събота, 8 октомври 2011 г.

920-Б. ФЕНОМЕНИТЕ ОТ ЦЯЛ СВЯТ ГИ ИЗСЛЕДВАТ В МОСКВА. МЕН-СЪЩО.

Снимка от берлинския ми период на работа с болни, когато енергийните ми способности вече бяха доказани от науката.
-------------------

ИЗСЛЕДВАНИЯТА НА МОЕТО ИЗЛЪЧВАНЕ, КОИТО МИ НАПРАВИХА В МОСКВА

ДАТАТА БЕШЕ: 13.12.1988 /година на Златния Дракон с неговия огън - символ на Бог/.
/ТРИНАЙСТИ/116/ ДЕКЕМВРИ/70/=186
ТРИНАЙСТИ =116=МАРИЯ ИВАНОВА /моите две имена/
116=ОГНЕН ДРАКОН = БЯЛ ГЪЛЪБ/символ за Свети Дух/
186=СВЕТИЯ ДУХ/132/ + мирò/54/
Впрочем 132= БОЙКО БОРИСОВ= СВЕТИЯ ДУХ
ДЕКЕМВРИ=70= МАРИЯ=ИСТИНА= ОБИЧТА 


------
На много от вас едва ли им е известно, че ЕНЕРГИЙНИТЕ ФЕНОМЕНИ от цял свят се изследват в МОСКОВСКАТА МЕДИЦИНСКА АКАДЕМИЯ от екипа на
професор Гòдик , днес - академик. Иска ми се да ви разкажа за това, как попаднах там и как бяха документирани резултатите от моите енергийни способности. Случи се през 1988г. -годината на Златния дракон /аз съм Дракон според рождената си година/. Понякога правех профилактични сеанси на фотографа Васил Р., който беше изумен от въздействието на метода ШИАЦУ върху здравословното състояние на неговото прехвърлило 60-те години тяло. Един ден Васко ме изненада със съобщението, че бил организирал да ме изпратят за специални изследвания в Москва. Трябвало само да си закупя билет за влака, а всичко останало се поемало от тях. Съгласих се и в началото на декември заминах. Бях изпратена неофициално от българското Министерство на здравеопазването с писмо до професор Боголюбов, директор на Московската Медицинска Академия /когато се запознах с въпросния директор, той ме помоли да поработя с енергийните центрове на болната му жлъчка, затова му направих няколко сеанса/. Заминах за руската столица и, докато дойде датата на първото изследване, бях настанена да живея в апартамента на дипломàта Б. и семейството му, без да плащам за наем и храна - но си бях занесла няколко кашона с домашни консерви. Цял месец правех сеанси на тежко болни по домовете им /някои ги водеха при мен - не знам кой организираше всичко това/, изследваха ме, записваха си резултатите и т.н. Освен квартира, ми осигуриха и кола с шофьор. Насрочиха ми среща с известната Джуна. Интервюто, което взех от нея /втората ми специалност в университета беше журналистика/, ще публикувам по-късно в блога. Интересен факт от разговора ми с прочутата лечителка беше, че най-неочаквано проговорих на сносен руски, въпреки че съм го учила още в техникума / преди 18 години/, където се усвоява на елементарно ниво. Специализираният екип на проф.Годик установи, че притежавам феноменални способности за лечебно въздействие върху кръвотока в биологичните организми /притежавам писмо от проф.Боголюбов с това заключение/. Но пак ще напомня,че не аз, а Нирвана чрез пръстите ми отключва позитивното излъчване на болната плът, за да ù даде възможност да се лекува сама. Хората на проф.Гòдик заснеха на два филма /един след друг/ два сеанса, по време на които тялото ми се включваше в най-неочаквани демонстрации, напомнящи СКОРОСТНИТЕ ДВИЖЕНИЯ ПРИ ИЗТОЧНИТЕ БОЙНИ ИЗКУСТВА . Самата аз бях изненадана точно толкова силно, колкото и екипът от изследователи, чиито очи щяха да изкочат от орбитите. Никога не съм знаела, че владея подобни виртуозни движения. Мъжете с бели престилки направо ме взеха за извънземна/хахаха/, като гледаха какви удивителни данни се запечатваха на техните монитори. На всичкото отгоре, в края на всяка демонстрация, когато се очакваше да съм с учестено дишане и галопиращ пулс, се оказваше, че нищо подобно не се е случило. И ДИШАНЕТО, И ПУЛСЪТ, И КРЪВНОТО МИ НАЛЯГАНЕ БЯХА ТАКИВА, КАТО ЧЕ ЛИ ТОКУ-ЩО СЪМ СТАНАЛА ОТ СЪН.
Когато приключиха с двата си филма, поисках да видя какво са записали. Отидохме в съседното помещение при компютърната апаратура и застанах пред екрана, а край мен се скупчиха хората от екипа. На екрана видях много красиви линии с форма на букети като фойерверки от различни нежни цветове. Но самото ми тяло го нямаше. Тогава станахме свидетели на нещо, което изуми всички ни. Дясната ми ръка се вдигна сама, като ръка на робот - беше задвижвана, както при лечебните ми сеанси, от силата на подсъзнателната ми позитивна енергия, носител на информации за всичко случващо се и предстоящо да се случи. Показалецът ми се "заби" сред красивите цветове на екрана и казах: ЕТО, С ТАЗИ ТОЧКА НА ТЯЛОТО СИ ЛЕКУВАМ /казах го на чист български/. Професор Годик, който видя какво соча, проследи координатната система отстрани на екрана и нареди на хората си да отгърнат на еди-коя си страница, за да видят еди-коя си точка с въпросните координати. Започнаха да се отгръщат като страници всички кадри на екрана и се застопориха на един кадър, където вече го имаше тялото ми, размахало ръце и крака, но,разбира се - в замръзнала поза. ВЪПРОСНАТА ТОЧКА, КОЯТО ИСКАШЕ ДА ВИДИ ПРОФЕСОРЪТ, БЕШЕ ВЪРХЪТ НА ДЕСНИЯ МИ ПОКАЗАЛЕЦ - така нареченият божествен пръст. Няма да ви описвам какво оживление предизвика всичко това...
