти здраве, още по-устремен духовен растеж и любов! Целувки!
          15 август в 13:04


        • ВИОЛЕТА Д.
          Iskreno ti blagodaria!!! Celuvki i ot men!!! :)))
          15 август в 13:31 ·
    • ИЛИЯНА В.-
      Честит празник, Мария!!!
      · 15 август в 12:02

        • МАРИ ХИГЕЛС
          Благодаря, Илиянче!
          15 август в 12:10 ·
    • МАРИ ХИГЕЛС
      ПЪТУВАНЕ ВЪВ ВРЕМЕТО...
      Благодаря ти, Кате!

      mgzin.com
      Физиците потвърдиха, че има предел на скоростта на светлинните пакети, наречени фотони, превръщайки пътуването във времето в нещо по-невероятно, отколкото се смяташе досега, съобщи Би Би Си. Скоростта на светлината във вакуум е пределната скорост за Вселената, но някои експериментални резултати наме...

    • ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ ИМЕННИЦИ -
      С ПОЖЕЛАНИЕ ЗА ЗДРАВЕ И ЛЮБОВ!

      МАРИЯ
      /от Мари Хигелс/


      ПАК ЛИ СЪН, ПОЧЕРНЯЛ ОТ ТРЕВОГА?
      ПАК ЛИ ПЪТИЩА?...ЗЛОБА СТОНОГА?...
      ВИЖ СЪЛЗАТА МОЛИТВЕНА - СПРИ Я!
      ТЯ Е ТВОЙТА НЕТЛЕННА МАРИЯ!

      ИСКАМ НОЩНИЯ СТУД ДА ЗАБРАВЯ!
      ИСКАМ ТИ ДА СИ МОЯТА СЛАВА!
      СПИ ЛУНАТА...ЕЛА - ПОГАЛИ Я!
      ТЯ Е ТВОЙТА ПОКОРНА МАРИЯ!

      КОЛКО МАЛКО ПОИСКАХ ОТ ВСИЧКИ -
      ДА МИ ВЯРВАТ, ДА БЪДАТ ОБЍЧНИ!...
      СВЕЩ УГАСНА...ЕЛА - ЗАПАЛИ Я!
      ТЯ Е ТВОЙТА ОЛТАРНА МАРИЯ!

      • КАТЯ Р.
        • Скъпа МАРИ! Честит празник! Пожелавам ти много любов, светлина и дни, изпълнени с чудеса! Обичам те!!!
          15 август в 11:44 ·
        • МАРИ ХИГЕЛС
          Катенце, трогната съм от вниманието! А от искреността ти -още повече! Благодаря! Пожелавам ти много нови срещи с хора, които биха споделяли с теб прозренията си и своята дълбока, щедра и неподправена любов! Целувки!
          15 август в 11:54


        • МАРИ ХИГЕЛС
          Благодаря ви, приятели за поздравленията! Прегръщам ви с обич!
          15 август в 11:55
    • МАРИ ХИГЕЛС

      ПРЕИЗПЪЛНЕН С БОЖЕСТВЕН ЗАРЯД /Мари Хигелс/

      ИДВА РИЦАР, ДО ЧЕРНО ВГОРЧЕН,
      С БЯЛА ДРЕХА, ОТ СЪЛЗИ УШИТА.
      ТОЙ Е ОБЛАКЪТ В ОБЛАЧЕН ДЕН,
      А ГНЕВЪТ МУ Е ГНЯВ НА ЗВЕЗДИТЕ.
      ТОЙ Е ОНЗИ ОЧАКВАН ВУЛКАН,
      ЗА КОГОТО ЛЕГЕНДИ ГОВОРЯТ.
      ОТ СИЯНИЕ ЗЛАТНО ОГРЯН,
      ВДЪХНОВЯВА ОГРЯНИТЕ ХОРА.
      ВЛИЗА В БИТКИ СЪС ПОРИВ КРИЛАТ.
      КЛЮЧ ДЪРЖИ ЗА СКРИЖАЛИТЕ ВЕЧНИ.
      ПРЕИЗПЪЛНЕН С БОЖЕСТВЕН ЗАРЯД,
      ТОЙ НА ОГНЕНИ ДНИ Е ПРЕДТЕЧА.
      С ТВЪРД ХАРАКТЕР И С ДУХ-КАНАРА,
      ТОЙ ПРЕСЛЕДВА ВЕЛИКА ЗАДАЧА -
      ДА ЗАКРИЛЯ ЗОРАТА ДОБРА
      ОТ УБИЙЦИТЕ С ПОГЛЕДИ МРАЧНИ.
      ТОЙ Е РИЦАР С КРИЛА НА ПЕГАС.
      ТОЙ С ВЪЛШЕБСТВА ЛЕКУВА ДУШИТЕ.
      ТОЙ ОТКЛЮЧВА ДУХОВНАТА СТРАСТ,
      ОТ КОЯТО ТИ ИДВА ДА ЛИТНЕШ!

