неделя, 2 октомври 2011 г.

904. ДНЕВНИК -22, 23, 24 АВГУСТ



ПОМОЛИХ ЕДНО МОМИЧЕ ДА МИ ОТСТЪПИ КУЧЕТО СИ ЗА СНИМКА...

  • МАРИ ХИГЕЛС -
    САМОЗАПАЛВАНЕТО - УНИКАЛЕН ФЕНОМЕН!



      • мари хигелс
        Харесвам ИНФОРМАЦИЯТА ЗА ТОЗИ ФЕНОМЕН, а не самото самозапалване, разбира се.
        24 август в 21:39
      • Написа "Разбрах, че този цитат е от една книга на
        д-р Майкъл Нютън, езотерик. Радвам се, че ти четеш
        такава литература..." в състоянието на ИВА И.


  • МАРИ ХИГЕЛС -
    КРАСОТАТА В ОТНОШЕНИЯТА МЕЖДУ ДВАМА...



      • МАРИ ХИГЕЛС
        ДА ПРОВОКИРАШ НЕЖНОСТТА НА ДЕЛФИНА, ТОВА Е ЗНАК, ЧЕ ТОЙ Е УСЕТИЛ ЛЮБВЕОБИЛНАТА ТИ СЪЩНОСТ...
        преди 2 минути ·
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ВЪЛШЕБНА КРАСОТА, ФОТОГРАФИРАНА ОТ ВАЛЯ БРАДШОУ...
    ВИЖТЕ КАК СЕ Е ОБРАЗУВАЛ СИЛУЕТ НА БЯЛА СВЕЩ, ЧИЙТО ПЛАМЪК
    Е СЛЪНЦЕТО...


    ВАЛЯ БРАЗШОУ:
    HAPPY BIRTHDAY, MARIE!!!!



      • ВАЛЯ БР.
        Преживяването беше наистина уникално, Мари! В главата си чувах музика, някаква тържествена симфония и бях като омагьосана пред появата на това Божество, Слънцето....Разбрах какво означава да си в транс...Благодаря ти за коментара!!!
        24 август в 17:58 ·


      • МАРИ ХИГЕЛС
        А аз ти благодаря за прекрасната ЖИВА картина, която говори с толкова подтекст, която кара човек да се прехласва от удивление...Продължавай да улавяш поетичните мигове в сърцето на природата, миличка! Дарбата ти е благословена!

        24 август в 18:10 ·
      • ГИНКА П.
        Невероятна снимка!!! Благодаря за споделянето!!! ♥
        25 август в 07:19
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    УНИКАЛНО... КРАСИВО!
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    СМЯХ - ГОЛЯМ СМЯХ!

  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ДНЕС КАЗАХ ЛИ ТИ КОЛКО ТЕ ОБИЧАМ?...



  • ЖИВОТЪТ, КОЙТО Е МЪДРЕЦ УМИСЛЕН...

    Мари Хигелс
    · 24 август в 17:06



      • КРАСИМИРА ВЛ.
        ЖИВОТЪТ, КОЙТО Е МЪДРЕЦ УМИСЛЕН"... много ми хареса,както и всичко от теб!Огнена приятелка,пишеш със много страст и любов!
        24 август в 18:22 ·

      • МАРИ ХИГЕЛС
        Краси, твоята искреност е пословична и затрогваща. Благодаря ти, че умееш да навлизаш в дълбоките води на лиричните послания, които всъщност идват от Нирвана, а аз съм само един скромен посредник...
        24 август в 18:28
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    КОГАТО ЛАВАТА ИЗРИГНЕ...

      • КАТЯ Р.
        Величествен миг!
        24 август в 21:51
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ЛЮБИМАТА МИ ПТИЦА - ГОВОРЯЩ ПАПАГАЛ!
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    БЕБЕШКИ СМЯХ ДО ЗАХЛАСВАНЕ...
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ПАПАГАЛЪТ ЖАКО ПЕЕ 4ЗАЙЧЕНЦЕТО БЯЛО"...

    vbox7.com
    виж сега във vbox7.com
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    НАЙ-УМНИЯТ ПАПАГАЛ НА СВЕТА - ИНТЕРВЮ С НЕГО!
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    МОЛИТВА ЗА СВЕТЛИНА -
    ТАЗИ ПЕСЕН Е ВКЛЮЧЕНА В ЗЛАТНИЯ АЛБУМ НА
    МАРГАРИТА ХРАНОВА.

