понеделник, 1 март 2010 г.

424. БОЖЕСТВЕН ДАР /1-ви март/


На Тим!

Сравнявайки те с този или с онзи,

прозрях, че си единствен, несравним!
Прогонваш всички ежедневни прози,
тревогите превръщаш в литнал дим.
Спонтанен и чувствителен по детски,
с море от доброта ме покори.
Като роден на огнена планета,
си гейзер от нестихващи искри.
Затуй пламтиш, когато ме докосваш,
затуй е жарка твоята любов.
Душата ти е лава златоносна.
За чудеса духът ти е готов.
Тук нямаш конкуренция, шамане!
Единствен ти си моят супермен? -
От памтивек се трудила Нирвана,
за да те превърне в част от мен!
Не бих си позволила да изгубя
онези мигове блажен захлас,
когато, нестресирана от грубост,
във светлината ти се сгушвам аз.
Щастлива съм, че си особен, мили!
Приела съм те за божествен дар.
За мен си извор с чудодейна сила...
Обичам те, безсмъртен мой Икар!

1.03.2007, 8ч.53мин., четвъртък.

Няма коментари:

Публикуване на коментар