      29.07.2010г., 7ч.22мин.






      МАРИ ХИГЕЛС -
      НЕБЕТО МЕ СПАСИ ОТ УДАВЯНЕ...ИСТИНСКО ЧУДО МИ ПОДАРИ НОВ ЖИВОТ!...
    • 111. СПАСЕНА! 111- А. ТВОРЧЕСКА ИСТОРИЯ НА СТИХОТВОРЕНИЕТО "СПАСЕНА".



      111. СПАСЕНА!
      ----------------
      С вой морска бездна хвана ме в капана.
      Не знаех що е ужас дотогава.
      Потъвах, вкопчила се във Нирвана -
      не исках на смъртта да се предавам!
      Вълшебен лъч се спусна и ме сепна.
      Епилептично стенеха вълните.
      Спасена бях от сила достолепна -
      тя злия дух вдън-мрака запокити.
      И оцелях! Страхът ми бе погребан
      насред вълните - ледени хиени.
      Затуй, че ме спаси, небе - за тебе
      ще пея химни, звездно вдъхновени!

      11.11.1992, 12ч.30мин.
      -----------------------
      1. "Нирвана" - това е седмото енергийно поле
      около човешкото тяло. Чрез Нирвана интуицията
      ни добива голяма мощ - информационна, творческа и т.н.
      2. Получи се интересно съвпадение. Номерът на заглавието
      е 111 /страницата/, а и МАРИ ХИГЕЛС= 111 /сумират се
      числата на буквите, според реда им в българската
      азбука : М=13, А=1, Р=17, И=9 и т.н./
      Всъщност, дали е случайно това повторение на 111?
      ---------------------------------------------------
      ---------------------------------------------------
      111-Б. ТВОРЧЕСКА ИСТОРИЯ НА СТИХОТВОРЕНИЕТО "СПАСЕНА"

      Откакто се помня, обожавам морето. Хипнотично ме привлича, магнетично ми въздейства. То е в пулса на моята поезия, направлява глъбините на чувствата ми, отключва мъдростта и прозренията ми. Но се появи кармата и застана между нас.
      В края на август 68-ма година мой "близък", под предлог, че ще ме учи да плувам /бях 14-годишна/, ме изтласка на километри навътре в морето, където ни поеха чудовищно огромни вълни. Там "учител"-ят ми по плуване ме изостави. Каза, че щял да се поразходи и изчезна в лудналото морско пространство. След броени минути разбрах, че ме чака сигурна смърт. До ден днешен не съм попитала онзи "близък", защо го направи? Защо беше пожелал да загина? Останала сам-самичка насред това ледено, разбушувано, чуждо море, чиито вълни ритмично ме издигаха на главоломна височина и ме връщаха обратно в бездната, отчаяно се мъчех да се задържа на повърхността с паникьосани движения.
      Когато тялото ми се изтощи, когато се вцепени от студ и ужас, започнах да потъвам като камък. И точно тогава чух глас в себе си - собствения си глас, който говореше грижовно и разтревожено/днес знам, че е бил гласът на моята интуиция/. Той ми нареди да не изпускам въздуха и, размахвайки ръце и крака, да се изтласкам нагоре, в посока слънцето и да се добера до светлите петна на повърхността. Дори имах чувството, че някаква външна сила беше овладяла движенията ми. С нейна помощ скоро се озовах горе. Там "нещо" светкавично ме обърна по гръб и, водена от спешните указания на своя вътрешен глас, извивайки глава настрани, започнах да вадя водата от дробовете си с едно доста болезнено продължително кашляне. В същото време се стремях да пазя равновесие сред вълните.
      Лесно се съвзех, защото, когато си на гръб в морето и само леко движиш ръцете и краката, мускулите не се уморяват. Страхът вече го нямаше. Позатоплена от слънцето, успокоена, доверила се на гласа, който нито за миг не спря да ме съветва, носена от 5-6 -метровите вълни, след час-два-три се озовах на брега.
      Не казах нищо на своя погубител, който се завърна от морската си разходка поне час след мен. Беше доста изумен, че ме вижда жива на пясъка, но се овладя. А аз, преглъщайки напиращите укори, си казах: "ИМА КОЙ ДА ГО СЪДИ!". И толкова.
      Колкото до морето, не спрях да го обожавам. Само че никога повече не пожелах да се уча да плувам. След време четох някъде, че ако искаш да разбереш какво е духовното израстване на даден човек, който не може да плува, го пусни насред морето. Ако той се озове невредим на брега, значи неговата интуиция /вътрешният му глас/ е стигнала своето най-високо ниво, наречено Нирвана. Днес вече съм наясно, че моят погубител, воден от злите си намерения да ме погуби, неволно е изпълнявал мисия - да тества, до каква степен съм израснала духовно. Без него нямаше да получа тази ценна информация за себе си. Затова му благодаря!