    Молитва за светлина - YouTube


    www.youtube.com/watch?v=Nx6ptJPver
    www.youtube.com
    български текст - Мари Хигелс песен на италианския състав Матиа базар
    изпълняма Маргарита Хранова /златен албум от 2008/
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ТАЗИ ПЕСЕН МЕ Е СПАСЯВАЛА, КОГАТО ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ТРУДНИ
    МОМЕНТИ В МОЯ ЖИВОТ СЕ МЪЧЕХА ДА МЕ ПРЕВЪРНАТ В СЛАБО
    И БЕЗПОМОЩНО СЪЗДАНИЕ. НО НЕ УСПЯХА!

    gdata.youtube.com
    Scrolley Lyrics Artist: Toto Cutugno Song: L'italiano
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    Песента ми "САМОТА"...

    www.youtube.com
    САМОТА - по песен на Елтън Джон, бълг.текст - МАРИ ХИГЕЛС,
    дует- МАРГАРИТА ХРАНОВА и Р.Иванов http://lubovipoezia.blogspot.com/
  • МАРИ ХИГЕЛС -
    ЗА ТАЗИ ПЕСЕН НА ЕЛТЪН ДЖОН СЪМ НАПИСАЛА ТЕКСТА "САМОТА"
    /дует на Марги Хранова и Лорадо/
    • МАРИ ХИГЕЛС
      Вили, ти чела ли си нещо от блога ми?
      • виолета д.
        Vlizam vseki den Marie!!!! :)
        24 август в 16:20 ·

      • виолета д.
        Za koeto ti blagodaria !
        24 август в 16:20
  • мари хигелс -
    Марги Хранова и един певец Лорадо, които пеят в дует моя песен.

    vbox7.com
    Margarita Hranova & Lorado v Tв7Дни 2002г

      • МАРИ ХИГЕЛС -
        БЕБЕ ИЗНАСЯ РЕЧ ПРЕД ДРУГО БЕБЕ

        vbox7.com
        виж сега във vbox7.com




          • ВЕРОНИКА С.
            Ха-ха, много сладко!
            24 август в 08:24


          • МАРИ ХИГЕЛС
            Нали?
            24 август в 12:03 ·

          • ВЕРОНИКА С.
            В разговора участват и крачетата- боси и обути...
            24 август в 12:06 ·

          • ВЕРОНИКА С.
            А това "та-та-та" изглежда има най-различни значения. Струва ми се, че те се разбират добре по между си. Съкровища!!!
            24 август в 12:09


          • МАРИ ХИГЕЛС
            Ако знаеш колко добре ми действа това видео - често си го пускам и ме ободрява, както нищо друго! Наистина са големи сладурковци...
            24 август в 12:12

          • ВЕРОНИКА С.
            Е, просто няма как да останеш безразличен.
            24 август в 12:14 ·
      • МАРИ ХИГЕЛС -
        КОГАТО НАШАТА ИНТУИЦИЯ Е ДОСТАТЪЧНО СИЛНА,
        ТЯ НИ СПАСЯВА, ДОРИ ДА СМЕ СЕ ОЗОВАЛИ НАСРЕД МОРСКИТЕ ВЪЛНИ, БЕЗ ДА ЗНАЕМ ДА ПЛУВАМЕ.

        111. СПАСЕНА! 111- А. ТВОРЧЕСКА ИСТОРИЯ НА СТИХОТВОРЕНИЕТО "СПАСЕНА".



        111. СПАСЕНА!
        ----------------
        С вой морска бездна хвана ме в капана.
        Не знаех що е ужас дотогава.
        Потъвах, вкопчила се във Нирвана -
        не исках на смъртта да се предавам!
        Вълшебен лъч се спусна и ме сепна.
        Епилептично стенеха вълните.
        Спасена бях от сила достолепна -
        тя злия дух вдън-мрака запокити.
        И оцелях! Страхът ми бе погребан
        насред вълните - ледени хиени.
        Затуй, че ме спаси, небе - за тебе
        ще пея химни, звездно вдъхновени!

