неделя, 7 март 2010 г.

461. АКО СИ С МЕН... /27-ми март/





Дали да почна дните да отмятам,
като войник, загледан в календара?
Очаквам важната съдбовна дата,
която дверите на вечността отваря.
Зад тях се вие пътят към безкрая,
към феите с вълшебства лекокрили.
Как твоя мир,любов, да разпозная?...
Прати ми ясновидска сила, мили!
За да повярвам, че не си далече,
че ме закриляш рицарски, но скрито.
От самотата ми призлява вече!
Ще спреш ли като ОДИСЕЙ да скиташ?
Студено е в далечните държави.
Дори и музиката там не топли.
Възглавниците чужди са корави,
а ласките пък са коварни клопки.

АКО СИ С МЕН, ще имаш всичко...всичко! -
Море от нежност и слънца-опали,
луд порив, литнал над лица безлични,
и чудото във мен, което звездно гали...
Ела, любов, на устрема с крилете!
Побързай вече, че ще полудея!
И времето, и то ужасно  крèта!
Усещам се захвърлена в бордея.
Да... Зная, че скръбта не ми отива.
Какво да правя, като все те няма!
Но не мисли, че съм жена-коприва.
Тревица съм, родена в дворна яма.
Когато дойдеш, в тебе ще се сгуша,
напук на остър студ и жежко лято.
Ще ти разказвам с думи простодушни
за моя свят - ту в скèрцо, ту в стакàто...
След сълзите не ми олекна много...
А ти какво - добре ли си в чужбина?...
Борù се, скъпи с болката сторога!
Когато с теб изгреем, тя ще мине!

27.03.1993, 8ч.26мин., събота.
------
- СКЕРЦО - в музиката означава "весело".

- СТАКАТО - "кратко, отсечено" изпълнение
на музикалната фраза.
- От днес Борис Елцин вече не е президент.

Няма коментари:

Публикуване на коментар