      12.12.2009 г.



    • МАРИ ХИГЕЛС -
      ДНЕС МОЯТ СИН БОРИСЛАВ ИМА РОЖДЕН ДЕН.
      ПО ТОЗИ ПОВОД ВИ ПРЕДЛАГАМ ЕДНА ПУБЛИКАЦИЯ
      ЗА ТОВА, КАК ВЕДНЪЖ ГО ИЗТРЪГНАХ ОТ НОКТИТЕ НА СМЪРТТА!



      На Нирвана - с благодарност!
      ----------------------------------------------------
      На 26.04.1993 г. около 22 ч. моят 10-годишен син
      се озова под прицела на опасно студоносно нападение.
      Не е важно от кого идваше този невидим леден поток.
      Важен е самият факт.
      Внезапно Бобчо получи непоносими болки в главата и в дясното ухо. Цялото му тяло силно пулсираше. Горкото дете! Умоляваше ме за помощ, гърчеше се в прегръдките ми, докато трескаво му помагах и пищеше от ужас:
      - Ето го, мамо! Ето го - пълзи към главата ми, душѝ ме, стиска ми гърлото!...Спаси ме, мамо-о-о-о!... Умира-а-ам!..."
      Светкавично разбрах, че ако не направя нужното, ще изгубя детето си.
      И се хвърлих неистово в битката със смъртта.
      Не се паникьосах. Действах уверено.
      Бях като под хипноза. Имах вътрешната убеденост, че знам какво върша. Ръцете ми правеха направо
      фантастични неща по тялото на детето. Борех се за живота му стиснала зъби. Знаех, че ще победя!Фанатично вярвах. Никога за нищо не съм била
      така категорично сигурна и толкова огнена в
      действията си.
      Опасен беше този невидим противник - набезите му връхлитаха телцето непрекъснато.
      Ръцете ми понякога се движеха с невероятна скорост. а в следващия момент се впиваха здраво в две места едновременно върху телцето. Например, лявата загрява сърдечната му област, а дясната притиска стъпалото...Приличах на орлица с разперени криле. Чувствах пръстите си като излезли от пещ. Толкова нажежени и трескави никога не са били.
      Обработваха определени енергийни центрове по изтощеното, понякога отпуснато, а друг път силно вибриращо от болки тяло. Знаех, че дланите ми отключваха скритите резерви на собствения му позитивен потенциал. А той, според цифрите на раждането му, никак не беше малък.
      13.08.19/83г. =21 + 102 =123 = Божият Син =Златният дракон /символ за Бог/.

      Чрез древната тибетска техника ШИАЦУ се мъчех
      да озаптявам идващите на талази на талази атаки, които му причиняваха кански болки в началото,
      а по-късно те вече взеха да затихват.
      Докато пръстите
      ми вършеха своето, плътта му се движеше по особен начин. Имах усещането,