        11.11.1992, 12ч.30мин.
        -----------------------
        1. "Нирвана" - това е седмото енергийно поле
        около човешкото тяло. Чрез Нирвана интуицията
        ни добива голяма мощ - информационна, творческа и т.н.
        2. Получи се интересно съвпадение. Номерът на заглавието
        е 111 /страницата/, а и МАРИ ХИГЕЛС= 111 /сумират се
        числата на буквите, според реда им в българската
        азбука : М=13, А=1, Р=17, И=9 и т.н./
        Всъщност, дали е случайно това повторение на 111?
        ---------------------------------------------------
        ---------------------------------------------------
        111-Б. ТВОРЧЕСКА ИСТОРИЯ НА СТИХОТВОРЕНИЕТО "СПАСЕНА"

        Откакто се помня, обожавам морето. Хипнотично ме привлича, магнетично ми въздейства. То е в пулса на моята поезия, направлява глъбините на чувствата ми, отключва мъдростта и прозренията ми. Но се появи кармата и застана между нас.
        В края на август 68-ма година мой "близък", под предлог, че ще ме учи да плувам /бях 14-годишна/, ме изтласка на километри навътре в морето, където ни поеха чудовищно огромни вълни. Там "учител"-ят ми по плуване ме изостави. Каза, че щял да се поразходи и изчезна в лудналото морско пространство. След броени минути разбрах, че ме чака сигурна смърт. До ден днешен не съм попитала онзи "близък", защо го направи? Защо беше пожелал да загина? Останала сам-самичка насред това ледено, разбушувано, чуждо море, чиито вълни ритмично ме издигаха на главоломна височина и ме връщаха обратно в бездната, отчаяно се мъчех да се задържа на повърхността с паникьосани движения.
        Когато тялото ми се изтощи, когато се вцепени от студ и ужас, започнах да потъвам като камък. И точно тогава чух глас в себе си - собствения си глас, който говореше грижовно и разтревожено/днес знам, че е бил гласът на моята интуиция/. Той ми нареди да не изпускам въздуха и, размахвайки ръце и крака, да се изтласкам нагоре, в посока слънцето и да се добера до светлите петна на повърхността. Дори имах чувството, че някаква външна сила беше овладяла движенията ми. С нейна помощ скоро се озовах горе. Там "нещо" светкавично ме обърна по гръб и, водена от спешните указания на своя вътрешен глас, извивайки глава настрани, започнах да вадя водата от дробовете си с едно доста болезнено продължително кашляне. В същото време се стремях да пазя равновесие сред вълните.
        Лесно се съвзех, защото, когато си на гръб в морето и само леко движиш ръцете и краката, мускулите не се уморяват. Страхът вече го нямаше. Позатоплена от слънцето, успокоена, доверила се на гласа, който нито за миг не спря да ме съветва, носена от 5-6 -метровите вълни, след час-два-три се озовах на брега.
        Не казах нищо на своя погубител, който се завърна от морската си разходка поне час след мен. Беше доста изумен, че ме вижда жива на пясъка, но се овладя. А аз, преглъщайки напиращите укори, си казах: "ИМА КОЙ ДА ГО СЪДИ!". И толкова.
        Колкото до морето, не спрях да го обожавам. Само че никога повече не пожелах да се уча да плувам. След време четох някъде, че ако искаш да разбереш какво е духовното израстване на даден човек, който не може да плува, го пусни насред морето. Ако той се озове невредим на брега, значи неговата интуиция /вътрешният му глас/ е стигнала своето най-високо ниво, наречено Нирвана. Днес вече съм наясно, че моят погубител, воден от злите си намерения да ме погуби, неволно е изпълнявал мисия - да тества, до каква степен съм израснала духовно. Без него нямаше да получа тази ценна информация за себе си. Затова му благодаря!

        12.12.2009 г.

        lubovipoezia.blogspot.com



          • КРАСИМИРА Н.
            Не знам дали бих могла да кажа по тази тема нещо повече от теб, Мари, но знам, че си напълно права! Интуицията е онова вълшебно чувство, което ни ръководи в решаващите моменти безпогрешно - стига да умеем да я разпознаваме и да и се доверим! Хората, които се подчиняват на интуицията си, по-често взеват правилните решения, а онези, които я игнорират и се уповават на разума, по-често грешат!

            24 август в 08:16 ·


          • МАРИ ХИГЕЛС
            АБСОЛЮТНО СПОДЕЛЯМ ТВОЕТО МНЕНИЕ, КРАСИ!