През целия декември ми осигуряваха болни, на които правех сеанси - както директни, така и дистанционни. За пример ще ви дам една болна с повреден вестибулярен апарат /доцент в Московския университет/, която не можеше да пази равновесие. Затова я донесоха на ръце в апартамента на Б. и жена му В. /В. е била шеф на Личен състав във в-к "Работническо дело", майка на момче и момиче- близнаци/. След като приключих с директните сеанси, доцентката беше откарана чак в Ленинград, за да работя с нея дистанционно - по телефона. Накрая болестта изчезна. И жената, дори след рязка смяна на посоката, тръгваше уверено в права линия с нормална походка, т.е. без да залита. Когато приключвах със сеансите на даден болен, лабораторно се изследваха различни физиологични параметри /кръв, урина и пр./, говорещи за функциите на дефектиралите органи, след като вече им се е въздействало енергийно. Подлагаха ме на странни ТЕСТОВЕ. Например, даваха ми много снимки на мъртви и живи хора - отделях едните от другите. Ако човекът е починал, усещах студ върху дланта си, ако е жив - топлина. Резултатът беше максимално точен. Или ми показваха цял куп празни еднакви листчета, като на едно от тях е поставена едва забележима точка с молив. Всички поотделно се слагаха в пликове и се разбъркваха. Безпогрешно посочвах къде е белязаното листче. Когато се завърнах в България, Васко Р. каза, че ме изпращат в Берлин, където щели да ми осигурят работа и нямало да плащам нито за квартира, нито за храна. Тук ще вметна, че никой никога не е изисквал от мен да върша нещо, свързано с тайни служби или с политика. Винаги съм стояла настрана от всичко, което е източник на милион лъжи, суета, егоизъм и ламтеж за пари. Известно време работех в два института по езотерика в Западен Берлин, живеейки първо в хотела на посолството, а после за един месец в квартирата на епилептичното дете, което отървах от припадъците му. Там, покрай болния 3-годишен Краси, се грижех за здравето на дипломатите и семействата им, разбира се - безвъзмездно. Всички мои изключително интересни преживявания през онзи период описвам в книгата си "ПРЕРОДЕНА В СВЕТЛИНА", малка част от която вече е в блога. Може би ще попитате КОЛКО ВРЕМЕ В ДЕНОНОЩИЕТО И КАК ТОЧНО РАБОТЯ С ТЯЛОТО СИ, ЗА ДА РАЗГРАЖДАМ НЕРОНИТЕ И ВСИЧКИ НАТРУПАНИ ОТРОВИ? Правя го всяка нощ без изключение. Докосвам определени участъци /шия, диафрагма и пр./ и задържам там върховете на пръстите, като ръцете се преместват без намесата на разума/шиàтцу/. Често пъти чувствам как плътта ми започва да се движи много бавно и плавно, като разтопена магма. Не се страхувам от това изключително странно усещане, защото съм като под хипноза, както по време на медитация. В главата ми нахлуват логични обяснения на всичко, което се случва в този момент с мен. На всеки мой мислено зададен въпрос моментално получавам отговор от своето будно и преливащо от ценна информация за процесите подсъзнание. В същото време по възглавницата се чува барабанене, което наподобява дъждовни капки, удрящи по твърда повърхност. Според Нирвана, невидимите отрицателни болестотворни материални частици НЕРОНИ /те са като миниатюрни кристалчета/, излизайки от тялото, се разпадат на позитивни, също невидими за окото излъчващи топлина материални ЗДРАВОСЛОВНИ частици, наречени ФОТОНИ .Именно този фойерверк от фотони барабанù като дъжд по възглавницата, а често пъти се чува и по мебелите, което не е плашещо, щом си наясно с процеса. Особено като знаеш, че благодарение на въпросния пълноводен поток от светлина, хората всяка нощ получават огромни количества жизненоважна за тях енергия. Усещането за движеща се плът е в резултат на стремежа на нагорещените НЕРОНИ да стигнат до повърхността на тялото, където ще "експлоадират" при контакта им с моята àура. Там се превръщат във фонтан от милиарди частици светлина. Пак ще повторя - точно ФОТОНИТЕ, излизащи от аурата на плътта, се разпръскват като заря в околното пространство и се чува "дъждовното барабанене", докато се удрят в твърдите препятствия по пътя си. Тази огромна маса от светлина тръгва да зарежда всички тела без изключение. Но ако около тялото на болния или на злия човек има дебел слой от НЕРОНИ, този леден облак екранира идващите към организма фотони. По тази причина в теб не може да постъпи здравословният поток от излъчващи топлина частици. Следователно, щом си злонамерен човек, пълен с егоизъм, с ревност, с омраза и с отмъстителни мисли, щом си човек, който редовно преяжда с химизирана храна, ти си източник на студ. И този студ ти пречи да получаваш ЖИВА ВОДА, боледуваш, случват ти се катастрофални неща в живота. Вината си е само твоя! Именно благодарение на негативното излъчване в тялото ти идват болестите, идват нещастията в твоя живот - собствените ти студоносни нерони те унищожават. АКО САМ НЕ СИ ПОМОГНЕШ И НИРВАНА НЕ МОЖЕ ДА ТИ ПОМОГНЕ!

23.10. 2006 г., 9ч.
----------------------------------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар