сряда, 23 декември 2009 г.

160. В ОЧАКВАНЕ НА ЖЕНАТА-СЛЪНЦЕ /22-ри октомври/



Жената-вамп...Щом кресне деспотично,
по-страшна става от свистяща котка.
Разврата, златото, властта обича,
но носи маска на девица кротка.

Открито злобна, дяволски ревнива,
с омраза бълва по мъжа си лава,
а той в пашкул като дете се свива...
От памтивек, горкият, се надявал

да срещне светлина - женица мила,
способна със очи да му говори
и с ласки да му влива звездни сили,

да има слово, пратено отгоре...
 
Жената-фея, тайнствено митична,
във себе си с критичен поглед взряна.
С любов да вàе звездната му личност,
да го спаси от скритите му рани.

Жената-слънце! Блага, търпелива,
със искреност, раздаваща награди.
Лъчите ù да гонят самодиви,
духът ù на колене да не пада.
 

Жената-Феникс! Със съдба-енùгма,
даряваща света с пространства нови.
Срещу злини да е вулкан изригнал,
за ужас на житейските окови.
 

22.10.2006, 9ч.20мин.

1 коментар:

  1. Здравейте, аз съм Силва Гинсбург и живея в Сингапур. Тук съм, за да споделя собственото си мнение за света за това как ми помогна д-р Уайт със своите мощни заклинания да върна гаджето ми, което ме пренебрегна и скъса с мен през последните 2 години и половина. Не мога да кажа много, защото наистина не знам как да се изразя в момента, защото съм съкрушен, но наистина искам да оценя и благодаря на д-р Уайт за неговата честност и състрадателна работа в живота ми. Благодаря ти много. Всеки, който чете това, който се нуждае от услугата му, може да се свърже с него чрез неговия номер в WhatsApp на адрес:
    +17168691327
    или по имейл на:
    wightmagicmaster@gmail.com

    ОтговорИзтриване