            преди 8 минути
      • ВАЛЯ БР.
        Най-сърдечно ти Благодаря, Мари!!! Толкова прекрасни думи....Ти знаеш, имам нужда от това в този момент...
        23 август в 11:45


          • МАРИ ХИГЕЛС

            Знам колко натоварват рождените дни - въпреки усмихнатите позитивни послания, от всички тела към твоето пътуват и отрицателни потоци, за което никой не е виновен, но негативното излъчване на всеки човек е факт. Просто хората нямат дарбата да разграждат СТУДОНОСНИТЕ ЧАСТИЦИ, складиращи се в плътта им.
            Затова ти изпратих силна МАНТРА - за да се почувстваш силна и да превъзмогнеш лесно психическата умора в края на деня. Целувки - с обич!

            23 август в 12:05 ·

          • ВАЛЯ БР.
            Още веднъж много ти Благодаря, Мари! Не успяхме да се видим, но мисля, че взаимното ни усещане няма да ни излъже...И на теб целувки с много обич!!!
            23 август в 13:20

      • ВИОЛЕТА Д.
        http://www.youtube.com/watch?v=vAopfbrEs1Y
        ЖЕЛАЯ ТИ ХУБАВ И УСМИХНАТ ДЕН, ЗАРЕДЕН С МНОГО ПОЛОЖИТЕЛНИ ЕМОЦИИ !!!

          • МАРИ ХИГЕЛС
            ВИЛИ, МИЛИЧКА! БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ЧУДЕСНИЯ МУЗИКАЛЕН ПОЗДРАВ , КОЙТО ОЗАРИ УТРИНТА МИ!...
            ТАЗИ ПЕСЕН НА КЕНИ РОДЖЪРС МЕ ОТВЕДЕ ДАЛЕЧЕ, ЗАД ПРЕДЕЛИТЕ НА РЕАЛНОСТТА - ТАМ, КЪДЕТО ЖИВЕЯТ МЕЧТАТЕЛИТЕ С РОМАНТИЧНА НАСТРОЙКА...
            Пожелавам ти от сърце ДНЕС ДА СРЕЩАШ ПРЕДИМНО ХОРА, ПРЕИЗПЪЛНЕНИ С ЛЮБОВ, КОИТО ДА ТЕ ПРЕВРЪЩАТ В ЛИТНАЛА ОТ ЩАСТИЕ ПТИЦА! Целувки!!!

            23 август в 08:23
          • ВИОЛЕТА Д.
            Mnogo ti blagodaria MARIE :) Mnogo CELUVKI i ot men!!! :)
            23 август в 08:34
      • МАРИ ХИГЕЛС СПОДЕЛИ ВРЪЗКА

        club50plus.bg
        Може вече и да не вярвате във вълшебното огледалце, което използвала мащехата на Снежанка, но поне веднъж в живота си сте се заглеждали в огледалото не само за да видите отражението си.


          • МАРИ ХИГЕЛС

            ФЪН-ШУЙ е много древно учение за правилното разпределение на енергиите в дома, където живеем. Но, все пак, нещата са се променили във вековете, променени са излъчванията на вещите, на мебелите, на жилищата, защото днес всичко е много химизирано и съответно, негативните лъчения са огромни. Това изисква корекция на различните философски езотерични канони, използвани в древността.
            Според моите интуитивни усещания и практики, съм се убедила, че ОГЛЕДАЛАТА са изключително вредни за живота на хората. Защо ли? Защото огледалото те свързва с твоите двойници - енергийни вампири, които при всяко оглеждане в огледалната повърхност, ти източват жизнените сили и ти внушават СУЕТНО ЖЕЛАНИЕ да се оглеждаш при всеки повод, а и без повод.
            Това съм го установила още преди години. Информацията за огледалата ми е внушена от Нирвана /най-високото, седмото енергийно ниво, свързано с пробуденото подсъзнание на човека/ и отдавна се научих да се съобразявам с лошите си усещания, когато застана пред огледалото. Буквално физически долавям студ, излъчван от лъскавата повърхност, същата, която ни прави суетни.
            Моето огледало в къщи е четвъртито, но не е застопорено никъде - преносимо е. Държа го подпряно на фотьойла отстрани, така, че огледалната страна да е закрита напълно. Когато ми е нужно да се огледам, го изваждам за кратко и после отново го прибирам. Това е, което мога да споделя от личния си опит.

