събота, 6 март 2010 г.

459. БЛАГА ВЕСТ /24-ти март/


Благовещението грейва, а те няма!
Нима и този път ще съм сама?
Не искам от това да правя драма,
но толкова е пусто у дома!
Копнея нещо силно да се случи. - Да бъда вик в космическа гора.
На миналото да изгубя ключа.

Торнаден ураган да покоря...

Прати ми блага вест - нощес прати я,

за да зачена от безкрая син!
Спомнù си - аз съм твоята Мария,

а ти си хоризонтът златно-син.
Да можех даже бегло да те видя!...
Бих се превърнала в небе без грях.
Бих пяла със възторга на Овидий.
Бих станала зора, каквато бях.
С търпение ще чакам - време много.

Щом съмне, ще се случат сто неща.
Архангел ще ме гледа с мека строгост
и в нова орбита ще се въртя...
Нали ще позвъниш, за да ми кажеш,
че нещо истинско назрява днес?
Да можеше да знаеш, как е важно
и как ми липсва твойта блага вест!


24.03.1993, 10ч., четвъртък. ------ -
- Благовещение - на 25 март.

- Овидий - древен поет.

Няма коментари:

Публикуване на коментар