събота, 6 март 2010 г.

456. ЗВЕЗДНА ПОЛОВИНА /22-ри март/




МИЛИ МОИ ПРИЯТЕЛИ ОТ ФЕЙСБУК...
ПОЖЕЛАВАМ ВИ ДА ПОБЕЖДАВАТЕ МРАКА В ДУШИТЕ
С МНОГО ТЪРПЕНИЕ И С ЛЮБОВ, КОЯТО ВСЕ ОЩЕ РЯДКО СЕ СРЕЩА
НА ЗЕМЯТА... 2.01.2012г.
-----------------


На Тим!

Да знаеш само колко се вълнувам!...
Та аз те търсих толкова летà!
Без теб крилата ми и грош не струват -
щом съм сама, не мога да летя!
Денят е тук. И слънцето го има.
Разцъфнал, минзухарът ме позна.
Топи се бързо ледената Зима,
омъжена за своя Сатана.
Безкрайността е лятно озарена.
Далечен кипарис мълчи огрян.
Дали си вече пролетно цъфтене,
или от СНЯГ НЕЗРИМ си изигран?
Ако си мойта звездна половина,
ако с копнеж си търсил точно мен,
ще знаеш, че през огън боса минах,
за да отключа твоя влюбен ден.
Изливах сълзите в среднощни рими.
Надеждите зареждах с много жар.
Повярвах страстно... знаех, че те има!
Преборих мрака - зъл, проскубан, стар!
Спомни си колко сили съм ти дала.
С поезия изпращах ти лъчи...
Очаквам те...Ела във утрин бяла...
И дреха от лазур си облечи!...

22.03.1993, 2ч.22мин. /през нощта/.Първа пролет.
-----
Въпросният "мрак" беше предшественик на Тим,
българин-режисьор /роден на 21 август,1935г. и свързан със звяра
на всички по света, родени на същата дата, месец и година/,
живеещ от дълги години в Германия,но през месец пребиваваше
в София по 30 дни.
Неговият изключително зъл и нападателен студоносен "звяр",
обсебил психиката му до лудост,трябваше да неутрализирам
в продължение на цели 7 години с лечебни сеанси, с търпение
и със среднощни сълзи. Така израснах много и стана възможно с магнетизма
на ударно отключената светлина в тялото ми
да привлека още по-близо моята звездна половина в любовта.
Но и в тялото на следващия двойник /последния/ на Тим Скайлер имаше
страшни натрупвания на ледени  нерони, които разграждах
интензивно. През първите 4 години от съвместния ни 9-годишен живот
на моменти просто ставаше неузнаваем и чужд - не съм виждала
други подобни нервни изблици и то без видим повод.
Бяха страшни изригвания, които винаги посрещах с търпение
и с изключителна доброта.
Нито веднъж не съм му противоречила, нито съм го
предизвиквала със злобни намеци или с остър тон, както е при другите жени.
Освен сълзи, в очите ми не е имало друго - грам омраза и
острота не са излъчвали. Просто знаех, че е обсебен от злото.
Знаех, че това не е той. Знаех, че звярът в него
идва от телата на неговите близки, както и от хората с неговите цифри,
както и  от егоистичните му приятели, които всяка вечер го държаха до късно
в офиса му на бира и злостни приказки...Със самото си присъствие пълнеха
тялото му със студ, а всеки студ е насочен срещу истинската любов.
Но моята позитивна природа притежава много мощна огнена  сила
и в крайна сметка ги победих! Онзи период отдавна е погребан.
От три години вече този двойник на Тим Скайлер е неузнаваемо кротък и коренно различен -
неговата доброта и мъдрост надделяха над мрака в душата му,
а това е верен знак, че с моята звездна половина е вече време да се срещнем.
Днес онова енергийно чудовище в  тялото на ПОСЛЕДНИЯ ДВОЙНИК НА МОЯ ТИМ,
което малко по малко разтопявах и все още превръщам в потоци от фотони /жива вода/,
вече е здраво вързано с ВЪЖЕ ОТ СВЕТЛИНА.
Споделям тези истини, за да ви дам кураж и да бъдат обнадеждени онези от вас, 
които все още преодоляват мрака в душата на своята енергийна половина.
До пълна хармония се стига само с много жертви от страна на
жената и с цената на търпение, мъдрост и вяра в победата над ледения мрак,
който пречи на истинската любов да изгрее в живота ни.
----






Няма коментари:

Публикуване на коментар