            23 август в 08:14 ·
      • МАРИ ХИГЕЛС -
        ВАЛ, СКЪПА! ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!
        НЕКА ЖИВОТЪТ ТИ ДА СЕ ПРЕВЪРНЕ ВЪВ ВЕЧНО УСМИХНАТО ЛЯТО!
        ЩЕДРО РАЗДАВАЙ СЛЪНЦЕ НА ХОРАТА, КОИТО СЕ НУЖДАЯТ
        ОТ ЛЪЧИТЕ НА ТВОЯТА ИСКРЕНОСТ И ТВОРЧЕСКО ОЗАРЕНИЕ!...
        ---------
        ЗА ДА СИ УТРО, ОТ МЕЧТИ ОГРЯНО...
        ЗА ДА СИ АНГЕЛ С ОБРАЗ НА ДЕТЕ...
        ИЗТРЪГВАЙ СЕ ОТ ЗЕМНИТЕ КАПАНИ!
        БЪДИ ЛЮБОВ, КОЯТО ВСЕ РАСТЕ!

        Целувки, Валка! И наздраве!

        МАРИ

      • РОЗАЛИЯ П.
        Това е по-точният превод-страхотен!
        vbox7.com
        Превода благодарение на http://www.vbox7.com/user:soulasylum


          • МАРИ ХИГЕЛС
            Да, наистина - този текст е много по-силен и по-издържан...Благодаря ти, Роз!
            22 август в 19:39 ·
      • РОЗАЛИЯ П.
        Ето още една страхотна негова песен!Мери,за теб!


          • МАРИ ХИГЕЛС
            ПРЕКРАСНА ПЕСЕН!...С ЦЯЛАТА СИ ОБИЧ ТИ БЛАГОДАРЯ, РОЗИ!
            Един шансон "ЗА ВЕЧНОТО ТЪРСЕНЕ НА ЩАСТИЕ"... Толкова много казва този текст!
            Приятна вечер, миличка - нека ЛЮБОВТА да те погали с лъчите си и да ти подари най-нежния си романтичен сън...

            22 август в 19:37 ·
          • РОЗАЛИЯ П.
            Мисля,че този певец ме накара да уча френски преди 20 години :)).И текстовете и музиката...просто грабват.
            Благодаря ,Мери!И на теб приятна вечер!

            22 август в 19:42
        • Написа: "ВАЛКА, ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН И ОТ МЕН! БЪДИ ВСЕ ТАКА УСТРЕМЕНА НАПРЕД И НАГОРЕ - ПРАВО КЪМ ВИСИНИТЕ НА ВОЛНОСТТА И НА ГОЛЯМАТА, ПРИКАЗНО КРАСИВАТА, ВЕЧНАТА ЛЮБОВ! /По-нататък съм ти подарила и една друга..." на стената на ВАЛЯ БР.

      • МАРИ ХИГЕЛС -
        ДОБРО УТРО, МОЕ ДНЕШНО ЗАЗОРЯВАНЕ!...

        РАЗБУДЕНА СЛЕД КОШМАРИТЕ



        /Мари Хигелс/
        На моя рицар с любов!
        ПРЕД ТЕБ НА КОЛЕНЕ ЩЕ СЪМ, КОГАТО
        очите ми ще ти говорят притчи.
        А нежността ми, на лъчи богата,
        ще ти доказва колко те обичам.
        ПРЕД ТЕБ НА КОЛЕНЕ ЩЕ СЪМ, ЗАЩОТО
        владетел си на моята вселена.
        Отвънка завистта ще дреме кротко,
        но скоро в страх ще диша учестено.
        ПРЕД ТЕБ НА КОЛЕНЕ ЩЕ СЪМ. И НЕКА
        да гледа пъкленият мрак убито.
        Ще гръмне глас отгоре, ще отекне,
        преди да влее светлина в душите.
        ПРЕД ТЕБ НА КОЛЕНЕ ЩЕ СЪМ...ЩЕ ПЛАЧА,
        разбудена след дългите кошмари.
        А ти, прогонил мислите ми здрачни,
        с небесната си страст ще ме изгаряш!
        ----------

Няма коментари:

Публикуване на коментар