вторник, 22 декември 2009 г.

159-А. ВЪЛШЕБСТВОТО НА ТВОЯ ИЗГРЕВ /23-ти октомври/

 


На Тим Скайлер!

ОБИЧАМ да се взирам сутрин рано
в очите на окъпаното време.
От блясъка на влюбен дъжд огряна,
със пълни шепи красота да вземам.
ОБИЧАМ да усещам, че си близо,
че ме омайваш с искреност незрима.
А утринта, облякла златна риза
и двама ни да гали с нежни рими.
ОБИЧАМ да е царствена зората
и никога, за нищо да не лъже.
Защото само истината свята
се справя с всякакви моменти тъжни.

ОБИЧАМ да те гледам как обичаш
смеха на красотата златокоса,
върха планински, радостите птичи
и устрема, възторг когато носи.
ОБИЧАМ да летя, но да съм с тебе! -
За да те водя към пространства нови.
За да ме следваш, от любов обсебен,
загърбил кармата на Казанова.

23.10.2006, 7ч.30мин.
---------
През нощта валя дъжд.
Може би затова изгревът е такъв -
красиво поруменял. Усещането е
като при левитация - нямаш видими крила,
а се издигаш, летиш.

1 коментар:

  1. Здравейте, аз съм Силва Гинсбург и живея в Сингапур. Тук съм, за да споделя собственото си мнение за света за това как ми помогна д-р Уайт със своите мощни заклинания да върна гаджето ми, което ме пренебрегна и скъса с мен през последните 2 години и половина. Не мога да кажа много, защото наистина не знам как да се изразя в момента, защото съм съкрушен, но наистина искам да оценя и благодаря на д-р Уайт за неговата честност и състрадателна работа в живота ми. Благодаря ти много. Всеки, който чете това, който се нуждае от услугата му, може да се свърже с него чрез неговия номер в WhatsApp на адрес:
    +17168691327
    или по имейл на:
    wightmagicmaster@gmail.com

    ОтговорИзтриване