      че едно огромно туловище се гърчи вътре в детето ми и пълзи нагоре към главата. Гушката му беше подута, вените - огромни и пулсиращи. Сега като си спомня - тръпки ме побиват от тази ужасяваща картина. Но тогава нямах време да мисля. Само действах.
      И точно в най-напрегнатия момент, когато се нуждаех от мълчаливата подкрепа и от
      насърчението на семейството си,
      получих предателски удар, получих "нож в гърба"!
      Неочакваните грубости на роднините ми, които се противопоставиха с физическа сила на моите
      усилия да спася сина си, ме принудиха да взема спешно решение. Набързо облякох Бобчо,
      на две на три се облякох и аз, удряна с юмруци от моя роднина и възможно най-бързо напуснахме това усойно място, където очевидно властваше зла сила. Точно в 23ч. и 30 мин . излязохме навън.Трябваше спешно да потърсим чужд покрив, където да продължа битката за живота на моя разплакан
      и ужасèн син, с когото се озовахме на улицата. Уверено го водех в нощта.
      Беше ми просветнало и знаех точно къде отиваме. Нещо ме напътстваше - доверих се на интуицията си
      по същия начин, както когато работя с телата на чуждите болни. Много е важно в такъв момент човек
      да се мобилизира, да не се вайка, да не се паникьосва.
      След броени минути се озовахме в един съседен блок.
      Позвъних на вратата - беше квартирата на студентката от Ямбол - Гергана. Учеше математика в СУ, пълна отличничка. Преди няколко месеца ѝ помогнах да се отърве от едногодишни тежки внезапни припадъци, за които медицината нямала диагноза - въпреки многото изследвания.
      Помогнах ѝ, без да се замисля. Само един 5-часов сеанс и припадъците изчезнаха. Разбира се, както винаги до този момент - помощта ми беше безвъзмездна, защото не аз, а Нирвана ѝ помогна
      чрез ръцете ми...
      Момичето ми довери, че докторите били безсилни и това я уплашило не на шега. После поиска да ѝ стана кръстница. След няколко дни я кръстих в църквата
      "СВЕТИ НИКОЛАЙ ЧУДОТВОРЕЦ" - тя поиска така.
      Без да знае, че трите имена на моя син имат цифра
      274= СВЕТИ НИКОЛАЙ ЧУДОТВОРЕЦ.
      Тогава и аз не го знаех, защото още не бях се задълбочила чак толкова много в тези изчисления...
      Когато звъннах на вратата на Гергана в онази късна вечер, тя без да ме разпитва, светкавично разбра
      ситуацията и бързо ни въведе вътре. Явно по външния ни вид и интуитивно от пръв поглед бе схванала, че нещата са на живот и смърт...
      Пък и задъханите ми обяснения, накъсани от вълнение, както и стенанията на детето - всичко
      това беше красноречиво.
      Тя бързо отключи една стая. Влязохме и веднага сложих ужасения си 10- годишен син на леглото.
      На мига започнах да работя с ухото, и с всяко едно
      местенце, където "кацаха" ръцете ми, за да загряват определени участъци по неговото омаломощено телце.
      Няколко часа се борех със смъртта, която
      здраво се беше вкопчила в най-скъпото ми същество и хич нямаше намерение да го пусне.
      Работех трескаво, като не спирах да се моля мислено на Бог да победим в тази ужасяваща битка.
      По едно време синът ми започна да крещи с огромен ужас и в гласа, и в очите:
      - Кака! Кака!...Кака-а-а!...
      Не знам, а и не попитах, точно какво искаше
      да ми каже. Нямах време за въпроси. А и по-късно
      нямах желание да любопитствам, какво се криеше зад онези негови думи.
      Болката ту спираше, ту пак започваше.
      В най-отчайващия момент изплаках с огромно отчаяние:
      - Бобчо, къде да си сложа ръцете, за да ти мине? Моля те, кажи!
      И той отвърна с изтощено гласче:
      - Пръстите на краката ми!...
      Явно се беше активирала подсъзнателна информация, която иначе разумът на детето
      нямаше откъде да знае. Като чух, веднага
      впих нокти в палците на двата му крака.
      Защо точно в палците -не знам. Интуитивно...
      Още щом ги хванах, стана чудо!
      Той на секундата заспа. Известно време
      хълцаше насън по особен начин - при всяко хълцане цялото му тяло се разтрисаше от тръпки. После това премина в накъсани тежки въздишки и накрая -
      в дълбоко равномерно дишане.
      Бях изумена! Не можех да повярвам...
      НАИСТИНА СЕ БЕШЕ СЛУЧИЛО ЧУДО!!!
      Детето ми спеше! А аз стисках двата палеца, вцепенена и неможеща да проумее, че кошмарът окончателно е приключил, както вътрешният ми глас твърдеше.
      Колко време се е минало, не знам. Стори ми се цяла вечност. Тогава осъзнах, че тялото ми се беше вкочанило от неудобната поза.
      Но не смеех да помръдна, за да не прекъсна съня на детето. Въпреки изтръпването, съм заспала като труп.
      Събудих се от слънчеви лъчи по лицето ми и от утринната песен на птички.
      Още държах палците на двете крачета.
      Погледнах към лицето му - розовееше. Пипнах го - не пламтеше като снощи от високата температура.
      Излъчваше ведрина и спокойствие. Точно тогава той отвори очи и попита:
      - Мамо, къде сме? - отговорих, че сме в квартирата на една приятелка. Усмихвах му се...И го попитах как се чувства.
      - Нищо ми няма. Все едно никога не ме е боляло...
      Трябва да кажа, че енергията на Нирвана /седмото енергийно поле/, която чрез ръцете ми не веднъж е правила чудеса, помагайки на хора и в България,
      и в чужбина, е всесилна. Тя спаси живота на детето ми и още два пъти по-късно. Много го нападаха злите сили като дете... Специално за дясното му ухо след оня случай, когато се събудихме в дома на Гергана, ще кажа, че ще минат много години и нито веднъж няма да се върне онази ужасна болка от
      26-ти април, която преживя моят специален син. Никога! До ден днешен ухото му е здраво.

