понеделник, 22 февруари 2021 г.

1688. АНДРЕ - БИОГРАФИЯТА МУ/откъс/ С ГУГЪЛ-ПРЕВОДАЧ.

Това е смешен стар свят
Заключих цигулката си в шкаф и отворих пицария!
Колумнистът тази седмица: холандският цигулар Андре Рийо
Бях на 26, когато за първи път се събрах с жена ми, Марджъри. Цял живот изучавах цигулка и просто не забелязах Бийтълс или Ролинг Стоунс като всички останали. Бях много ненормален, както и съпругата ми, която учеше в университета за това, което изглеждаше цял живот, поради това, че има много религиозни родители. Току-що открихме всичко малко по-късно и имахме много да наваксваме! Затова решихме заедно да преминем през пубертета след около три седмици. Пробиха ни ушите-аз имам обица на едното ухо, а тя едната  на другото.
Веднъж влязохме в магазин и двамата по това време имахме дълга коса. Помощникът от магазина попита, дами, обслужват ли ви? Беше толкова смешно!
В този период на порастване решихме да отворим пицария. Затова сложих цигулката си в шкаф и изхвърлих ключа, а тя направи същото с книгите си, и отворихме пицария. Бяхме много сериозни за това и искахме да започнем с пазар, да печем пици и да ги продаваме. Спестихме пари за бизнеса и наехме малка къща - най-малката в района - тъй като беше близо до училище, така че мислехме, че всички ученици ще дойдат при нас, за да купят нашата пица.
Имахме всякакви пици. Най-скъпата беше Пица Паганини, защото когато някой поръча това, идвах на масата и пусках Paganini. Проблемът дойде веднага - след като трябваше да свиря Паганини, трябваше да практикувам цигулката си. Та, тайно извадих цигулката си от шкафа и започнах да уча. И тогава много скоро забравих за пицарията и  така, когато понякога си почивах, отново се превръщах в  цигулар.
Все още харесвам пицата много, но мисля, че моралът на историята е, когато учиш нещо или правиш нещо с цялата си енергия, понякога трябва да почиваш, просто да погледнеш от разстояние и да се запиташ какво всъщност си ти. Правя го.
Мисля, че това е много здравословно и със сигурност взех правилното решение. Сега много се радвам, че нямам пицария, а вместо това съм цигулар с оркестър и мога да радвам хората с музиката си.
Моралното понякога идва в почивката.
Смешната ми стара седмица,
КЪДЕ СЪМ БИЛ? Главно у дома, защото не ни е позволено да излизаме и изпълняваме. Но отидох и на вечеря с приятели.
ОТИДОХ С КАКВОТО КУПИХ  при пазаруването си, защото готвя вкъщи, а имах нужда от всички съставки.
С КОГО СЕ ЗАПОЗНАХ със семейството си, което живее на 50 метра от дома ми, с децата. Пекох нещо хубаво всеки офтернoн, нося го при тях и ядем заедно.
ТОВА, КОЕТО СЪМ ВИДЯЛ Всички ток предавания за коронавирус по телевизията, където всички тези лекари си казват различни неща. Най-хубаво е да не се гледа, защото е много объркващо.
Андре готви по време на принудителното му уволнение

Няма коментари:

Публикуване на коментар