      P.S.
      След полунощ на същата дата, 26-ти април, е
      умряла дъщеричката на президента Жельо Желев - Йорданка /майка ми носи нейното име, което значи,
      че двете имат обща карма, т.е. обща негативна енергия им измъчва телата./. А жена му има моето име - МАРИЯ.
      Атаката срещу сина ми започна вечерта
      на същата дата, когато вече момичето е било мъртво.
      Баща ѝ сутринта се върнал от Кувейт.
      Според Нирвана, по време на дипломатическите му срещи го изнудвали да включи България във
      войната с Босна. Той отказал. И след това се случила трагедията с дъщеря му. Просто злото се е било активизирало тогава и, освен моя син, е нападнало още много хора у нас, носещи еднакви цифри, за да
      ги унищожи.
      По подобна причина преждевременно бил прекъснат живота и на турския президент Тургут Юзал
      на 17-ти април тази година - малко преди въпросния опасен за сина ми ден.
      Между другото, за ужасната кончина на президентската дъщеря научих от една публикация в пресата чак на 30-ти април. Там се казваше, че Йорданка била на гости у Любомир Левчеви вечерта на 25-ти април. И никак, ама никак не приличала на човек, който ще се самоубива след броени часове.
      Споделила с тях, че е решила да си пусне дълга коса. Как така - ще умира, а ще прави планове за прическата си? Нещо не се връзват нещата...
      -----
      lubovipoezia.blogspot.com



        • ЗЛАТИНА С.
          ДА ТИ Е ЖИВ И ЗДРАВ,МАРИ И МНОГО ДА ТЕ РАДВА!

          13 август в 21:42 ·


        • МАРИ ХИГЕЛС
          Благодаря, Злати! Прочети разказа ми - ще те впечатли, убедена съм!
          13 август в 21:43


        • ЗЛАТИНА С.
          Съмняваш ли се....прочетох го,разбира се!Впечатлена съм.
          13 август в 21:46


        • КАТЯ Р.
          Благословени да сте!!!
          13 август в 21:49 ·


        • МАРИ ХИГЕЛС
          Благодаря, Кате!
          13 август в 21:52 ·


        • КРАСИМИРА Н.
          Жив и здрав и много силен да е юнакът ти, Мари и никога повече да не срещате злото! Твоят разказ е впечатляващ, ти си невероятна майка!
          13 август в 22:02


        • МАРИ ХИГЕЛС
          Дааа...Битките ни са големи...Но така човек расте.
          13 август в 22:08 ·


        • МАРИ ХИГЕЛС
          Благодаря ти, мила Краси - хубаво пожелание.Дано! Но, трябва да споделя нещо много важно - колкото човек е по-добродетелен, толкова по-ожесточено напада злото.
          13 август в 22:10 ·


        • КРАСИМИРА Н.
          Да, точно така е!
          13 август в 22:13 ·

        • ВАЛЕНТИНА В.
          Мари, да е живо и здраво момчето ти, благословено с такава майка!

          14 август в 00:37


        • МАРИ ХИГЕЛС
          Благодаря ти, Вале!
          14 август в 06:51


        • ВИОЛЕТА Д.
          Da e mnogo zdrav i shtastliv!!!Makar i sas zakasnenie , s nai-iskreni pojelania!!! :)

          14 август в 21:00 ·


        • КАТАЛИНА К.
          Да ти е жив и здрав синът , Мари! Когато има до себе си борбена майка като теб, непременно ще е силен и щастлив човек!
          14 август в 21:38 ·



        • МАРИ ХИГЕЛС
          От сърце ви благодаря, приятели!
          15 август в 10:17 ·

Няма коментари:

Публикуване на коментар